Lafbek vind ik het..quote:Op donderdag 27 maart 2025 11:28 schreef Verida het volgende:
ik heb wel respect voor Jane dat ze geen antwoord geeft aan BB op deze vraag.
De hele tafel heeft me wat aangedaanquote:Op donderdag 27 maart 2025 11:34 schreef Kissingbird het volgende:
Jolien komt erbij zitten in de keuken.
Sharice begint er weer over (haar antwoord). Ze lijkt er wat mee te zitten.
Jolien: Jane is de enige waar ik iets van een conflict had.
Jane: de hele tafel heeft me wat aangedaan.. dus ik vond niet dat ik 1 naam moest zeggen
Tjaaaa....Beetje hypocriet idd.quote:Op donderdag 27 maart 2025 11:29 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
hoe kan je daar respect voor hebben
letterlijk laffer dan laf van haar
Ik vind het laffer om je grote leider na te praten terwijl je eerst geen antwoord wil geven. Met andere woorden. Jordy mag zeggen aan wie wij het niet gunnenquote:Op donderdag 27 maart 2025 11:33 schreef Verida het volgende:
[..]
ik heb respect voor het feit dat zij niet deze vraag beantwoordt Het is duidelijk sensatiebelust en stemmingmakerij van BB om deze vraag te stellen.
Zij gaat daar niet in mee.
edit : Dit had ook gezegd als een van de anderen deze vraag niet zou hebben beantwoordt
hoezo sensatiebelust? iedereen heeft er (met tegenzin) antwoord op gegeven.. maar Jane moet weer speciaal zijn en weigertquote:Op donderdag 27 maart 2025 11:33 schreef Verida het volgende:
[..]
ik heb respect voor het feit dat zij niet deze vraag beantwoordt Het is duidelijk sensatiebelust en stemmingmakerij van BB om deze vraag te stellen.
Zij gaat daar niet in mee.
edit : Dit had ook gezegd als een van de anderen deze vraag niet zou hebben beantwoordt
Dit.quote:Op donderdag 27 maart 2025 11:38 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
hoezo sensatiebelust? iedereen heeft er (met tegenzin) antwoord op gegeven.. maar Jane moet weer speciaal zijn en weigert
toen het kartel de podcast had MOESTEN ze ook een van de drie noemen die naar huis zou moeten, daar kwamen ze niet onderuit bij BB
gewoon wéér voorkeursbehandeling voor de queen Jane
Die verandert niet...zo is zijn karakter.....quote:Op donderdag 27 maart 2025 11:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
En dat klopt precies met hoe matti is
Die gaat graag met iedereen door 1 deur
denk dat het wel duidelijk is , zei ze ook nogquote:Op donderdag 27 maart 2025 11:34 schreef Kissingbird het volgende:
Jolien komt erbij zitten in de keuken.
Sharice begint er weer over (haar antwoord). Ze lijkt er wat mee te zitten.
Jolien: Jane is de enige waar ik iets van een conflict had.
Jane: de hele tafel heeft me wat aangedaan.. dus ik vond niet dat ik 1 naam moest zeggen
Eindelijk haar mond opentrekt? Zij is de enige die niet bang is om haar mond open te trekken. Dat heeft ze al meerdere keren bewezen ook.quote:Op donderdag 27 maart 2025 11:39 schreef Kissingbird het volgende:
Jane die eindelijk haar mond open trekt en streamwissel.. wordt ze nu ook in bescherming genomen?
En terecht.quote:Op donderdag 27 maart 2025 11:20 schreef spapaars het volgende:
De winnaar is allang bekend en bepaald, Jordy dus
Jolien zei net duidelijk tegen Jane dat ze de enige was met wie ze een conflict heb gehad dus was niet napratenquote:Op donderdag 27 maart 2025 11:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik vind het laffer om je grote leider na te praten terwijl je eerst geen antwoord wil geven. Met andere woorden. Jordy mag zeggen aan wie wij het niet gunnen
Ja ik ook wel.quote:Op donderdag 27 maart 2025 11:28 schreef Verida het volgende:
ik heb wel respect voor Jane dat ze geen antwoord geeft aan BB op deze vraag.
Klopt helemaalquote:Op donderdag 27 maart 2025 11:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Eindelijk haar mond opentrekt? Zij is de enige die niet bang is om haar mond open te trekken. Dat heeft ze al meerdere keren bewezen ook.
Bb stelde ze op het einde een vraag waarbij hij 2x zei dat ze moesten antwoorden.quote:Op donderdag 27 maart 2025 11:41 schreef Dotteke het volgende:
Ik heb het niet meegekregen, waar heeft Jane geen antwoord op gegeven dan?
Ik ben van beide geen fan.quote:Op donderdag 27 maart 2025 11:43 schreef Dotteke het volgende:
Daar gaan we weer. Jane verses de Jordy fans
ja met roddelen maar als het erop komt om het in iemands gezicht te zeggen is ze lafquote:Op donderdag 27 maart 2025 11:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Eindelijk haar mond opentrekt? Zij is de enige die niet bang is om haar mond open te trekken. Dat heeft ze al meerdere keren bewezen ook.
En recht in het gezicht. Of ben je de scene aan de eettafel vergeten waar iedereen al dagen achter de rug van Sharice en Milena aan het klagen waren en zij de enige was die ze rechtstreeks aansprak en de rest erbij zat als Lot?quote:Op donderdag 27 maart 2025 11:43 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Klopt helemaal![]()
Dat doet ze zeker achter iemand rug
ik had ook respect gehad voor een van de anderen als ze deze, op sensatie beluste vraag, niet hadden beantwoordtquote:Op donderdag 27 maart 2025 11:43 schreef Dotteke het volgende:
Daar gaan we weer. Jane verses de Jordy fans
Aghja maar Jolientje is nogal niet van de waarheid vertellen dat hebben we vaker gezienquote:Op donderdag 27 maart 2025 11:42 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Jolien zei net duidelijk tegen Jane dat ze de enige was met wie ze een conflict heb gehad dus was niet napraten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |