quote:Op donderdag 27 maart 2025 09:31 schreef Jockari het volgende:
[..]
Dit jaar was Jolien eigenlijk het wentelteefje. Eerst rond Jeff, daarna Matti.
ik denk werk inplannenquote:Op donderdag 27 maart 2025 09:38 schreef maxelu het volgende:
[..]
Met zijn zwangere vrouwtje![]()
En pilsjes
alles behalve big brotherquote:Op donderdag 27 maart 2025 09:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk werk inplannen
administratie bijwerken
genieten van zijn vrouw
BB was zelf wel de tegenvaller dit jaarquote:Op donderdag 27 maart 2025 09:41 schreef maxelu het volgende:
[..]
alles behalve big brother![]()
voor ons is het over 8 dagen ook alweer afgelopen
benieuwd wat het draaiboek nog gaat brengen
we moeten het nu vaak doen met de gesprekjes in de tuin als er niets vanuit de productie gebeurt
De tv uitzendingen waren dan weer veel beter dit jaarquote:Op donderdag 27 maart 2025 09:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
BB was zelf wel de tegenvaller dit jaar
weinig spel
veel gehang
veel SL
ze heeft normaal ( waar een ander wallen heeft) ingevallen ogen. en dit kleurt dan ook wat blauwquote:Op donderdag 27 maart 2025 09:48 schreef Jockari het volgende:
Sharice iets over spuiten via traankanalen of zoiets om volume onder de ogen te hebben. Iets pijnlijk om te laten doen.
Snap er niets van.
Als ik het resultaat zie, kan ze er beter mee stoppen.
quote:Op donderdag 27 maart 2025 09:31 schreef Jockari het volgende:
[..]
Dit jaar was Jolien eigenlijk het wentelteefje. Eerst rond Jeff, daarna Matti.
Huh? Hij staat toch pannenkoeken te maken??quote:Op donderdag 27 maart 2025 09:17 schreef rinardo het volgende:
De wentelteefjes van de mama van Mattie vallen er lekker in, Jordy denkt, ik bak er nog wat
[ link | afbeelding ]
ik snapte er ook al niks meer vanquote:Op donderdag 27 maart 2025 09:57 schreef Ireth het volgende:
[..]
Huh? Hij staat toch pannenkoeken te maken??
het is mooi weerquote:Op donderdag 27 maart 2025 10:07 schreef Jockari het volgende:
Podcast in het huis zelf ipv studio. Goed voor urenlange SL ???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |