SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
quote:
nee, hoezo?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 20:01 schreef Karzai het volgende:
[..]
ga je weer voor de coupe soleil dit jaar etto?
Alles komt weer terug in de modequote:
Nu hebben ze nog broccoli op hun hoofdquote:Op dinsdag 25 maart 2025 20:05 schreef essnhills het volgende:
Nog even en jongens op school hebben weer vermicellihaar à la Justin Timberlake
Nicequote:Op dinsdag 25 maart 2025 20:05 schreef essnhills het volgende:
Nog even en jongens op school hebben weer vermicellihaar à la Justin Timberlake
Nog nooit heeft een haarstijl bij mij zo veel woede opgewektquote:Op dinsdag 25 maart 2025 20:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nu hebben ze nog broccoli op hun hoofd
Nazi's met coupe soleilquote:Op dinsdag 25 maart 2025 20:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Als nazi's weer in de mode komen, dan moet het de coupe soleil ook lukken.
YOUAIIIIINTNUTTINGBUTAHOOOOOOOUNNNDDDDDDDDDDDDOGquote:
Een coupe dame blanche zal wel niet geaccepteerd wordenquote:
maar ik ben geen boomerquote:Op dinsdag 25 maart 2025 20:14 schreef VseslavBotkin het volgende:
[..]
no offense etto maar jij bent wel echt grootste boomer ooit
crackadelicaliciousnessquote:Op dinsdag 25 maart 2025 20:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dit doet liefdesverdriet met je (en drugs)
Oh jaaaa????quote:Op dinsdag 25 maart 2025 20:16 schreef VseslavBotkin het volgende:
[..]
boomer is naast een generatie ook een mentaliteit imo
Paprikachips?quote:
Doe normaal Ettoquote:
ik ben vseslavbotkin, de kloon van charleskinbote. beider mijn accounts zijn vernoemd naar personages uit de roman "pale fire". ik heb een lange geschiedenis op het fok forum die meer dan veertien jaar terug gaat.quote:
* Jeetjequote:Op dinsdag 25 maart 2025 20:23 schreef VseslavBotkin het volgende:
[..]
mhmmm ik hou ook wel van "naturel")) hehe
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 20:25 schreef Ama het volgende:
[..]
Dan zit er vast geen kern van waarheid in.
14 jaar maar, newbiequote:Op dinsdag 25 maart 2025 20:25 schreef VseslavBotkin het volgende:
[..]
ik ben vseslavbotkin, de kloon van charleskinbote. beider mijn accounts zijn vernoemd naar personages uit de roman "pale fire". ik heb een lange geschiedenis op het fok forum die meer dan veertien jaar terug gaat.
Nee zonder, is niet goed voor mn nieren *eet hamburgerquote:
OOOOOOOHquote:Op dinsdag 25 maart 2025 20:25 schreef VseslavBotkin het volgende:
[..]
ik ben vseslavbotkin, de kloon van charleskinbote. beider mijn accounts zijn vernoemd naar personages uit de roman "pale fire". ik heb een lange geschiedenis op het fok forum die meer dan veertien jaar terug gaat.
Luister er dan ook eens keertje naarquote:
Dat wil ik eerst van haar zelf horenquote:Op dinsdag 25 maart 2025 20:26 schreef VseslavBotkin het volgende:
[..]
crack kent mij goed genoeg daarvoor hoor
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 20:26 schreef VseslavBotkin het volgende:
[..]
crack kent mij goed genoeg daarvoor hoor
Poeh!quote:Op dinsdag 25 maart 2025 20:25 schreef VseslavBotkin het volgende:
[..]
heb je al gedoeid?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 20:27 schreef Crack_ het volgende:
Oke ik ga chips halen en als ik terug ben doen we het opnieuw, oke. Nou daaag
Ja eens hoor.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 20:30 schreef VseslavBotkin het volgende:
[..]
wat? was een extreemrechts mongooltje op het laatst
jammer wel, was altijd wel een beetje een apart figuur maar mocht hem opzich wel voordat hij zo'n engnek werdquote:
Oh ik heb me best prima vermaakt met hem en mijn linkse vrienden tijdens Bevrijdingsfestival.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 20:32 schreef VseslavBotkin het volgende:
[..]
jammer wel, was altijd wel een beetje een apart figuur maar mocht hem opzich wel voordat hij zo'n engnek werd
mehquote:Op dinsdag 25 maart 2025 20:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Ga maar los op 'm jongen, je hebt het verdiend.
ja heb je me wel s verteld maar is toch best lang geleden of niet?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 20:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh ik heb me best prima vermaakt met hem en mijn linkse vrienden tijdens Bevrijdingsfestival.In het echt is die best te doen.
flessie, flessiequote:
Ja klopt.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 20:34 schreef VseslavBotkin het volgende:
[..]
ja heb je me wel s verteld maar is toch best lang geleden of niet?
Katten zijn echt zo lomp.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 20:37 schreef mschol het volgende:
https://www.facebook.com/watch/?v=1178303384030110@:ama
quote:
office spacequote:Op dinsdag 25 maart 2025 20:38 schreef LTVDK het volgende:
@:DeZwabber, help eens even, ik wil weer even onnodig geld uitgeven aan films. Bij de hippe Denen hebben ze wel wat leuks in de 4 voor ¤32 zitten. Heb nu The Warriors en The Blues Brothers in mijn mandje zitten, dus ik kan er nog twee (of 6 als je hele goede weet te vinden)
Ja, dimmy kun je mee lachen maar ook goede gesprekken mee hebben.quote:
heee, wie ben jij :squote:Op dinsdag 25 maart 2025 20:27 schreef VseslavBotkin het volgende:
[..]
oh aight ja niet iedereen houdt mijn kutkloons bij
nee, ik kwam dat woord tegen dat een 5 jarige dat gebruikt als hij al doei heeft gezegdquote:
ik ben charleskinbote/vseslavbotkin, maar je kent me waarschijnlijk beter onder de naam trollscience ^_^quote:
Zegt me niksquote:Op dinsdag 25 maart 2025 20:49 schreef VseslavBotkin het volgende:
[..]
ik ben charleskinbote/vseslavbotkin, maar je kent me waarschijnlijk beter onder de naam trollscience ^_^
Stardustquote:Op dinsdag 25 maart 2025 20:49 schreef VseslavBotkin het volgende:
iemand zeg ff film om met mn vriendje te kijken
Neequote:Op dinsdag 25 maart 2025 20:51 schreef mschol het volgende:
[..]
op laten eten door een of meerdere katten?
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 20:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
aan @:Ama geven
die eet dat wel op
ahahahahahhaaaaaaaaaaaa!!!!
beertjenquote:
DPD of DHL??quote:Op dinsdag 25 maart 2025 20:51 schreef Ama het volgende:
Als in het vervoersbedrijf is het kwijtgeraakt staat er. Ik was eigenlijk alweer vergeten omdat ik inmiddels al kattenvoer heb.
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 20:53 schreef Strani het volgende:
Oh nou ja als jullie Dimmy allemaal zo missen moeten jullie met hooivorken en fakkels richting de mods, denk ik.
Paddington 2quote:Op dinsdag 25 maart 2025 20:49 schreef VseslavBotkin het volgende:
iemand zeg ff film om met mn vriendje te kijken
ik zeg nooit watquote:Op dinsdag 25 maart 2025 20:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]De mods
![]()
Die hebben hier weinig te zeggen hoor
Ohhh, dat klinkt best lief eigenlijkquote:Op dinsdag 25 maart 2025 20:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee, ik kwam dat woord tegen dat een 5 jarige dat gebruikt als hij al doei heeft gezegd
Heehallo, dat is lang geleden!!! Hoe gaat ie met jou?!!? Wat leuk om je hier te zienquote:Op dinsdag 25 maart 2025 20:49 schreef VseslavBotkin het volgende:
[..]
ik ben charleskinbote/vseslavbotkin, maar je kent me waarschijnlijk beter onder de naam trollscience ^_^
Wat?quote:
Ze was net 1 dag of 2 dagen terug van een ban, toen ze er weer 1 kreeg en dat is nu al ruim een maand geleden..quote:
ja dat kreeg ik mee ja. Maar idd dat was begin feb of zoquote:Op dinsdag 25 maart 2025 20:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ze was net 1 dag of 2 dagen terug van een ban, toen ze er weer 1 kreeg en dat is nu al ruim een maand geleden..
De naam trollscience zegt me wel wat. Uit ONZ/KLB/TV waarschijnlijk rond 2010? Plus minus een paar jaarquote:Op dinsdag 25 maart 2025 20:49 schreef VseslavBotkin het volgende:
[..]
Die heeft een permanente ban.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 20:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ze was net 1 dag of 2 dagen terug van een ban, toen ze er weer 1 kreeg en dat is nu al ruim een maand geleden..
ohhh.. dat is heel makkelijk hoor.. bedoel, ook complete speelhuizen raken ze kwijtquote:Op dinsdag 25 maart 2025 20:51 schreef Ama het volgende:
Als in het vervoersbedrijf is het kwijtgeraakt staat er. Ik was eigenlijk alweer vergeten omdat ik inmiddels al kattenvoer heb.
ja ook leuk om jou te zienquote:Op dinsdag 25 maart 2025 20:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohhh, dat klinkt best lief eigenlijk
[..]
Heehallo, dat is lang geleden!!! Hoe gaat ie met jou?!!? Wat leuk om je hier te zien
ja klopt, ik herinner me jou ook nogquote:Op dinsdag 25 maart 2025 20:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
De naam trollscience zegt me wel wat. Uit ONZ/KLB/TV waarschijnlijk rond 2010? Plus minus een paar jaar
Vriendje klinkt heel snoezigquote:Op dinsdag 25 maart 2025 20:56 schreef VseslavBotkin het volgende:
[..]
ja ook leuk om jou te zienja prima ga naar mn vriendje nu dus
Dat vind ik wel knap.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 20:56 schreef mschol het volgende:
[..]
ohhh.. dat is heel makkelijk hoor.. bedoel, ook complete speelhuizen raken ze kwijt
Dimmy als je meeleest, maak een account onder de naam "thisismyopinion", dan weten we stiekem dat jij het bentquote:
dan zou het that moeten zijnquote:Op dinsdag 25 maart 2025 20:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dimmy als je meeleest, maak een account onder de naam "thisismyopinion", dan weten we stiekem dat jij het bent
Moeten we d'r straks timo gaan noemenquote:Op dinsdag 25 maart 2025 20:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dimmy als je meeleest, maak een account onder de naam "thisismyopinion", dan weten we stiekem dat jij het bent
quote:
Ik zag wel laatst een account met Datiswatikvind voorbij komen...quote:Op dinsdag 25 maart 2025 20:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, maar die is er al langer volgens mij.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik zag wel laatst een account met Datiswatikvind voorbij komen...
Ja ik was ook niet meteen overtuigd dat het een kloon zou zijn hoor. Maar je weet nooit. Dimmy is wel vaker geband...quote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, maar die is er al langer volgens mij.
New Yoooooooooooork, New Y.......quote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:04 schreef Budapestenaar het volgende:
Soms loop ik langs het water en voelt het uitzicht heel kosmopolitisch.
Maar het is gewoon Zwijndrecht![]()
[ afbeelding ]
Isdatzo?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik zag wel laatst een account met Datiswatikvind voorbij komen...
Niemand heeft philips hue of bitterbal ledjesquote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[ afbeelding ]
Wereldstad Boarbayquote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[ afbeelding ]
Refo’s. Die draaien nog elk jaar een verse tl-buis aan het plafond.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:06 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Niemand heeft philips hue of bitterbal ledjes
Dasistmeinemeinung!quote:Op dinsdag 25 maart 2025 20:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Datiskutvoorjequote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Dus met vertraging zou de Picnic ongeveer nu hier moeten zijn. "Kees Kut is over 8 minuten bij je!"
Dat wordt dus wel half tien. Zal ook wel een noob zijn dan.
En geen blauw tv lichtquote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Refo’s. Die draaien nog elk jaar een verse tl-buis aan het plafond.
Kees Klote is vaak sneller, zou die de volgende keer boeken.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Dus met vertraging zou de Picnic ongeveer nu hier moeten zijn. "Kees Kut is over 8 minuten bij je!"
Ja die vliegt op Zürich hequote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kees Klote is vaak sneller, zou die de volgende keer boeken.
Klinkt niet heel praktisch als die naar Deventer moetquote:
Wel als er chocolade en kaasfondue op de bestellijst staatquote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Klinkt niet heel praktisch als die naar Deventer moet
Verklaart wel dat het wat later wordt jaquote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Klinkt niet heel praktisch als die naar Deventer moet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Moet je dat weer aan Gergi uitleggen straks.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:15 schreef kwiwi het volgende:
Soms denk ik wel eens.. als mensen hier per ongeluk via google terecht komen, denken ze dat we een soort halfjes zijn die een eigen taal gebrabbel uitgevonden hebben.
Oh wacht
loop zelf een s naar de supermarkt luie tak, je koopt er toch alleen maar overbodig spul voor een te hoge prijsquote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Hebben ze in principe wel gelijk in toch?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:15 schreef kwiwi het volgende:
Soms denk ik wel eens.. als mensen hier per ongeluk via google terecht komen, denken ze dat we een soort halfjes zijn die een eigen taal gebrabbel uitgevonden hebben.
Oh wacht
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:16 schreef Dr_Flash het volgende:
nee chocola heb ik genoeg in huis nu.Er stond hier toevallig van de week een stuk in de krant over iemand die multimiljonair geworden is met het doorverkopen van wc papier. Dus als je je baan ooit zat bentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee maar is toch alsnog leuk om ze bang te maken?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 20:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]De mods
![]()
Die hebben hier weinig te zeggen hoor
Die ziet gelukkig het verschil niet tussen Nederlands en Foqueville'squote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moet je dat weer aan Gergi uitleggen straks.
Hou toch eens je gemak anders man.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:18 schreef Karzai het volgende:
[..]
loop zelf een s naar de supermarkt luie tak, je koopt er toch alleen maar overbodig spul voor een te hoge prijs
kijk dat is vooruitgang kan de huisvrouw weer winkelenquote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:20 schreef essnhills het volgende:
Robbie is weer druk bezig
Mijn vloerkleed is schoner dan wanneer ik het met de gewone stofzuiger doe
Er was ook een ontiegelijke flapdrol die miljoen heeft verdiend aan mondkapjesquote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Er stond hier toevallig van de week een stuk in de krant over iemand die multimiljonair geworden is met het doorverkopen van wc papier. Dus als je je baan ooit zat bent
Maak eens zelf je huis schoon luie takquote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:18 schreef Karzai het volgende:
[..]
loop zelf een s naar de supermarkt luie tak, je koopt er toch alleen maar overbodig spul voor een te hoge prijs
Alleen maar normale mensen hier toch?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die ziet gelukkig het verschil niet tussen Nederlands en Foqueville's
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:21 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Alleen maar normale mensen hier toch?
En ettoquote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:21 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Moet ie wel weer terugbetalenquote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Er was ook een ontiegelijke flapdrol die miljoen heeft verdiend aan mondkapjes
Ken jij toevallig Deze band ??quote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:15 schreef kwiwi het volgende:
Oh wacht
Is dat nou eindelijk als een afgerond of loopt die zaak nog steeds?quote:
Ben jij onze begeleiding?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:22 schreef Ygritte het volgende:
Ik krijg hier trouwens voor betaald. Hullies ook?
ik wist het al want ik moet catechese bij je doenquote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:23 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja, maar eigenlijk mogen jullie dat niet weten.
Oei, nu heb je jezelf verradenquote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:23 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja, maar eigenlijk mogen jullie dat niet weten.
Ja jij en ik wel, maar zeg dat liever niet hardop, zodat de rest zich niet nog extra halfje voelt. Een kwartje zeg maar.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:21 schreef Ygritte het volgende:
[..]
quote:
Nee, is ook niet mijn type muziek zie ikquote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ken jij toevallig Deze band ??
Jij wil beweren dat jij een doodnormale kiwi bent?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja jij en ik wel, maar zeg dat liever niet hardop, zodat de rest zich niet nog extra halfje voelt. Een kwartje zeg maar.
Okee, had ik ook niet verwacht. Ik heb ze wel eens live gezien. Maar dat is denk ik geen grote verrassingquote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, is ook niet mijn type muziek zie ik
Jongetje, de grote mensen zijn aan het praten. Pak je triangel nou maar gewoon weer van de grond en veeg het kwijl er even af. Dan kun je weer lekker met de rest spelenquote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Jij wil beweren dat jij een doodnormale kiwi bent?
Blijkt ze straks zo'n gele te zijnquote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Jij wil beweren dat jij een doodnormale kiwi bent?
Het is ook wel tijd dat jij eens een beetje calvinistisch onderwezen wordtquote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ik wist het al want ik moet catechese bij je doen
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jongetje, de grote mensen zijn aan het praten. Pak je triangel nou maar gewoon weer van de grond en veeg het kwijl er even af. Dan kun je weer lekker met de rest spelen
Ik ben een gele die zich voordoet als groene om wat dichter bij de rest van het volk te staan. Zoals WimLex doet alsof hij een gewone supporter is bij het schaatsenquote:
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja jij en ik wel, maar zeg dat liever niet hardop, zodat de rest zich niet nog extra halfje voelt. Een kwartje zeg maar.
Ja nu wordt het wel ingewikkeld hoor.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar ik zit graag voor een dubbeltje op se 1e rang
Ook voor dubbeltjes hebben we wel een plekjequote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ok, @kwiwi van Burenquote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ben een gele die zich voordoet als groene om wat dichter bij de rest van het volk te staan. Zoals WimLex doet alsof hij een gewone supporter is bij het schaatsen
Wordt het straks stuivertje wisselenquote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja zeg, zo'n systeem is dan ook geen stuiver meer waardquote:
Hoeveel uur per week zou die nou eigenlijk facturabel zijn?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ben een gele die zich voordoet als groene om wat dichter bij de rest van het volk te staan. Zoals WimLex doet alsof hij een gewone supporter is bij het schaatsen
Wist je dat het gat van een cd gebaseerd is op dubbeltjes?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:31 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ook voor dubbeltjes hebben we wel een plekje
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vanuit m'n werk krijg ik 2 uur per dag hiervoor.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:33 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hoeveel uur per week zou die nou eigenlijk facturabel zijn?
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wist je dat het gat van een cd gebaseerd is op dubbeltjes?
Misschien het topje van mijn pink.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:35 schreef Ygritte het volgende:
[..]Wel handig want de meeste vingers passen daar ook wel in.
Holbewoner.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:36 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Misschien het topje van mijn pink.
Even een Workday rapportje bij de AIVD opvragen, brb.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:33 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hoeveel uur per week zou die nou eigenlijk facturabel zijn?
Nee, waarom is dat?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mag ik wel meepraten, of moet ik ook even m'n xylofoon van de grond oppakken ? Kwijl wegvegen kan wel, maar dat zit er toch weer binnen 3 seconden opquote:
Schuld van Philipsquote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jij krijgt hier toch ook gewoon voor betaald gekkiequote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mag ik wel meepraten, of moet ik ook even m'n xylofoon van de grond oppakken ? Kwijl wegvegen kan wel, maar dat zit er toch weer binnen 3 seconden op
Soepsiedieeejquote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:41 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Jij krijgt hier toch ook gewoon voor betaald gekkie
quote:
Was het niet iets als "ja en er moet een gat in het midden van het schijfje" "hoe groot gat?" "Oh shit, ehm, *gooit dubbeltje* doe dit maar"quote:
Dat krijgen we voor US en betalen we dan aan hem uit zodat hij denkt dat hij hiervoor betaald krijgt.quote:
Wat een geweldig systeemquote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:42 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat krijgen we voor US en betalen we dan aan hem uit zodat hij denkt dat hij hiervoor betaald krijgt.
Dit vind ik eigenlijk wel humorquote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
Was het niet iets als "ja en er moet een gat in het midden van het schijfje" "hoe groot gat?" "Oh shit, ehm, *gooit dubbeltje* doe dit maar"
Opvangbakje onder je kin vastplakkenquote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mag ik wel meepraten, of moet ik ook even m'n xylofoon van de grond oppakken ? Kwijl wegvegen kan wel, maar dat zit er toch weer binnen 3 seconden op
Doe zelf ookquote:
O ja ik lees het nuquote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
Was het niet iets als "ja en er moet een gat in het midden van het schijfje" "hoe groot gat?" "Oh shit, ehm, *gooit dubbeltje* doe dit maar"
voorraadkast heb je niet voor nietsquote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
*Koopt bleek voor de wc
Kijkt in de voorraadkast.
"Hallo 2 flessen bleek" die ik al eerder had gekocht, blijkbaar
Nog even en ik heb 5 flessen bleek.
We doen elke dag een ander probeersel op de tijd dat het normaal "maga met dimmy" was, maar het is het toch allemaal net niet hèquote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Is het nu het beledig andere fokkers -uurtje ofzo?
Ik zou eigenlijk al mijn mails door AI moeten laten beantwoorden. Zou mij zo veel tijd schelenquote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O ja ik lees het nuWerden alle beslissingen maar zo snel gemaakt, hoefden we nog maar 2 dagen per week te werken denk ik
Ja ik ookquote:
Dat is waar.quote:
Zo gaat het hier met chloor en antikalquote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
*Koopt bleek voor de wc
Ik vond het een beetje sneu voor Gianniquote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
We doen elke dag een ander probeersel op de tijd dat het normaal "maga met dimmy" was, maar het is het toch allemaal net niet hè
Niet anders dan anders dus?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Is het nu het beledig andere fokkers -uurtje ofzo?
Moet ik gelijk denken aan het opsnuiven van Antikal.. als je dat per ongeluk doet, dan ben je even in andere dimensiequote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zo gaat het hier met chloor en antikal
Ja, ik weet niet wiens hobby dat is, maar ik vind het niet zo aardig.quote:
Nee ik ook nietquote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik weet niet wiens hobby dat is, maar ik vind het niet zo aardig.
Nou ja, dat was tot voor kort mijn strategie ookquote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:47 schreef mschol het volgende:
ik heb van dat soort spul 1 fles staan en als hij leeg is, koop ik die week een nieuwe
Mooi, zitten we op 1 lijnquote:
Ik hang gewoon een emmer om mijn nekquote:
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vond het een beetje sneu voor GianniAl moest ik er wel om lachen
Oke, Bertha 3.quote:
Ik koop dat altijd op zijn Fles' in bulk met 10 stuks als ze ergens in de aanbieding zijnquote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
*Koopt bleek voor de wc
Dimmy, post gewoon even vanaf de Malediven of zo, doe je bestquote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
We doen elke dag een ander probeersel op de tijd dat het normaal "maga met dimmy" was, maar het is het toch allemaal net niet hè
handigquote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja, dat was tot voor kort mijn strategie ook
Maar blijkbaar vind ik het nodig om te hamsteren met bleek
Gebeurt dat ook nog eensquote:
Oh, nou geef maar even een seintje als ze ergens in bulk te verkrijgen zijn.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik koop dat altijd op zijn Fles' in bulk met 10 stuks als ze ergens in de aanbieding zijn
Noem je me nu een dikke koeiquote:
Vaatwastabletten. En nu hebben we van die disks dus komt het helemaal niet meer op.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zo gaat het hier met chloor en antikal
Maar als we op 1 lijn zittenquote:
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik koop dat altijd op zijn Fles' in bulk met 10 stuks als ze ergens in de aanbieding zijn
fiets maakt toch wel dat ik niet makkelijk even echt bulk kan inslaan.. zoveel ruimte heb ik ook niet, en geen zin om meerdere keren heen en weer te fietsenquote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh, nou geef maar even een seintje als ze ergens in bulk te verkrijgen zijn.
WC papier doe ik ook altijd in bulk
Dat vreet toch geen brood
Maat.. ik verslik me bijna in mn te sterk gezette slaaptheequote:
Er staat nergens dat het een rechte lijn moet zijn toch?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar als we op 1 lijn zitten
Is de cirkel dan rond?![]()
Want op 1 lijn zitten is meestal geen cirkel
Maar een cirkel bestaat wel uit 1 lijn (meestal)
![]()
Ik laat mijn half jaar voorraad wc papier altijd bezorgen.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:51 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
fiets maakt toch wel dat ik niet makkelijk even echt bulk kan inslaan.. zoveel ruimte heb ik ook niet, en geen zin om meerdere keren heen en weer te fietsen
ik ben mn wasmiddel pods vergeten bij ibood.. die hadden een aanbieding die redelijk was..quote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:51 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Vaatwastabletten. En nu hebben we van die disks dus komt het helemaal niet meer op.
Dus dan zitten we samen op een kromme lijn?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Er staat nergens dat het een rechte lijn moet zijn toch?
Dus gewoon met de kromme lijn is de cirkel weer rond
Ja wc-papier heb ik nog genoeg, was vorig jaar een keer op bol een foutje, was 50% korting, maar die korting ging er 2 keer vanafquote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh, nou geef maar even een seintje als ze ergens in bulk te verkrijgen zijn.
WC papier doe ik ook altijd in bulk
Dat vreet toch geen brood
de AH had een aanbieding en die hadden ze online nietquote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik laat mijn half jaar voorraad wc papier altijd bezorgen.
Dan gaat het alsnog naar een pakketpunt, maar dat zit op een halve km van mij vandaan, dus dan komt dat steekwagentje wel van pas
Van die bulk dingen laat ik meestal ook gewoon thuisbezorgenquote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:51 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
fiets maakt toch wel dat ik niet makkelijk even echt bulk kan inslaan.. zoveel ruimte heb ik ook niet, en geen zin om meerdere keren heen en weer te fietsen
Die doen wij ook wel eens. Of bij amazon. Heb ik de halve kast weer vol.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:53 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben mn wasmiddel pods vergeten bij ibood.. die hadden een aanbieding die redelijk was..
was ik komende 3 jaar klaar geweest
Oh ja, vaatwastabletten heb ik ook in bulkquote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:51 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Vaatwastabletten. En nu hebben we van die disks dus komt het helemaal niet meer op.
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jezus, ik moest hier zo hard van gnorken dat m'n neus nu gespoeld is met spa rood
Ik moet oppassen dat ik niet teveel slachtoffers maak hier geloof ikquote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maat.. ik verslik me bijna in mn te sterk gezette slaapthee![]()
![]()
Nee, eigenlijk niet.. Ik noemde je gewoon Bertha 3.
Die korting heb ik niet gehadquote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja wc-papier heb ik nog genoeg, was vorig jaar een keer op bol een foutje, was 50% korting, maar die korting ging er 2 keer vanaf
Ik vind zelf die van Dreft heel fijnquote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:55 schreef mschol het volgende:
vaatwastabletten zou ik weer eens een bulk voorraad van moeten kopen, nog tips voor goed merk?
heb jaren sun gehad en nu AH huismerk
is dat 2 laags papier soms?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die korting heb ik niet gehad![]()
Maar goed, 96 rollen voor 35 euro incl. bezorgen vind ik niet zo heel duur
Betaalde jij dan de helft?
Ja, lekker handigquote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:54 schreef mschol het volgende:
[..]
de AH had een aanbieding en die hadden ze online niet(alleen een net andere verpakking die duurder was voor even veel papier
)
Vaatwastabletten heb ik echt een voorraad van jaren voorquote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:51 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Uh.. ik kan het even nakijkenquote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:56 schreef mschol het volgende:
[..]
is dat 2 laags papier soms?
ik moet altijd 4 laags hebben want luxe paard
dat gaat wat verquote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uh.. ik kan het even nakijken
Finish en Somat in ieder geval niet, was laatst in een test en de dure merken bleken eigenlijk het minst goed te zijn. Die van Lidl waren wel goed.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:55 schreef mschol het volgende:
vaatwastabletten zou ik weer eens een bulk voorraad van moeten kopen, nog tips voor goed merk?
heb jaren sun gehad en nu AH huismerk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |