Je had kunnen lezen dat BB zei, je MOET iemand kiezen.quote:Op donderdag 27 maart 2025 12:10 schreef Harrison het volgende:
Ik heb die podcast niet gezien, maar van wat ik hier heb teruggelezen heeft Jane toch gewoon antwoord gegeven op die vraag. Iemand schreef dat ze zei dat niemand het verdient. Of ik heb het verkeerd begrepen en zei ze dat niemand het niet verdient. Maar dat is toch ook een antwoord! Waarom zou je per sé 1 naam moeten hebben die het niet verdient.
Dan had hij de vraag anders moeten stellen, had hij moeten vragen wie je het niet gunt. Dat is een andere vraag.quote:Op donderdag 27 maart 2025 12:11 schreef Folies het volgende:
[..]
Je had kunnen lezen dat BB zei, je MOET iemand kiezen.
er zijn meerdere vragen gesteld hequote:Op donderdag 27 maart 2025 12:12 schreef Harrison het volgende:
[..]
Dan had hij de vraag anders moeten stellen, had hij moeten vragen wie je het niet gunt. Dat is een andere vraag.
hij vroeg wat gaan we vanmiddag etenquote:Op donderdag 27 maart 2025 12:14 schreef Rhosyn het volgende:
Jordy wil weten wat ze vanavond gaan eten..
Of straks dat kan ook..
Het worden iig restjes...wat er in de koelkast ligt enzo
quote:Op donderdag 27 maart 2025 12:07 schreef zodeju het volgende:
Gaat het vliegtuigje nog door vanmiddag?? Dat zou vandaag moeten zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leef, alsof het je laatste dag is !!!
Dan nog hadden ook die anderen kunnen zeggen dat ze geen antwoord op deze vraag wilden geven.quote:Op donderdag 27 maart 2025 12:07 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
ja maar dat is toch oneerlijk om te zeggen want de andere drie wilden ook niet antwoorden maar BB meldde door de speaker; “ik wil een antwoord horen”
behalve bij Jane, daar deed BB het niet
van die SM misschien? Dat 3 keer afwassen?quote:Op donderdag 27 maart 2025 12:34 schreef Rhosyn het volgende:
Er komen geen spellen meer alleen wellicht voor geld.
Ja dat heb jij wel nodig zegt Jordy tegen Mattheus. En wil wel een overzicht zien van de verschillende jackpotten.
Mattheus zegt dat hij geen 0 in zijn pot heeft maar 500 euro..
Okee.
??
Oh ja dat kan...quote:Op donderdag 27 maart 2025 12:35 schreef Verida het volgende:
[..]
van die SM misschien? Dat 3 keer afwassen?
quote:Op donderdag 27 maart 2025 12:35 schreef Verida het volgende:
[..]
van die SM misschien? Dat 3 keer afwassen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |