nu hoeft ze ineens niet te kiezenquote:Op donderdag 27 maart 2025 11:24 schreef Kissingbird het volgende:
benieuwd of BB haar dwingt .. aangezien hij net zei je MOET antwoord geven.
erg jammer dat doet hij nietquote:Op donderdag 27 maart 2025 11:24 schreef Kissingbird het volgende:
benieuwd of BB haar dwingt .. aangezien hij net zei je MOET antwoord geven.
hahahahhahaha lachen ditquote:Op donderdag 27 maart 2025 11:26 schreef danaqui het volgende:
Ze zijn allemaal bang voor Jane bang om tegenover haar te staan in de finale en die finale gaat ze zeker halen. Go Jane![]()
jupquote:Op donderdag 27 maart 2025 11:26 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
en dan zo natuurlijk gelijk weer met sharice wie ze zou noemen let maar op
Ook niet na het vertrek van Fleur.quote:Op donderdag 27 maart 2025 11:17 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zie geen pleur meer na het vertrek van Axel
nee maar ze deed het welquote:Op donderdag 27 maart 2025 11:27 schreef Ynti het volgende:
Sharice had ook liever geen antwoord gegeven.
Ik ook veel meer lef dan jane hiermeequote:Op donderdag 27 maart 2025 11:27 schreef Kissingbird het volgende:
Ah Sharice.. zegt tegen Jordy dat het op basis is van wat ze net zei tegen hem.
Vind het knap dat ze het uitsprak naar hem
hoe kan je daar respect voor hebbenquote:Op donderdag 27 maart 2025 11:28 schreef Verida het volgende:
ik heb wel respect voor Jane dat ze geen antwoord geeft aan BB op deze vraag.
ja en dan zelf het hardste roepen dat mensen eerlijk moeten zijnquote:Op donderdag 27 maart 2025 11:29 schreef Kissingbird het volgende:
Respect door weer de regie te negeren![]()
vind ik laf als je niet direct durft te zijn in iemands gezicht maar wel als je 1 op 1 met een ander zit.. dan trekt ze wel haar mondje open..![]()
knap van haar ja
ze hebben dus weer houtjes gehadquote:Op donderdag 27 maart 2025 11:31 schreef Kissingbird het volgende:
Buiten staan ze in de zon houtjes te hakken
ik heb respect voor het feit dat zij niet deze vraag beantwoordt Het is duidelijk sensatiebelust en stemmingmakerij van BB om deze vraag te stellen.quote:Op donderdag 27 maart 2025 11:29 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
hoe kan je daar respect voor hebben
letterlijk laffer dan laf van haar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |