Ylvi ontwikkelt ineens een speknekquote:
Hoeveel graden was het daar?quote:
Beste caafquote:Op dinsdag 25 maart 2025 23:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ylvi ontwikkelt ineens een speknek![]()
Als ik niet oppas wordt dit echt een spekkige caaf
Des te lekkerder de babi pangangquote:Op dinsdag 25 maart 2025 23:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ylvi ontwikkelt ineens een speknek![]()
Als ik niet oppas wordt dit echt een spekkige caaf
WHIEEEEEEEEEEEEEEEPquote:
Oh, dat valt echt meequote:
vanaf mei tot oktober heb je daar niets te zoeken, dan is het 35-45 graden. Zelfs de 50 tikken ze aan.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 23:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh, dat valt echt mee
Had boven de 40 graden verwacht op de een of andere manier
50 gradenquote:Op dinsdag 25 maart 2025 23:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vanaf mei tot oktober heb je daar niets te zoeken, dan is het 35-45 graden. Zelfs de 50 tikken ze aan.
buiten die maanden is het een prima temperatuurtje
Totdat ze je per ongeluk uit de lucht schieten.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 23:14 schreef Koen66 het volgende:
was wel grappig dat Emirates gewoon iedere westerse sanctie negeert, vliegen gewoon naar Moskou en over Iran. Terug vlogen wij ook over Iran heen.
"Hoooooo, foutje...!! Kan gebeuren, sorry!!"quote:Op dinsdag 25 maart 2025 23:20 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Totdat ze je per ongeluk uit de lucht schieten.
Oh.. nou ja.. ok, geeft niks dan…quote:Op dinsdag 25 maart 2025 23:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"Hoooooo, foutje...!! Kan gebeuren, sorry!!"
dat verwachtte ik eerder boven Irak, waar we op de heenweg overheen vlogen.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 23:20 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Totdat ze je per ongeluk uit de lucht schieten.
Met welke maatschappij vloog je dan? Emirates?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 23:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat verwachtte ik eerder boven Irak, waar we op de heenweg overheen vlogen.
yupquote:Op dinsdag 25 maart 2025 23:24 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Met welke maatschappij vloog je dan? Emirates?
Laat je nu een vrome baard staan en ga je ook in een vieze jurk rondlopen?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 23:18 schreef Koen66 het volgende:
die moskee is overigens Abu Dhabi, niet in Dubai. Maar beiden onderdeel van VAE
genoeg (haat)baarden gezien afgelopen weken maar niet genoeg om overtuigd te raken van dat (of enig ander) 'geloof'quote:Op dinsdag 25 maart 2025 23:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Laat je nu een vrome baard staan en ga je ook in een vieze jurk rondlopen?
The Flyquote:Op dinsdag 25 maart 2025 20:38 schreef LTVDK het volgende:
@:DeZwabber, help eens even, ik wil weer even onnodig geld uitgeven aan films. Bij de hippe Denen hebben ze wel wat leuks in de 4 voor ¤32 zitten. Heb nu The Warriors en The Blues Brothers in mijn mandje zitten, dus ik kan er nog twee (of 6 als je hele goede weet te vinden)
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 19:29 schreef Ama het volgende:
@:bitterbal Heb jij die seven eleven tostis al gehad?ja zeker. Smaken best goed . Heb alleen nog de ham/kaas gehad maar je hebt verschillende opties. Ook iets met worstjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hoiquote:
Ik wil zo eigenlijk gaan zwemmen . Verder misschien vanmiddag naar het strand.quote:Op woensdag 26 maart 2025 01:21 schreef mschol het volgende:
[..]
hoi
ik ga geen nachtdienst houden en ga net mn bed in, ruiken aan mn kussen
nog plannen vandaag?
Ik zit al op kantoorquote:
En straks om 9 uur nog training ook. Lange dag vandaag.quote:
Iets meer naar links?quote:Op woensdag 26 maart 2025 07:16 schreef CherryLips het volgende:
Ik had m'n wekker even moeten verzetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |