maar ik ben geen boomerquote:Op dinsdag 25 maart 2025 20:14 schreef VseslavBotkin het volgende:
[..]
no offense etto maar jij bent wel echt grootste boomer ooit
crackadelicaliciousnessquote:Op dinsdag 25 maart 2025 20:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dit doet liefdesverdriet met je (en drugs)
Oh jaaaa????quote:Op dinsdag 25 maart 2025 20:16 schreef VseslavBotkin het volgende:
[..]
boomer is naast een generatie ook een mentaliteit imo
Paprikachips?quote:
Doe normaal Ettoquote:
ik ben vseslavbotkin, de kloon van charleskinbote. beider mijn accounts zijn vernoemd naar personages uit de roman "pale fire". ik heb een lange geschiedenis op het fok forum die meer dan veertien jaar terug gaat.quote:
* Jeetjequote:Op dinsdag 25 maart 2025 20:23 schreef VseslavBotkin het volgende:
[..]
mhmmm ik hou ook wel van "naturel")) hehe
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 20:25 schreef Ama het volgende:
[..]
Dan zit er vast geen kern van waarheid in.
14 jaar maar, newbiequote:Op dinsdag 25 maart 2025 20:25 schreef VseslavBotkin het volgende:
[..]
ik ben vseslavbotkin, de kloon van charleskinbote. beider mijn accounts zijn vernoemd naar personages uit de roman "pale fire". ik heb een lange geschiedenis op het fok forum die meer dan veertien jaar terug gaat.
Nee zonder, is niet goed voor mn nieren *eet hamburgerquote:
OOOOOOOHquote:Op dinsdag 25 maart 2025 20:25 schreef VseslavBotkin het volgende:
[..]
ik ben vseslavbotkin, de kloon van charleskinbote. beider mijn accounts zijn vernoemd naar personages uit de roman "pale fire". ik heb een lange geschiedenis op het fok forum die meer dan veertien jaar terug gaat.
Luister er dan ook eens keertje naarquote:
Dat wil ik eerst van haar zelf horenquote:Op dinsdag 25 maart 2025 20:26 schreef VseslavBotkin het volgende:
[..]
crack kent mij goed genoeg daarvoor hoor
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 20:26 schreef VseslavBotkin het volgende:
[..]
crack kent mij goed genoeg daarvoor hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |