Ja! Zeker gezien ook haar uitspraken over Jane etc.quote:Op donderdag 27 maart 2025 09:03 schreef Jockari het volgende:
En zo gaat Sharice nog in de finaleweek geraken. Wie had dat ooit gedacht...
Sharice is de enige bewoner waar ik dit jaar bij heb gedachtquote:Op donderdag 27 maart 2025 09:03 schreef Jockari het volgende:
En zo gaat Sharice nog in de finaleweek geraken. Wie had dat ooit gedacht...
En toch is zequote:Op donderdag 27 maart 2025 09:19 schreef maxelu het volgende:
[..]
Sharice is de enige bewoner waar ik dit jaar bij heb gedacht
"Die moet ik écht niet!"
Na wat uitspraken van haar die bij mij in het verkeerde keelgat schoten (periode terror twins)
3x op haar gestemd om te blijven![]()
Ja maar heel jammer hoe ze gister reageerde. Daarom heb ik echt niets met haar. Ik stem deze keer op geen van beide.quote:Op donderdag 27 maart 2025 09:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
En toch is ze
zoals nu als ze over haar eerst boosheid heen is gestapt
en zoveel mooier persoon
Ik stem op Sharicequote:Op donderdag 27 maart 2025 09:25 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja maar heel jammer hoe ze gister reageerde. Daarom heb ik echt niets met haar. Ik stem deze keer op geen van beide.
Ik bedacht me precies hetzelfde.quote:Op donderdag 27 maart 2025 09:19 schreef maxelu het volgende:
[..]
Sharice is de enige bewoner waar ik dit jaar bij heb gedacht
"Die moet ik écht niet!"
Na wat uitspraken van haar die bij mij in het verkeerde keelgat schoten (periode terror twins)
3x op haar gestemd om te blijven![]()
Absoluutquote:Op donderdag 27 maart 2025 09:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
En toch is ze
zoals nu als ze over haar eerst boosheid heen is gestapt
en zoveel mooier persoon
Ja erg he. Zelfs jimmy doet er aan mee. Had ik niet van hem verwacht.quote:Op donderdag 27 maart 2025 09:25 schreef greysbones het volgende:
Sharice is bang
dat al die bekende mensen een goed woordje voor Jane doen
nu klopt het ongeveer wat ze zegt
maar die mensen die een goed woordje voor Jane zouden moeten doen, te druk zijn met de andere bewoners de grond in te boren
quote:Op donderdag 27 maart 2025 09:29 schreef greysbones het volgende:
Matti denkt dat een milena en een pootje er van alles aan doen om Sharice in de finale te krijgen
He couldn't be more wrong
Milena is bezig met Milena
Pootje
geen idee???
check SC van gisteravond en vandaagquote:Op donderdag 27 maart 2025 09:28 schreef Koos1958 het volgende:
Sharice vind het moeilijk dat jane een bekend persoon achter zich heeft staan die aktie voor haar voert. Die ex van matti heeft samen met bv jimmy van vorig jaar en faizel een live gedaan. Spraken ze ook lelijk over bewoners. Beetje zuur begreep ik. Zelf niet gezien via dochter te horen gekregen
Dit jaar was Jolien eigenlijk het wentelteefje. Eerst rond Jeff, daarna Matti.quote:Op donderdag 27 maart 2025 09:17 schreef rinardo het volgende:
De wentelteefjes van de mama van Mattie vallen er lekker in, Jordy denkt, ik bak er nog wat
[ link | afbeelding ]
quote:Op donderdag 27 maart 2025 09:31 schreef Jockari het volgende:
[..]
Dit jaar was Jolien eigenlijk het wentelteefje. Eerst rond Jeff, daarna Matti.
ik denk werk inplannenquote:Op donderdag 27 maart 2025 09:38 schreef maxelu het volgende:
[..]
Met zijn zwangere vrouwtje![]()
En pilsjes
alles behalve big brotherquote:Op donderdag 27 maart 2025 09:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk werk inplannen
administratie bijwerken
genieten van zijn vrouw
BB was zelf wel de tegenvaller dit jaarquote:Op donderdag 27 maart 2025 09:41 schreef maxelu het volgende:
[..]
alles behalve big brother![]()
voor ons is het over 8 dagen ook alweer afgelopen
benieuwd wat het draaiboek nog gaat brengen
we moeten het nu vaak doen met de gesprekjes in de tuin als er niets vanuit de productie gebeurt
De tv uitzendingen waren dan weer veel beter dit jaarquote:Op donderdag 27 maart 2025 09:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
BB was zelf wel de tegenvaller dit jaar
weinig spel
veel gehang
veel SL
ze heeft normaal ( waar een ander wallen heeft) ingevallen ogen. en dit kleurt dan ook wat blauwquote:Op donderdag 27 maart 2025 09:48 schreef Jockari het volgende:
Sharice iets over spuiten via traankanalen of zoiets om volume onder de ogen te hebben. Iets pijnlijk om te laten doen.
Snap er niets van.
Als ik het resultaat zie, kan ze er beter mee stoppen.
quote:Op donderdag 27 maart 2025 09:31 schreef Jockari het volgende:
[..]
Dit jaar was Jolien eigenlijk het wentelteefje. Eerst rond Jeff, daarna Matti.
Huh? Hij staat toch pannenkoeken te maken??quote:Op donderdag 27 maart 2025 09:17 schreef rinardo het volgende:
De wentelteefjes van de mama van Mattie vallen er lekker in, Jordy denkt, ik bak er nog wat
[ link | afbeelding ]
ik snapte er ook al niks meer vanquote:Op donderdag 27 maart 2025 09:57 schreef Ireth het volgende:
[..]
Huh? Hij staat toch pannenkoeken te maken??
het is mooi weerquote:Op donderdag 27 maart 2025 10:07 schreef Jockari het volgende:
Podcast in het huis zelf ipv studio. Goed voor urenlange SL ???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |