Ik vind haar schijn-heilig als ze weet dat ze in beeld is.quote:Op donderdag 27 maart 2025 10:49 schreef Joyce-43 het volgende:
lekker politiek correct antwoord Sharice
jupquote:Op donderdag 27 maart 2025 10:53 schreef Joyce-43 het volgende:
Is Jordy nou de enige mans genoeg om een naam te noemen
Bij Sharice alles koek en ei, tot ze iemands haren wou uittrekken, maar soitquote:Op donderdag 27 maart 2025 10:53 schreef Koos1958 het volgende:
Wie ze niet mochten in het huis jordy zegt axel, sharice wil geen naam noemen. En jane draait er ook omheen. Altijd zeggen jordy achter zijn rug en nu mond houden
Die heeft echt meerdere malen der haat uitgesproken naar Jordyquote:Op donderdag 27 maart 2025 10:53 schreef Kissingbird het volgende:
Jane; is gewoon spel is niet dat ik een persoon perse niet mocht , denk ik.. (zei ze zacht erachteraan)
Hypocrietmuch
Jolien noemde ook Jane.quote:Op donderdag 27 maart 2025 10:53 schreef Joyce-43 het volgende:
Jolien ookquote:Op donderdag 27 maart 2025 10:53 schreef Joyce-43 het volgende:
oh die had ik niet gehoord met al dat erom heen gedraaiquote:
quote:Op donderdag 27 maart 2025 10:55 schreef Folies het volgende:
Vanavond de volwassen editie van de podcast.
hoelaat want kleine kinderen gaan vaak half 9 naar bed maar Jane ookquote:
Die kon met iedereen zei hij. Vond ze alledrie gewoon niet eerlijk. Sharice en jane hadden zeker jordy genoemd als hij er niet bij had gezeten.quote:Op donderdag 27 maart 2025 10:56 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
oh die had ik niet gehoord met al dat erom heen gedraai
geloof dat Mattie helemaal niets zei haha
quote:Op donderdag 27 maart 2025 10:57 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
hoelaat want kleine kinderen gaan vaak half 9 naar bed maar Jane ook![]()
aanname, dat kun je nooit zeker weten natuurlijk.quote:Op donderdag 27 maart 2025 10:57 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Die kon met iedereen zei hij. Vond ze alledrie gewoon niet eerlijk. Sharice en jane hadden zeker jordy genoemd als hij er niet bij had gezeten.
En dat klopt precies met hoe matti isquote:Op donderdag 27 maart 2025 10:56 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
oh die had ik niet gehoord met al dat erom heen gedraai
geloof dat Mattie helemaal niets zei haha
?quote:Op donderdag 27 maart 2025 11:06 schreef Jockari het volgende:
Vraagsteller stelde zich voor als "Jimmy"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |