SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Waren deze, was 25 euro voor 2 van die verpakkingen, volgend die 'berekening' zouden het dus 144 rollen zijn https://www.bol.com/nl/nl(...)ing/9300000152424729quote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die korting heb ik niet gehad![]()
Maar goed, 96 rollen voor 35 euro incl. bezorgen vind ik niet zo heel duur
Betaalde jij dan de helft?
quote:
Accepteer het maar gewoonquote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dus dan zitten we samen op een kromme lijn?
Wat is deze mindfuck?
Zal dit ook op m'n werk gaan zeggenquote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Accepteer het maar gewoon
Stuk chiller
HNGGGGGGGGGGGGquote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Accepteer het maar gewoon
Stuk chiller
finish las ik inderdaad veel negatieve reviews over, dus die aanbiedingen liet ik sowieso schietenquote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Finish en Somat in ieder geval niet, was laatst in een test en de dure merken bleken eigenlijk het minst goed te zijn. Die van Lidl waren wel goed.
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is Page Compleet Schoon, maar er staat niet bij hoeveel laags.
Oh, dat lijkt mij superlachen, als ik dat op mijn werk ga zeggenquote:
Oh ja, ik zie hetquote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:01 schreef mschol het volgende:
[..]
finish las ik inderdaad veel negatieve reviews over, dus die aanbiedingen liet ik sowieso schieten
somat ken ik niet
en die van de lidl heb ik inderdaad meer goeie reviews van gezien
[..]google leert mij dat het 2 laags zou zijn..
dat vind ik dus niet fijn
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ja, ik zie hetWas mij nooit opgevallen dat het 2 laags was
![]()
![]()
das opzich positief, lekker goedkoopquote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ja, ik zie hetWas mij nooit opgevallen dat het 2 laags was
![]()
![]()
Ik heb vandaag ook weer vuilniszakken en wasmiddel besteld.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:00 schreef kwiwi het volgende:
KSC, voor al uw wcpapier en vaatwastabletten tips.
Wil je ook delen wat voor wasmiddel je besteld hebt ?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb vandaag ook weer vuilniszakken en wasmiddel besteld.
Hier alles van DM huismerk, zonder parfum e.d. Ariel reageer ik altijd allergisch opquote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:03 schreef mschol het volgende:
wasmiddel ben ik verknocht aan ariel pods.. duur maar werken hier prima
soms van de action ofzo vloeibaar wasmiddel
Ik die van de Robijn, Paradise Secretquote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:03 schreef mschol het volgende:
wasmiddel ben ik verknocht aan ariel pods.. duur maar werken hier prima
soms van de action ofzo vloeibaar wasmiddel
DM huismerk is wat lastig krijgen voor mijquote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier alles van DM huismerk, zonder parfum e.d. Ariel reageer ik altijd allergisch op
Ik had dus tijdje geleden DM geshopt met mijn nichtje… nou ik weet niet wat daar in de douchegel zit, maar niet geschikt voor mij in ieder geval. Had overal uitslagquote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier alles van DM huismerk, zonder parfum e.d. Ariel reageer ik altijd allergisch op
Ja dat wordt wat lastig op de fietsquote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:06 schreef mschol het volgende:
[..]
DM huismerk is wat lastig krijgen voor mij
Arme Schol, zover fietsen en dan met bepakking weer terugquote:
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Arme Schol, zover fietsen en dan met bepakking weer terug
Ik zweer bij mijn Brabantia vuilniszakken.quote:
Zeker.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wil je ook delen wat voor wasmiddel je besteld hebt ?
Heb je wel je beweging gehadquote:
Oh echt?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:06 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik had dus tijdje geleden DM geshopt met mijn nichtje… nou ik weet niet wat daar in de douchegel zit, maar niet geschikt voor mij in ieder geval. Had overal uitslag
Beginnen de laatste tijd wel vrij prijzig te worden, niet echt goede aanbiedingen meer voor die 'speciale' geurenquote:
Ja net als die dubbeltjesbeslissingquote:
speciaal voor je brabantiia vuilnisbak op maat gemaakt?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zweer bij mijn Brabantia vuilniszakken.
[..]
quote:Zeker.
Seepje universeel.
Adem innnnnquote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
HNGGGGGGGGGGGG![]()
Oke, geaccepteerd.
*Gaat naast essn zitten op de kromme lijn.
Dit waren niet de ph neutrale en parfum vrije versie. Daar lag het allicht ook aan.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh echt?Heb juist alles van hun huismerk (zeep, shampoo, wasmiddel, etc.) omdat ze van alles zo'n ph-neutrale en parfumloze versie hebben. Mijn huid kan nergens tegen.
*drukt op de abonneerknopquote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja net als die dubbeltjesbeslissing
Abonneer je nu voor meer makkelijke werktips
Kom je na de rest van de maand wel weer een beetje tot leven?quote:
* kwiwi zet abo aanquote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja net als die dubbeltjesbeslissing
Abonneer je nu voor meer makkelijke werktips
ik *denk* van welquote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kom je na de rest van de maand wel weer een beetje tot leven?
Ik heb gewoon altijd de meest basic komo zakken zonder koordjes. Vind die speciale 'maat' zakken van prullenbakken zo'n oplichting. Heb een Simplehuman prullenbak, maar daar betaal je omgerekend iets van 50 cent per zakquote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:10 schreef mschol het volgende:
speciaal voor je brabantiia vuilnisbak op maat gemaakt?
ik heb altijd komo trekbandzakken
Wattie?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb net een gewicht van 8 kg op mijn vinger laten vallen.
#onhandigie
#needatwildeikookniet
#auw
Ik heb geen allergie, maar ik heb alsnog Neutral waspoeder, want áls (niet altijd) ik wasverzachter gebruik, heb ik niet twee geuren door elkaar zittenquote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh echt?Heb juist alles van hun huismerk (zeep, shampoo, wasmiddel, etc.) omdat ze van alles zo'n ph-neutrale en parfumloze versie hebben. Mijn huid kan nergens tegen.
Die hebben ze bijna nooit in de aanbieding inderdaad.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Beginnen de laatste tijd wel vrij prijzig te worden, niet echt goede aanbiedingen meer voor die 'speciale' geuren
Nou, gelukkig maarquote:
quote:
maar dan past het zo lekker in je bak...quote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb gewoon altijd de meest basic komo zakken zonder koordjes. Vind die speciale 'maat' zakken van prullenbakken zo'n oplichting. Heb een Simplehuman prullenbak, maar daar betaal je omgerekend iets van 50 cent per zak
DMquote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Simplehuman, dat klinkt als een prullenbak for dummiesquote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb gewoon altijd de meest basic komo zakken zonder koordjes. Vind die speciale 'maat' zakken van prullenbakken zo'n oplichting. Heb een Simplehuman prullenbak, maar daar betaal je omgerekend iets van 50 cent per zak
Ja, de wekker gaat hier eigenlijk ook veel te vroegquote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Toen was het opeens al na tienen.
Maar snel naar bed gaan.
Alle schappen leegmaaien met twee armenquote:
Paar jaar terug had je ze nog wel eens voor 13-15 euro voor 4 doosjes, nu is die bij bol in de aanbieding voor 22,38 https://www.bol.com/nl/nl(...)en/9300000182010911/quote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:13 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Die hebben ze bijna nooit in de aanbieding inderdaad.
Hier ook, maar ben nog niet moequote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, de wekker gaat hier eigenlijk ook veel te vroeg
De action heeft ook van die lange smalle zakken die echt precies in zo’n brabantia touchbin passen. Die haalde ik altijd. Nu heb ik die prullenbak niet meer dus nog ergens 5 rollen zakken die verder nergens in passen.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Same.quote:
In de comfortable leunstoel met de nieuwste editie van het wortelweekblad?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Nee, die zit veilig in haar hokje
Naast luxepaard ook een werkpaardquote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:16 schreef mschol het volgende:
ik mag mij verslapen morgen.. was tot na half 8 aan het werk
En dan zonder iets te kopen weglopenquote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Alle schappen leegmaaien met twee armen![]()
Ik gebruik nooit wasverzachterquote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb geen allergie, maar ik heb alsnog Neutral waspoeder, want áls (niet altijd) ik wasverzachter gebruik, heb ik niet twee geuren door elkaar zitten
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In de comfortable leunstoel met de nieuwste editie van het wortelweekblad?
Ik gebruik meestal van die witte azijn.quote:
kan ik niks aan doen, stomme postnl kwam maar niet pakketjes ophalenquote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Naast luxepaard ook een werkpaard
Dát is echt kutgedrag van de bovenste plankquote:
Ik doe een scheutje azijn als wasverzachterquote:
Moeten maar weer een keer schnitzel gaan etenquote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Alle schappen leegmaaien met twee armen![]()
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Moeten maar weer een keer schnitzel gaan eten![]()
@:tamieke
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:17 schreef mschol het volgende:
[..]
kan ik niks aan doen, stomme postnl kwam maar niet pakketjes ophalen
omdat dat leuk is ofzo?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:16 schreef essnhills het volgende:
Hebben jullie ook van die kleine ergernissen?
Bijvoorbeeld: dat je in een facebookgroep zit en dat er dan om de zoveel dagen zo'n pipo een post maakt met "we heten onze nieuwe leden welkom" met dan een lijstje namen van de nieuwe leden
Waarom?!?!???
Leesbrilletje op de neus.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Ja en zo'n staande schemerlamp en pantoffeltjes aan .. nou ja het plaatje is compleet
Boks.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik doe een scheutje azijn als wasverzachter
werkt dat? dan zou ik dat ook wel eens kunnen doen denk ikquote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik doe een scheutje azijn als wasverzachter
Ja.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:16 schreef essnhills het volgende:
Bijvoorbeeld: dat je in een facebookgroep zit en dat er dan om de zoveel dagen zo'n pipo een post maakt met "we heten onze nieuwe leden welkom" met dan een lijstje namen van de nieuwe leden
Waarom?!?!???
Bakje met komkommerblokjesquote:
Ja lekker boeiend, knoopje in de komo vouwen en dan past het ookquote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:13 schreef mschol het volgende:
[..]
maar dan past het zo lekker in je bak...
Ik zag al helemaal voor me hoe Buda die winkel inloopt, wild met z'n armen om zich heen zwaaiend al die schappen leegmaait, en weer weglooptquote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dát is echt kutgedrag van de bovenste plank
Ik ben ook een beetje een simpelequote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Simplehuman, dat klinkt als een prullenbak for dummies
Nee, nooitquote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:16 schreef essnhills het volgende:
Soms gooi ik ook nog wel eens wasparfum bij mijn handdoeken. Maar dat durf ik bij mijn kleren niet te doen omdat ik bang ben dat ik daar ook niet tegen kan.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik gebruik meestal van die witte azijn.
Wel beter dan mensen die je pijpsletje noemen op straatquote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:16 schreef essnhills het volgende:
Waarom?!?!???
Keek laatst voor de grap voor een nieuwe prullenbak, die dingen maken ze tegenwoordig ook van goud als je die prijzen zietquote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:15 schreef Ygritte het volgende:
[..]
De action heeft ook van die lange smalle zakken die echt precies in zo’n brabantia touchbin passen. Die haalde ik altijd. Nu heb ik die prullenbak niet meer dus nog ergens 5 rollen zakken die verder nergens in passen.
Nou ja, ik wil niet met Buda zijn prive te koop lopen, maar ...quote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zag al helemaal voor me hoe Buda die winkel inloopt, wild met z'n armen om zich heen zwaaiend al die schappen leegmaait, en weer wegloopt
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zag al helemaal voor me hoe Buda die winkel inloopt, wild met z'n armen om zich heen zwaaiend al die schappen leegmaait, en weer wegloopt
Ben ik ook nog nooit geweest volgens mij, pleuriseind naar Duitsland rijdenquote:
Ik doe dan altijd bombastisch eyerollquote:
Vooral dat.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:19 schreef Ygritte het volgende:
Aanmelden en afmelden in een topic vind ik ook zoiets
quote:
Om 6 uur weer.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, de wekker gaat hier eigenlijk ook veel te vroeg
Jaquote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:18 schreef mschol het volgende:
[..]
werkt dat? dan zou ik dat ook wel eens kunnen doen denk ik
Back-up van wat?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:21 schreef mschol het volgende:
even om iets heel anders aan te halen:
heeft iedereen een backupje gemaakt? het is world backup day
Even de A15 afjakkeren en je staat in Klevequote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben ik ook nog nooit geweest volgens mij, pleuriseind naar Duitsland rijden
Oh, wilde net mijn ETA voor morgen melden, 07:46quote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vooral dat.
Het topic is geen vliegveld waar je je aankomst of vertrek moet aankondigen.
[..]
Wat een fijn leven heb je danquote:
Ik kijk nooit meer op fb.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:16 schreef essnhills het volgende:
Waarom?!?!???
6.30 uur hier, normaal ook 6 uur, maar ik heb nog tot 16.00 uur een overlegquote:
Ben je wel weer 2 uur verderquote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Even de A15 afjakkeren en je staat in Kleve
Kwieuwsquote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh, wilde net mijn ETA voor morgen melden, 07:46
Ik was het alweer vergetenquote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wel beter dan mensen die je pijpsletje noemen op straat
Er gaan hele touringcars vanuit Utrecht naar Duitsland omdat het goedkoper isquote:
Ik zit in een aantal haak-, bak-, en patiëntengroepen. Voor de rest doe ik geen zak meer met facebook neequote:
Oh ja, zeer waardevolquote:
Ja, genieten.quote:
quote:
Maar ik moet dan eerst nog heel naar Utrechtquote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Er gaan hele touringcars vanuit Utrecht naar Duitsland omdat het goedkoper is
Persoonlijk heb ik wel wat drogistspul wat aardig aantikt en ik heb lang en breed mn brandstof eruit
Waarschijnlijk dat ik sowieso tot 17 uur weer werk. Net als vandaag. 7:30 begonnen en om 17 uur gestopt.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
6.30 uur hier, normaal ook 6 uur, maar ik heb nog tot 16.00 uur een overleg
*Bombastic eyeroll
Ja, dat schiet niet echt opquote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar ik moet dan eerst nog heel naar Utrecht
Heb je het idee dat je het werk van 2 mensen doet?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk dat ik sowieso tot 17 uur weer werk. Net als vandaag. 7:30 begonnen en om 17 uur gestopt.
Maar ik hebnog niet echt het idee dat de berg werk minder wordt.
Hangt ook van de user afquote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
FOK! is trouwens de enige plek waarop de doodnormalesmiley passief agressief op me overkomt.
Ja financieel gezien is het wel rendabel, maar het kost je gewoon een hele dag in je weekend, wanneer ook de rest van Nederland daar isquote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Er gaan hele touringcars vanuit Utrecht naar Duitsland omdat het goedkoper is
Persoonlijk heb ik wel wat drogistspul wat aardig aantikt en ik heb lang en breed mn brandstof eruit
Ik denk wel dat dit waar is.quote:
Ik zat al in geen groepen en was al erg inactief erop. Ik werd vaker in berichten getagd door anderen dan dat ik zelf iets plaatste.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik zit in een aantal haak-, bak-, en patiëntengroepen. Voor de rest doe ik geen zak meer met facebook nee
Hoeist... met je beren op de weg.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja financieel gezien is het wel rendabel, maar het kost je gewoon een hele dag in je weekend, wanneer ook de rest van Nederland daar is
Ja, of meer.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je het idee dat je het werk van 2 mensen doet?
dat is een flink archief dan..quote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik print iedere avond alle posts hier uit.
Hmm, laatste keer dat ik in Duitsland ben geweest was naar Düsseldorf, dat was echt een drama toen je de grens over was. Om de 300 meter weer een andere snelheid, waardeloos wegdek en overal bausteilequote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het laatste stukje is wel leuk, als je bij Nijmegen de grens over gaat
Ik vind dat niet normaal.quote:
En dan in een verzamelband doen, net als de Donald Duck vroegerquote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik moest hier smakelijk om lachen.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat wel ja, net als met een warme motor flink toeren maken en niet te vroeg doorschakelenquote:
Ja, Duitsers zijn dol op snelheidsbordjesquote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hmm, laatste keer dat ik in Duitsland ben geweest was naar Düsseldorf, dat was echt een drama toen je de grens over was. Om de 300 meter weer een andere snelheid, waardeloos wegdek en overal bausteile
Ik heb er een waar ik eigenlijk te weinig in rij. Die piept om de haverklap (maar start altijd)quote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk wel dat dit waar is.
Volgens mij gaat mijn schoen langer mee, omdat ik er lange stukken mee rijd over de snelweg
Laatst nog de accu laten controleren en die was nog tip top in orde
Print je dit dubbel of enkelzijdig?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Maar ik mag niet bij de beren in de buurt komen anders wordt ballie boosquote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoeist... met je beren op de weg.
Gewoon vroeg gaan en dan kost het max een halve dag. Je maakt een lijstje van wat je nodig hebt, rent de winkel in en uit en klaar ben je.
Normale mensen gaan ook nog schnitzel eten en dan heb je ook nog een uitje.
Oh, ik doe iets verkeerdquote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat wel ja, net als met een warme motor flink toeren maken en niet te vroeg doorschakelen
En Cali elke nacht al die pagina's netjes in doorzichtige mapjes doen om ze in mint condition te houden?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Een piepende autoquote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:30 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb er een waar ik eigenlijk te weinig in rij. Die piept om de haverklap (maar start altijd)
Ja, er zijn geen beren op de weg, dus niemand wordt boos.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar ik mag niet bij de beren in de buurt komen anders wordt ballie boos
Vanaf mijn kant is dat gewoon rausen. Vroemmmmmmquote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hmm, laatste keer dat ik in Duitsland ben geweest was naar Düsseldorf, dat was echt een drama toen je de grens over was. Om de 300 meter weer een andere snelheid, waardeloos wegdek en overal bausteile
Goede vraag.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Print je dit dubbel of enkelzijdig?
Laatste post van Dimmy is een collector’s item.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En Cali elke nacht al die pagina's netjes in doorzichtige mapjes doen om ze in mint condition te houden?
Toevallig gisteren met een collega ook over gehad. Dat het dit jaar wel erger is met overwerk dan andere jaren.quote:
Laatste keer in Duitsland, had ik geen boetesquote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, Duitsers zijn dol op snelheidsbordjes
en hoeveel pagina's per kantje?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Print je dit dubbel of enkelzijdig?
Die staat vooral heel vroeg op en dan kan ik niet meer slapen.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En Cali elke nacht al die pagina's netjes in doorzichtige mapjes doen om ze in mint condition te houden?
Je moet wel een beetje op je eigen gezondheid passen.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Toevallig gisteren met een collega ook over gehad. Dat het dit jaar wel erger is met overwerk dan andere jaren.
Uitgeprint voordat die verwijderd is.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Laatste post van Dimmy is een collector’s item.
Ik wel, toen ik op weg was nasr Bad Münstereifel.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Laatste keer in Duitsland, had ik geen boetes
Even afkloppen, maar ik heb nog nooit een boete gekregen in Duitsland
Ik race nooitquote:
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik wel, toen ik op weg was nasr Bad Münstereifel.
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Uitgeprint voordat die verwijderd is.
Moet je die andere horen, die jankt om alles. Als je je handen niet aan het stuur hebt, als je te recht stuurt, als je te dicht bij de lijn rijdt….quote:
dat is heel lang geleden dat ik daar misschien ooit een boete voor heb gekregenquote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb alleen boetes gekregen van de bieb
Hele oerwouden zijn verdwenen door CE z'n printerquote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Uitgeprint voordat die verwijderd is.
Ik heb een flitsapp, anders heb ik er elke week eentje op de mat liggen. Al die 30 zones, en dan sommige 50 maar tussen 20 en 6u ineens 30.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Laatste keer in Duitsland, had ik geen boetes
Even afkloppen, maar ik heb nog nooit een boete gekregen in Duitsland
Verschilt ook wel per auto, maar bij de godin is het goed om af en toe flink toeren te maken om de cilinders schoon te branden van de olieresten. Voordeel daarvan is dat die dan zuiniger is, dus ik moet planken om zuinig te rijdenquote:
Wat heb jij voor auto's?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:34 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Moet je die andere horen, die jankt om alles. Als je je handen niet aan het stuur hebt, als je te recht stuurt, als je te dicht bij de lijn rijdt….
Dat is wel zo. Maar ja, voor de klanten wil je het wel op tijd af hebben.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je moet wel een beetje op je eigen gezondheid passen.
Eigen gezondheid is belangrijker dan werk.
Het is tenslotte maar werk
50 euro. Viel mee. Ze sturen wel gelijk de foto mee. Die staat nu ingelijst op het dashboard van de Budabolide.quote:
Ben je nog wakkerquote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb een flitsapp, anders heb ik er elke week eentje op de mat liggen. Al die 30 zones, en dan sommige 50 maar tussen 20 en 6u ineens 30.
Boks.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb een flitsapp, anders heb ik er elke week eentje op de mat liggen. Al die 30 zones, en dan sommige 50 maar tussen 20 en 6u ineens 30.
Ja, dat is waarquote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is wel zo. Maar ja, voor de klanten wil je het wel op tijd af hebben.
Met optiesquote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat heb jij voor auto's?![]()
Inb4 piepende en jankende![]()
God.. werkstukkenquote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
Mijn moeder kwam laatst wel nog een werkstuk van me tegen over aardbevingen. Geprint op aparte kleur papier zodat het meer opviel.
jij hebt liever van die 4 baans wegen zonder trottoir zoals in US in de steden?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Boks.
Ik reed laatst in hartje Amsterdam en daar mag je nu dus nog maar 30
Echt optimaal rijgenot daar joh![]()
![]()
![]()
@:Rival
Waarom wil je daar rijdenquote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Boks.
Ik reed laatst in hartje Amsterdam en daar mag je nu dus nog maar 30
Echt optimaal rijgenot daar joh![]()
![]()
![]()
@:Rival
Nou ja, als het even kanquote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:36 schreef mschol het volgende:
[..]
jij hebt liever van die 4 baans wegen zonder trottoir zoals in US in de steden?
Uh, ja last minute beslissingquote:
Dan zou ik FOK! maar snel afsluiten en naar bed gaanquote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:37 schreef Karzai het volgende:
ben weer kapot en paranoia, fok triggered me ook om alcohol te gaan drinken voor een happy time
Volgend jaar 5 km/uur.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja, als het even kan![]()
Maar goed, zo vaak kom ik ook niet daar, dus van mijn part maken ze er 15 km per uur van
Computer uit, plaatje luisteren en dan lekker slapen. Morgen weer een dagquote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:37 schreef Karzai het volgende:
ben weer kapot en paranoia, fok triggered me ook om alcohol te gaan drinken voor een happy time
quote:
goed advies, ik ga lekker liggen, tot later maar weer lieve mensenquote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan zou ik FOK! maar snel afsluiten en naar bed gaan
Welke leidinggevende? Die had vorige week haar laatste week. Die is vertrokken. xDquote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat is waar
Je bent te goed voor deze wereld Luc
Maar als het teveel is, aan de bel trekken bij je leidinggevende.
Hou je haaks!quote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:39 schreef Karzai het volgende:
[..]
goed advies, ik ga lekker liggen, tot later maar weer lieve mensen
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Welke leidinggevende? Die had vorige week haar laatste week. Die is vertrokken. xD
Hoe was de Cruise??quote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:42 schreef Koen66 het volgende:
oh ik werd in het vorige topic gementioned
Je bent zelf gezelligquote:
Het enige wat we op moesten tillen was onze triangelquote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kwiwi noemde ons allemaal halfjes.
Maar daar moeten we maar niet te zwaar aan tillen
half aan tillen dan maar?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Halfjes kunnen toch niet zwaar tillen.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
en zelfs dat werd een ouinzooi?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het enige wat we op moesten tillen was onze triangel
En je kwijlbakje!quote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het enige wat we op moesten tillen was onze triangel
quote:
Met wat erin?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:48 schreef CherryLips het volgende:
Avondeten overgeslagen om op tijd in de bios te zijn. Nu de airfryert aanzwengelen.
Ja en zelfs Bertha 3 mocht mee doenquote:
Ga eens slapen jijquote:
Ja, maar ik kon dit gewoon lezen ookquote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:49 schreef Koen66 het volgende:
hmmm ouinzooi
zat ik aan ouzo te denken ofzo
Ik lig nu al in bed.quote:
Boks. Lig er alleen al 3u inquote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik lig nu al in bed.Maar dan ken ik nog niet direct slapen.
Bewaren voor morgen…..quote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat wil je er anders mee doen? Inlijsten?
Goed zoquote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik lig nu al in bed.Maar dan ken ik nog niet direct slapen.
heb je er wel langer wat aanquote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zolang hoop ik niet wakker te blijven liggen eigenlijk.quote:
"Joh, wat hangt daar nou aan de muur?"quote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:52 schreef Koen66 het volgende:
zag ik nou ergens dat Dimmy een perm heeft?
Is kunstquote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"Joh, wat hangt daar nou aan de muur?"
- Chocolade
"Oh.."
voeren aan de vuilnisbakquote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
quote:
Die zou nooit een permanentje doen.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:52 schreef Koen66 het volgende:
zag ik nou ergens dat Dimmy een perm heeft?
Misschien een gouden combinatiequote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik had even een error, dacht dat dit over saus bij de chocolade ging.
Nou ja, ik ben ook niet echt goed referentiepunt, want alle nieuws gaat toch langs mij heenquote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
oh dan las ik het vorige topic verkeerd
Deze chocolade is zo goddelijk lekker omdat de magische combinatie van ingrediënten perfect samenkomen in een smaakexplosie die zintuigen prikkelt. Het begint met de rijke, volle smaak van cacao, een ingrediënt dat van nature bittersweet is, maar wanneer het wordt gemengd met suiker en melk, ontstaat er een onweerstaanbare balans tussen zoet en bitter. Deze harmonie zorgt ervoor dat elke hap zich als een klein genot voelt, een ervaring die zowel verzachtend als opwindend is.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
OpetenEn graag een gedetaileerd verslag ervan, dan kunnen wij by proxy ook chocolade eten
Nou, wat fijn voor de prullenbakquote:
Indrukwekkende foto Koensquote:
we snapten hetquote:Op dinsdag 25 maart 2025 23:02 schreef Ygritte het volgende:
Dit is geen goede nederlandse zin. Pech.
Soort van Las Vega’s maar dan zonder casino’s en naakt entertainment?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 23:01 schreef Koen66 het volgende:
ik moet zeggen, ik had niet al te veel verwacht van Dubai maar het viel me reuze mee
dat is wel een aardige omschrijving. En dan een slag grootser, hoogste gebouw, grootste mall, etc etcquote:Op dinsdag 25 maart 2025 23:04 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Soort van Las Vega’s maar dan zonder casino’s en naakt entertainment?
Ik las ergens cavia's inquote:Op dinsdag 25 maart 2025 23:04 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Soort van Las Vega’s maar dan zonder casino’s en naakt entertainment?
Ylvi ontwikkelt ineens een speknekquote:
Hoeveel graden was het daar?quote:
Beste caafquote:Op dinsdag 25 maart 2025 23:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ylvi ontwikkelt ineens een speknek![]()
Als ik niet oppas wordt dit echt een spekkige caaf
Des te lekkerder de babi pangangquote:Op dinsdag 25 maart 2025 23:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ylvi ontwikkelt ineens een speknek![]()
Als ik niet oppas wordt dit echt een spekkige caaf
WHIEEEEEEEEEEEEEEEPquote:
Oh, dat valt echt meequote:
vanaf mei tot oktober heb je daar niets te zoeken, dan is het 35-45 graden. Zelfs de 50 tikken ze aan.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 23:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh, dat valt echt mee
Had boven de 40 graden verwacht op de een of andere manier
50 gradenquote:Op dinsdag 25 maart 2025 23:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vanaf mei tot oktober heb je daar niets te zoeken, dan is het 35-45 graden. Zelfs de 50 tikken ze aan.
buiten die maanden is het een prima temperatuurtje
Totdat ze je per ongeluk uit de lucht schieten.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 23:14 schreef Koen66 het volgende:
was wel grappig dat Emirates gewoon iedere westerse sanctie negeert, vliegen gewoon naar Moskou en over Iran. Terug vlogen wij ook over Iran heen.
"Hoooooo, foutje...!! Kan gebeuren, sorry!!"quote:Op dinsdag 25 maart 2025 23:20 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Totdat ze je per ongeluk uit de lucht schieten.
Oh.. nou ja.. ok, geeft niks dan…quote:Op dinsdag 25 maart 2025 23:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"Hoooooo, foutje...!! Kan gebeuren, sorry!!"
dat verwachtte ik eerder boven Irak, waar we op de heenweg overheen vlogen.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 23:20 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Totdat ze je per ongeluk uit de lucht schieten.
Met welke maatschappij vloog je dan? Emirates?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 23:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat verwachtte ik eerder boven Irak, waar we op de heenweg overheen vlogen.
yupquote:Op dinsdag 25 maart 2025 23:24 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Met welke maatschappij vloog je dan? Emirates?
Laat je nu een vrome baard staan en ga je ook in een vieze jurk rondlopen?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 23:18 schreef Koen66 het volgende:
die moskee is overigens Abu Dhabi, niet in Dubai. Maar beiden onderdeel van VAE
genoeg (haat)baarden gezien afgelopen weken maar niet genoeg om overtuigd te raken van dat (of enig ander) 'geloof'quote:Op dinsdag 25 maart 2025 23:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Laat je nu een vrome baard staan en ga je ook in een vieze jurk rondlopen?
The Flyquote:Op dinsdag 25 maart 2025 20:38 schreef LTVDK het volgende:
@:DeZwabber, help eens even, ik wil weer even onnodig geld uitgeven aan films. Bij de hippe Denen hebben ze wel wat leuks in de 4 voor ¤32 zitten. Heb nu The Warriors en The Blues Brothers in mijn mandje zitten, dus ik kan er nog twee (of 6 als je hele goede weet te vinden)
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 19:29 schreef Ama het volgende:
@:bitterbal Heb jij die seven eleven tostis al gehad?ja zeker. Smaken best goed . Heb alleen nog de ham/kaas gehad maar je hebt verschillende opties. Ook iets met worstjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hoiquote:
Ik wil zo eigenlijk gaan zwemmen . Verder misschien vanmiddag naar het strand.quote:Op woensdag 26 maart 2025 01:21 schreef mschol het volgende:
[..]
hoi
ik ga geen nachtdienst houden en ga net mn bed in, ruiken aan mn kussen
nog plannen vandaag?
Ik zit al op kantoorquote:
En straks om 9 uur nog training ook. Lange dag vandaag.quote:
Iets meer naar links?quote:Op woensdag 26 maart 2025 07:16 schreef CherryLips het volgende:
Ik had m'n wekker even moeten verzetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |