Hoofdstuk Jeff is afgeslotenquote:Op donderdag 27 maart 2025 10:11 schreef Jockari het volgende:
BB vraagt aan Jolien met wie ze graag in de finaleweek had gezeten. Ik verwacht dat ze Jeff zegt.. en nee zij zegt Keano !
quote:Op donderdag 27 maart 2025 10:14 schreef maxelu het volgende:
[..]
Hoofdstuk Jeff is afgesloten
zoals hoofdstuk Jorda
hoofdstuk Deborah
Is wel lachen die overbodige microfoons op tafel.quote:Op donderdag 27 maart 2025 10:16 schreef Dotteke het volgende:
Podcast met alle 5 de bewoners, ze krijgen stellingen die ze alle 5 mogen beantwoorden. En we mogen meekijken tot nu toe
Zijn waarschijnlijk van die dummy-microfoonsquote:Op donderdag 27 maart 2025 10:18 schreef spapaars het volgende:
[..]
Is wel lachen die overbodige microfoons op tafel.
sorry, hield wentelteefjes en Flensjes door elkaar , je hebt gelijkquote:Op donderdag 27 maart 2025 09:57 schreef Ireth het volgende:
[..]
Huh? Hij staat toch pannenkoeken te maken??
wentelteefjes is een boterham geweekt in geklopt ei en melkquote:Op donderdag 27 maart 2025 10:21 schreef rinardo het volgende:
[..]
oh dunne kleine pannenkoekjes noemen wij wentelteefjes, wat zijn dan bij jullie wentelteefjes
oh shit, ik zit fout dat zijn flensjes , je hebt gelijk !!!!quote:Op donderdag 27 maart 2025 10:21 schreef rinardo het volgende:
[..]
oh dunne kleine pannenkoekjes noemen wij wentelteefjes, wat zijn dan bij jullie wentelteefjes
ik heb gekeken ze zijn allemaal voor Jane en de rest maken ze zowat af ook Milena en Deborah zijn maatjes nu en geloof zelf dat die weet niet 100% ook voor Jane gaat nu maar idd de chat live was erg nasty Elsa doet daar ook erg aan mee valt me vies tegen.quote:Op donderdag 27 maart 2025 09:28 schreef Koos1958 het volgende:
Sharice vind het moeilijk dat jane een bekend persoon achter zich heeft staan die aktie voor haar voert. Die ex van matti heeft samen met bv jimmy van vorig jaar en faizel een live gedaan. Spraken ze ook lelijk over bewoners. Beetje zuur begreep ik. Zelf niet gezien via dochter te horen gekregen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |