SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Dat is veel leukerquote:
Scheelt vooral 1,5 uur reistijd. En gezeur van collega's.quote:
Gezeur heb ik nog wel, maar reistijd scheelt enorm.quote:Op woensdag 26 maart 2025 07:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Scheelt vooral 1,5 uur reistijd. En gezeur van collega's.
Sterkte alvast.quote:Op woensdag 26 maart 2025 07:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gezeur heb ik nog wel, maar reistijd scheelt enorm.
Ik huiver al over de weg terug straks
Thanksquote:
Nog niet officieel bevestigd.quote:Op woensdag 26 maart 2025 08:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Yuki nieuwe teamgenoot van Max.
Wel door de nos.quote:Op woensdag 26 maart 2025 08:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nog niet officieel bevestigd.
Zal die schreeuwert van een Verstappen wel geeist hebben.quote:Op woensdag 26 maart 2025 08:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zwaktebod wel als je na 2 races al gaat wisselen. Geen garantie dat Yuki het echt beter gaat doen ook.
Veel plezier.quote:Op woensdag 26 maart 2025 08:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
![]()
Zometeen weer kladderen met aquarelspullen
Staat tussen aanhalingstekens, dus ik geloof het nog nietquote:
Zou wel heel snel zijnquote:Op woensdag 26 maart 2025 08:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Yuki nieuwe teamgenoot van Max.
Dank uquote:Op woensdag 26 maart 2025 01:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
The Fly
Duh.
O Brother, Where Art Thou?
Ik ga er vanuit dat je deze ook wel kent.
Deliverance
Idem
Sicario
Prisoners
Denis Villeneuve x2, waarschijnlijk ken je die ook al.
Serial Mom
Erg 90s. Moeder die wellicht stiekem een seriemoordenaar is of niet. Veel van John Waters is moeilijk om aan te bevelen aan normies, maar deze is wel grappig.
The Green Knight
Arthuriaanse legende is soms wat maf. Maar mooi gedaan.
The Conversation
Oude Coppola afluisterthriller van toen hij nog goede films maakte. Gene Hackman.
Past Lives
Euhm, tja. Wat melancholisch drama over je jeugdliefde na tig jaar weer ontmoeten en je door het leven elkaar mis kan lopen.
Triangle of Sadness
Satirisch, zwarte comedy. Steekt de draak met een zekere bovenlaag van de samenleving. Vond hem lachen, maar vond het einde net iets te weinig eigenlijk.
Met zijn vieze vleeslippen.quote:Op woensdag 26 maart 2025 08:13 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zal die schreeuwert van een Verstappen wel geeist hebben.
ik krijg al voor de derde keer een aankondiging van een brief die 20 maart zou komen, toen 22 en nu weer dat hij vandaag komt.quote:Op woensdag 26 maart 2025 08:49 schreef Ama het volgende:
PostNL app: Het is shopseizoen dus je post kan een dag later zijn.
Wat is dit nou voor kut excuus dan.
ben je een masochist of een sadistquote:
een slap excuus waarom de briefpost later komtquote:
Nou was het alleen een probleem omdat ik achter iemand reed die zich eraan hieldquote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Boks.
Ik reed laatst in hartje Amsterdam en daar mag je nu dus nog maar 30
Echt optimaal rijgenot daar joh![]()
![]()
![]()
@:Rival
Ach, jou tolereren we ook. Beetje dankbaarheid daarvoor zou ook niet misstaanquote:Op woensdag 26 maart 2025 08:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stop met deze zwakbegaafde onzin aub.
Ze hebben blijkbaar geen feestdag die ze de schuld kunnen geven van hun eigen falenquote:
Dat woordje we is een beetje sneutje de peutje.quote:Op woensdag 26 maart 2025 09:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ach, jou tolereren we ook. Beetje dankbaarheid daarvoor zou ook niet misstaan
Ik had dit nog kunnen begrijpen als iedereen net z'n vakantiegeld heeft gehad ofzo.quote:Op woensdag 26 maart 2025 09:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ze hebben blijkbaar geen feestdag die ze de schuld kunnen geven van hun eigen falen
kinderbijslag?quote:Op woensdag 26 maart 2025 09:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik had dit nog kunnen begrijpen als iedereen net z'n vakantiegeld heeft gehad ofzo.
quote:
Dat is als vieze seks met een opblaaspop vs een warme levende pratende vrouw.quote:Op woensdag 26 maart 2025 09:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Fabrieksworstebroodjes: ¤ 1,39 per 4
Brabantsche worstebroodjes van bakkerij "keilekker": ¤ 7,19 per 4
We gaan nu zien waarom dat verschil zo groot is.
Weet je van een vriend he?quote:Op woensdag 26 maart 2025 09:21 schreef UitStraling het volgende:
Niet dat ik een opblaaspop heb of dat uit ervaring weet of zo
quote:Op woensdag 26 maart 2025 08:13 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zal die schreeuwert van een Verstappen wel geeist hebben.
quote:Red Bull Racing heeft in een opvallende stap Max Verstappen's verzoek om Liam Lawson behouden te laten, naast zich neergelegd en direct Yuki Tsunoda als zijn vervanger aangesteld. Verstappen, steeds meer opgetreden als de natuurlijke leider van het team, had gepleit voor meer geduld met Lawson,
Ja, moet niet teveel voor ik naar de film gaquote:
Geen idee, wat zag je daar?quote:Op woensdag 26 maart 2025 06:57 schreef Karzai het volgende:
Ik was even bij de buren aan het gluren, en wat zie ik daar!
CUL / [CUL SC] Allez menneke…goed gedaan.
ik heb mn bril niet opquote:
Welke film ga je naartoe?quote:Op woensdag 26 maart 2025 09:45 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja, moet niet teveel voor ik naar de film ga
Novocainequote:
Weer eens wat anders dan een filmhuisfilmquote:
Tis hier maar bewolkt, schijnt vanmiddag wel iets beter te gaan worden met een beetje zonnenschijnquote:
Viel me nog best mee qua aanbod in de aanbiedingbak. Maar er zaten wel wat films tussen die goedkoper waren dan 8 euro. Wat een beetje zinloos is om te bundelen in een aanbieding van 4=¤32 aanbieding.quote:Op woensdag 26 maart 2025 08:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dank uO Brother en Serial Mom toegevoegd in het mandje. Had ook nog How The West was won en Need For Speed (
) toegevoegd
Zakje chips en dan lekker knisperen om de rest te irriterenquote:Op woensdag 26 maart 2025 10:24 schreef drakin het volgende:
[..]
Weer eens wat anders dan een filmhuisfilm
Nou nog nadenken of ik wel of geen popcorn neem
Die is al leeg voor de trailers voorbij zijn.quote:Op woensdag 26 maart 2025 10:26 schreef Karzai het volgende:
[..]
Zakje chips en dan lekker knisperen om de rest te irriteren
Wist niet dat je een moestuintje hebt.quote:Op woensdag 26 maart 2025 10:32 schreef DeZwabber het volgende:
Vanmiddag weer naar m'n moestuintje.Heb deze week een beetje verzaakt. Oeps.
M'n ouders hebben die van de jaren 90 net weggegooidquote:Op woensdag 26 maart 2025 10:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb een hele serie triviant vragen gekregen van eind jaren 80
quote:Op woensdag 26 maart 2025 10:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n ouders hebben die van de jaren 90 net weggegooid
Kijk nou uit! Straks krijgen we The Day of the Triffids achtige toestanden.quote:Op woensdag 26 maart 2025 10:32 schreef DeZwabber het volgende:
Vanmiddag weer naar m'n moestuintje.Heb deze week een beetje verzaakt. Oeps.
Die kaartjes?quote:Op woensdag 26 maart 2025 10:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Ja en het bord er ook bij. Lekker vintage gamenquote:
Bij mijn moeder ligt nog een versie uit de jaren 90. Sommige vragen zijn echt niet te doen. Heb je wel een slachtoffer dat tegen je wil spelen?quote:Op woensdag 26 maart 2025 10:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja en het bord er ook bij. Lekker vintage gamen
Bejaarden met dementie denk ikquote:Op woensdag 26 maart 2025 10:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Bij mijn moeder ligt nog een versie uit de jaren 90. Sommige vragen zijn echt niet te doen. Heb je wel een slachtoffer dat tegen je wil spelen?
Je mag mijn moeder wel lenen.quote:Op woensdag 26 maart 2025 10:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Bejaarden met dementie denk ik
En wel meer spellen. Ik heb er een paar weten te redden maar sommige hadden ze al weggeflikkerd.quote:
Mag ik ze houden als ik ze klein houd en bijtijds snoei?quote:Op woensdag 26 maart 2025 10:42 schreef Recce het volgende:
[..]
Kijk nou uit! Straks krijgen we The Day of the Triffids achtige toestanden.
Ja, dan wel, maar dan moet je ze wel echt bijhouden.quote:Op woensdag 26 maart 2025 10:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Mag ik ze houden als ik ze klein houd en bijtijds snoei?
Ik heb "outsmarted" dat is een soort hybride variant van hetzelfde. Dat werkt ook via mobiel/tablet en kan je dus met elkaar spelen zelfs als je niet in hetzelfde huis bent.quote:Op woensdag 26 maart 2025 10:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Oh schitterend. Ik vond bij m'n vader op zolder ook ooit een versie uit 1985.quote:Op woensdag 26 maart 2025 10:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Pics?quote:Op woensdag 26 maart 2025 10:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Kleintje. Maar ik ben al lang blij. Jarenlange wens etc.
Heb ik niet. Maar op het moment is het nog vooral aarde met wat kleine kiempjes. Als er wat groeit zal ik wat delen.quote:
Is goed.quote:Op woensdag 26 maart 2025 10:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Heb ik niet. Maar op het moment is het nog vooral aarde met wat kleine kiempjes. Als er wat groeit zal ik wat delen.
Met liefde, beleid en een machete bedwing ik straks het oerwoud op mijn perceeltje.quote:Op woensdag 26 maart 2025 11:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Gelukkig kan Zwab wel plantjes levend houden en zou er zowaar een heel woud gemaakt kunnen worden
Moeten we voor de zekerheid Agent Orange inslaan?quote:Op woensdag 26 maart 2025 11:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Met liefde, beleid en een machete bedwing ik straks het oerwoud op mijn perceeltje.
Drie van elk en die worden dan direct aangevreten.quote:Op woensdag 26 maart 2025 11:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb hopelijk over een paar maanden wat frambozen en aardbeien op mijn balkon
Nice. Aardbeitjes zijn leuk. Er zijn er wat ingewaaid bij mij. Ik hoop dat ze wat gaan opleveren.quote:Op woensdag 26 maart 2025 11:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb hopelijk over een paar maanden wat frambozen en aardbeien op mijn balkon
Ja dat is even aan kijkenquote:Op woensdag 26 maart 2025 11:08 schreef Recce het volgende:
[..]
Drie van elk en die worden dan direct aangevreten.
Ik heb een hardgekookt eijte gepaktquote:
quote:
quote:Op woensdag 26 maart 2025 11:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb een hardgekookt eijte gepakt
Ja werkt ook een beetje raar die site, zodra je meer dan 4 films hebt komt er gewoon telkens 8 euro bijquote:Op woensdag 26 maart 2025 10:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Viel me nog best mee qua aanbod in de aanbiedingbak. Maar er zaten wel wat films tussen die goedkoper waren dan 8 euro. Wat een beetje zinloos is om te bundelen in een aanbieding van 4=¤32 aanbieding.
Had 4 broodjes pindakaasquote:
quote:Op woensdag 26 maart 2025 11:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb een hardgekookt eijte gepakt
ik kook nu gewoon af en toe in 1x een stuk of 6/7 eitjes en dan eet ik er 1 of 2 direct op en de rest zet ik in de koelkast. Dan heb ik voor een paar dagen een snelle snack in de koelkastquote:
Maar dan heb je geen natte eidooiers meerquote:Op woensdag 26 maart 2025 11:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
ik kook nu gewoon af en toe in 1x een stuk of 6/7 eitjes en dan eet ik er 1 of 2 direct op en de rest zet ik in de koelkast. Dan heb ik voor een paar dagen een snelle snack in de koelkast
Of ik haal er eentje door de eiersnijder voor plakjes op brood
Lekkerquote:Op woensdag 26 maart 2025 11:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
ik kook nu gewoon af en toe in 1x een stuk of 6/7 eitjes en dan eet ik er 1 of 2 direct op en de rest zet ik in de koelkast. Dan heb ik voor een paar dagen een snelle snack in de koelkast
Of ik haal er eentje door de eiersnijder voor plakjes op brood
Nee voor die niet neequote:Op woensdag 26 maart 2025 11:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar dan heb je geen natte eidooiers meer
quote:
Dat is wel het idee van een hardgekookt ei inderdaad.quote:Op woensdag 26 maart 2025 11:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar dan heb je geen natte eidooiers meer
Zachtgekookt eitjequote:Op woensdag 26 maart 2025 11:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is wel het idee van een hardgekookt ei inderdaad.
Zachtgekookt is wel 100x lekkerderquote:Op woensdag 26 maart 2025 11:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is wel het idee van een hardgekookt ei inderdaad.
Gebakken ei met kaas en spek op een bruin broodjequote:
quote:Op woensdag 26 maart 2025 11:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Eigeel al helemaal
Of het nou nog vloeibaar is of helemaal kruimelig. Bleh
Oh dat scheelt al. Wel zo fair.quote:Op woensdag 26 maart 2025 11:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja werkt ook een beetje raar die site, zodra je meer dan 4 films hebt komt er gewoon telkens 8 euro bijEn hij lijkt wel de films onder de 8 euro buiten te sluiten zodra je er 4 hebt van hogere waarde, dus daar betaal je dan gewoon die 6/7 euro voor. Dat is wel netjes gedaan.
ik heb een romantisch restaurantje gevonden voor jou en vlinder om te gaan eten, ettoquote:
Same. Maar dan per drie. Ooit een plan van de diëtiste geweest, en het is er in gebleven. Hardgekookt eitje en knäckebröd voor ontbijt.quote:Op woensdag 26 maart 2025 11:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 maart 2025 11:53 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik heb een romantisch restaurantje gevonden voor jou en vlinder om te gaan eten, etto
Bekijk deze YouTube-video
Nee KrokEtto, niet alles eet je met slagroomquote:
Ik heb ook nog een wasmand vol wat gedaan moet worden, mocht je je toevallig toch vervelen.quote:Op woensdag 26 maart 2025 11:54 schreef Karzai het volgende:
boodschappen gedaan, was opgevouwen en de andere was hangt aan het rek, over een uurtje even fietsen naar de bloesems, samen met mijn moeder
Zo hardgekookt dat het eigeel groen is.quote:Op woensdag 26 maart 2025 11:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zachtgekookt is wel 100x lekkerder
En met een hardgekookt ei in de koelkast heb je de kans dat ze zo'n vies grijzig eigeel krijgt
Goed bezig!quote:Op woensdag 26 maart 2025 11:54 schreef Karzai het volgende:
boodschappen gedaan, was opgevouwen en de andere was hangt aan het rek, over een uurtje even fietsen naar de bloesems, samen met mijn moeder
Gadverdamme.quote:Op woensdag 26 maart 2025 11:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Zo hardgekookt dat het eigeel groen is.Was vroeger altijd met paaseieren zoeken. De gevonden eieren mocht je opeten.
Eigenlijk was dat gewoon kindermishandelingquote:Op woensdag 26 maart 2025 11:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Zo hardgekookt dat het eigeel groen is.Was vroeger altijd met paaseieren zoeken. De gevonden eieren mocht je opeten.
stuur maar op, dan doe ik het wel hier in de machine voor jequote:Op woensdag 26 maart 2025 11:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een wasmand vol wat gedaan moet worden, mocht je je toevallig toch vervelen.
Ja, eigenlijk wel. Maar goed, geverfde eieren eten die een paar uur in het bos verstopt zijn geweest, is goed voor de weerstand.quote:Op woensdag 26 maart 2025 12:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Eigenlijk was dat gewoon kindermishandeling
Daardoor heb je geen asthmaquote:Op woensdag 26 maart 2025 12:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel. Maar goed, geverfde eieren eten die een paar uur in het bos verstopt zijn geweest, is goed voor de weerstand.
Dat kost meer dan mijn kleding waard is.quote:Op woensdag 26 maart 2025 12:02 schreef Karzai het volgende:
[..]
stuur maar op, dan doe ik het wel hier in de machine voor je
Ik niet hoor. 👀quote:Op woensdag 26 maart 2025 12:26 schreef Nattekat het volgende:
EU raadt nu ook noodpakketten aan. Wij lopen voor
Ik zal van de week eens kijken of die in de straat hier achter al bloeit.quote:Op woensdag 26 maart 2025 12:33 schreef Karzai het volgende:
minder groot dan in japan, maar toch aardig wat boompjes, tot later
https://amsterdamian.com/(...)-in-amsterdamse-bos/
Oehquote:Op woensdag 26 maart 2025 12:45 schreef Ama het volgende:
Vattenfall moet prijsstijging in variabel contract terugdraaien, massaclaim dreigt - https://nos.nl/l/2561164
Volgens mij had ik dat toen ook.
Kan ik ze daar ook kopen?quote:Op woensdag 26 maart 2025 12:26 schreef Nattekat het volgende:
EU raadt nu ook noodpakketten aan. Wij lopen voor
Niet de eerste keer dat Nederland claimt een koploper te zijn en in de praktijk ergens in de achterhoede hing. @Nattekat is gewoon een soort Rutte.quote:
👀quote:Op woensdag 26 maart 2025 12:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kan je mooi als voer voor Hedwig dienen.
NavoKatquote:Op woensdag 26 maart 2025 13:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet de eerste keer dat Nederland claimt een koploper te zijn en in de praktijk ergens in de achterhoede hing. @:NatteKat is gewoon een soort Rutte.
Wordt wel eenzaam hier als er eens een sneeuwstorm des doods is en ik als enige overleef dankzij mijn pakketje.quote:Op woensdag 26 maart 2025 13:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet de eerste keer dat Nederland claimt een koploper te zijn en in de praktijk ergens in de achterhoede hing. @:NatteKat is gewoon een soort Rutte.
Ik heb wel dingen in huis maar het ligt er wel een beetje aan op welk moment de pleuris uitbreekt. Als ik nog naar de supermarkt moet is het wel een beetje kut.quote:Op woensdag 26 maart 2025 13:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wordt wel eenzaam hier als er eens een sneeuwstorm des doods is en ik als enige overleef dankzij mijn pakketje.
Vroeger overleefden we sneeuwstormen des doods in ons onderbroekje nog wel.quote:Op woensdag 26 maart 2025 13:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wordt wel eenzaam hier als er eens een sneeuwstorm des doods is en ik als enige overleef dankzij mijn pakketje.
En hoe zit het met de wumbo?quote:Op woensdag 26 maart 2025 13:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben in de war.![]()
Op 18 maart via de mail een antwoord gehad over dat ze de ubi gegevens goed hebben ontvangen en vandaag krijg ik een herinnering van de bank dat ik de ubo nog moet indienen.
Ook zonder koelkast of magnetron/oven?quote:Op woensdag 26 maart 2025 13:20 schreef Ama het volgende:
Kijk als ik net goede weekend boodschappen heb gehaald en de pleuris breekt uit dan komt het vast wel even goed.
ubi != uboquote:Op woensdag 26 maart 2025 13:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben in de war.![]()
Op 18 maart via de mail een antwoord gehad over dat ze de ubi gegevens goed hebben ontvangen en vandaag krijg ik een herinnering van de bank dat ik de ubo nog moet indienen.
Tot de stroom of het water uitvalt en je alles na één dag kan wegmieteren.quote:Op woensdag 26 maart 2025 13:20 schreef Ama het volgende:
Kijk als ik net goede weekend boodschappen heb gehaald en de pleuris breekt uit dan komt het vast wel even goed.
Of we komen gewoon jouw voorraad plunderen gezellig bij jou op bezoekquote:Op woensdag 26 maart 2025 13:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Fles olijfolie leegdrinken en uien met ongekookte pasta eten.quote:Op woensdag 26 maart 2025 13:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ook zonder koelkast of magnetron/oven?
quote:Op woensdag 26 maart 2025 13:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ook zonder koelkast of magnetron/oven?
Details.quote:Op woensdag 26 maart 2025 13:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tot de stroom of het water uitvalt en je alles na één dag kan wegmieteren.
We hebben eerder deze week reeds vastgesteld dat jullie niet weten waar mijn huis woont.quote:Op woensdag 26 maart 2025 13:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of we komen gewoon jouw voorraad plunderen gezellig bij jou op bezoek
Niemand?quote:Op woensdag 26 maart 2025 13:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
We hebben eerder deze week reeds vastgesteld dat jullie niet weten waar mijn huis woont.
Ik ga gewoon naar jou.quote:Op woensdag 26 maart 2025 13:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gewoon de schaatsen onder binden en hup naar school.quote:Op woensdag 26 maart 2025 13:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vroeger overleefden we sneeuwstormen des doods in ons onderbroekje nog wel.
Vast wel een nerdje en/of stalker die daar zo achter kan komen als die een beetje zijn best doet. Of misschien wel van zo eentje die hier dagelijks meeleest en ons allemaal kent en een heel profiel heeft aangemaakt maar hier nooit post. Of de AIVD die ook altijd hier zich vermaakt.quote:Op woensdag 26 maart 2025 13:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
We hebben eerder deze week reeds vastgesteld dat jullie niet weten waar mijn huis woont.
quote:Op woensdag 26 maart 2025 13:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vast wel een nerdje en/of stalker die daar zo achter kan komen als die een beetje zijn best doet. Of misschien wel van zo eentje die hier dagelijks meeleest en ons allemaal kent en een heel profiel heeft aangemaakt maar hier nooit post. Of de AIVD die ook altijd hier zich vermaakt.
[..]
Vast wel een nerdje en/of stalker die daar zo achter kan komen als die een beetje zijn best doet. Of misschien wel van zo eentje die hier dagelijks meeleest en ons allemaal kent en een heel profiel heeft aangemaakt maar hier nooit post. Of de AIVD die ook altijd hier zich vermaakt.
Met je laatste % batterijquote:Op woensdag 26 maart 2025 13:56 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh dan sturen we jou wel even een berichtje.
Neequote:Op woensdag 26 maart 2025 10:26 schreef Karzai het volgende:
[..]
Zakje chips en dan lekker knisperen om de rest te irriteren
Als je geen prik hebt om het antwoord te kunnen lezen maakt het ook niet uit of het verzonden is he?quote:Op woensdag 26 maart 2025 14:05 schreef Grotetijd het volgende:
Dat 'ie nét uitvalt het moment dat je op verzenden drukt en dus niet weet of 'ie daadwerkelijk is verzonden.
Kreeg gisteravond een berichtje van m'n moeder "ik vond dit apparaatje na 't wassen van wat kleding onder in de wasmachine, er knippert een lampje. Wat is dat?" was't mijn powerbank die ik echt al maaaaanden kwijt was en die 't blijkbaar nog gewoon deed na een wasbeurtquote:Op woensdag 26 maart 2025 14:08 schreef Ama het volgende:
Ik hoop wel even dat ze een paar uur van tevoren waarschuwen zodat ik mijn powerbank nog goed kan opladen.
quote:Op woensdag 26 maart 2025 14:12 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Kreeg gisteravond een berichtje van m'n moeder "ik vond dit apparaatje na 't wassen van wat kleding onder in de wasmachine, er knippert een lampje. Wat is dat?" was't mijn powerbank die ik echt al maaaaanden kwijt was en die 't blijkbaar nog gewoon deed na een wasbeurt
Even een paar dagen goed laten drogen en dan maar opladen en hopen dat er niets ontploft.
Ja ontzettend fijnquote:
Balquote:
Toch gek hoe sommige electronica daar toch beter tegen kan dan andere, terwijl er altijd geleerd is dat elektronische apparaten niet tegen water kunnen als ze niet zo'n rating hebben.quote:Op woensdag 26 maart 2025 14:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar mijn powerbank deed het ook nog na een waterduik in de tas
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die van mij is standaard opgeladen. Niet alleen handig voor een sneeuwstorm des doods, maar überhaupt wel als ik eens dat ding nodig denk te hebben.quote:Op woensdag 26 maart 2025 14:08 schreef Ama het volgende:
Ik hoop wel even dat ze een paar uur van tevoren waarschuwen zodat ik mijn powerbank nog goed kan opladen.
Wel interessantquote:Op woensdag 26 maart 2025 14:23 schreef CherryLips het volgende:
https://www.kunsthal.nl/n(...)-berkers-lebensborn/
Weer een gezellige tentoonstelling waar ik naartoe wil.
Gezellige KSC kunsthalmeet.quote:Op woensdag 26 maart 2025 14:23 schreef CherryLips het volgende:
https://www.kunsthal.nl/n(...)-berkers-lebensborn/
Weer een gezellige tentoonstelling waar ik naartoe wil.
Oh.quote:Horrorfilm 'The Strangers: Chapter 2' verschijnt in september 2025 in de bioscopen, in plaats van 'Saw XI'.
quote:
quote:De releasedatum van Saw XI is voorlopig geschrapt vanwege meningsverschillen tussen Lionsgate en de producenten van de franchise.
Dit is niet mijn kink vriend.quote:Op woensdag 26 maart 2025 14:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan krijg je wel een riem om anders zijn we je weer kwijt.
Had er ook wel zin in. Blijf het vermakelijke films vinden en ik hou van die smerigheid.quote:
Gvdquote:Op woensdag 26 maart 2025 15:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik wil je best vervelen hoor. Welke hobby van mij vind je het saaist?
uit welke kan ik allemaal kiezen?quote:Op woensdag 26 maart 2025 15:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik wil je best vervelen hoor. Welke hobby van mij vind je het saaist?
Dat wordt weer gerriederrie.quote:Op woensdag 26 maart 2025 15:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb vieze sushi open daarna fried rice met varkie
Bammetjes. Vanmiddag al spaghetti gegeten.quote:
ohh waarom niet 2 keer per dag warm?quote:Op woensdag 26 maart 2025 15:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Bammetjes. Vanmiddag al spaghetti gegeten.
Waarom heb je vieze sushi gegeten.quote:Op woensdag 26 maart 2025 15:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb vieze sushi open daarna fried rice met varkie
Kost teveel gas .quote:Op woensdag 26 maart 2025 15:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ohh waarom niet 2 keer per dag warm?
ja geen idee, ben er al vaker geweest maar vandaag was het echt vies.quote:Op woensdag 26 maart 2025 15:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarom heb je vieze sushi gegeten.
Bitter betekent dat er bedorven eitjes in zaten.quote:Op woensdag 26 maart 2025 15:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja geen idee, ben er al vaker geweest maar vandaag was het echt vies.
Dat zeewier was niet doorheen te knagen plus het was bitter
nietquote:Op woensdag 26 maart 2025 15:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bitter betekent dat er bedorven eitjes in zaten.
quote:Als je sushi bitter smaakt, kan dat verschillende oorzaken hebben:
De ingrediënten: Sommige ingrediënten in sushi, zoals zeewier (nori), radijs (daikon) of bepaalde soorten vis, kunnen van nature een bittere smaak hebben.
De versheid: Bitterheid kan een teken zijn dat sommige ingrediënten, zoals vis, niet meer helemaal vers zijn. Bij vis of andere verse producten kan een verandering in smaak optreden als ze niet goed bewaard zijn.
De rijst of azijn: Sushi-rijst wordt vaak op smaak gebracht met rijstazijn, suiker en zout. Als de azijn niet goed gebalanceerd is of van slechte kwaliteit is, kan dit een bittere nasmaak veroorzaken.
Kruiden of sauzen: Sommige sauzen of kruiden, zoals wasabi of bepaalde sojasauzen, kunnen een lichte bitterheid hebben als je er gevoelig voor bent.
Als je merkt dat je sushi ongebruikelijk bitter smaakt, is het verstandig om voorzichtig te zijn, vooral als je vermoedt dat de vis niet meer vers is. Je gezondheid gaat voor alles! Denk je dat het aan een van deze dingen ligt, of iets anders misschien? 😊
oh , was mij al aan het voorbereiden op een erg lange lijstquote:Op woensdag 26 maart 2025 15:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee, was aan het lopen naar m'n tuintje.
Overstappen op 1e wereldoorlog?quote:Op woensdag 26 maart 2025 15:27 schreef Karzai het volgende:
ik ben een beetje 2e wereldoorlog en nazi moe, heb er veel over gelezen en films gezien
1 april hequote:Op woensdag 26 maart 2025 15:27 schreef Koen66 het volgende:
https://www.bright.nl/nie(...)herm-ter-wereld.html
Zeg me dat dit een grap is please
Oh bijzonder dat je dat hebtquote:Op woensdag 26 maart 2025 15:30 schreef Karzai het volgende:
Dit is mijn opa die werd te werk gesteld heb nog een dikke map met correspondentie met brief wisselen waarin hij een schadevergoeding probeerde te krijgen
[ afbeelding ]
Wat denk je zelf gast.quote:Op woensdag 26 maart 2025 15:27 schreef Koen66 het volgende:
https://www.bright.nl/nie(...)herm-ter-wereld.html
Zeg me dat dit een grap is please
We hebben je gefopt! Hahatjes!b]quote:Op woensdag 26 maart 2025 15:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja dat is de dag waarop iedereen die zich heeft aangemeld het haha-emailtje krijgt.
Is wel de goede manier.quote:Op woensdag 26 maart 2025 15:45 schreef Koen66 het volgende:
Je wordt al raar aangekeken als je met je smartphone in horizontale stand filmt
het is zijn goed recht om zijn naam daar niet aan te willen verbinden, tis algemeen bekend dat er veel gif wordt gebruikt met bloemen kweken en dat omwonenden in het bollen gebied groter kans hebben op parkinsonquote:Op woensdag 26 maart 2025 15:46 schreef UitStraling het volgende:
https://www.at5.nl/artike(...)t-en-bespoten-worden
Ik heb last van Dolf, het zure gif der homo sapiens, zit hem al in zijn voornaam (en zijn vieze beentjes)
Lang niet gek genoeg dat dit niet overduidelijk een 1 april grap is. Die gekte in Vlaardingen bleek ook al niet waar te zijn. Ik zou voor je eigen gezondheid niet boos worden op ieder stukje "de wereld is gek geworden" outrage bait.quote:
quote:Op woensdag 26 maart 2025 15:45 schreef Koen66 het volgende:
quote:Op woensdag 26 maart 2025 15:45 schreef Koen66 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |