Soepsiedieeejquote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:41 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Jij krijgt hier toch ook gewoon voor betaald gekkie
quote:
Was het niet iets als "ja en er moet een gat in het midden van het schijfje" "hoe groot gat?" "Oh shit, ehm, *gooit dubbeltje* doe dit maar"quote:
Dat krijgen we voor US en betalen we dan aan hem uit zodat hij denkt dat hij hiervoor betaald krijgt.quote:
Wat een geweldig systeemquote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:42 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat krijgen we voor US en betalen we dan aan hem uit zodat hij denkt dat hij hiervoor betaald krijgt.
Dit vind ik eigenlijk wel humorquote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
Was het niet iets als "ja en er moet een gat in het midden van het schijfje" "hoe groot gat?" "Oh shit, ehm, *gooit dubbeltje* doe dit maar"
Opvangbakje onder je kin vastplakkenquote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mag ik wel meepraten, of moet ik ook even m'n xylofoon van de grond oppakken ? Kwijl wegvegen kan wel, maar dat zit er toch weer binnen 3 seconden op
Doe zelf ookquote:
O ja ik lees het nuquote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
Was het niet iets als "ja en er moet een gat in het midden van het schijfje" "hoe groot gat?" "Oh shit, ehm, *gooit dubbeltje* doe dit maar"
voorraadkast heb je niet voor nietsquote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
*Koopt bleek voor de wc
Kijkt in de voorraadkast.
"Hallo 2 flessen bleek" die ik al eerder had gekocht, blijkbaar
Nog even en ik heb 5 flessen bleek.
We doen elke dag een ander probeersel op de tijd dat het normaal "maga met dimmy" was, maar het is het toch allemaal net niet hèquote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Is het nu het beledig andere fokkers -uurtje ofzo?
Ik zou eigenlijk al mijn mails door AI moeten laten beantwoorden. Zou mij zo veel tijd schelenquote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O ja ik lees het nuWerden alle beslissingen maar zo snel gemaakt, hoefden we nog maar 2 dagen per week te werken denk ik
Ja ik ookquote:
Dat is waar.quote:
Zo gaat het hier met chloor en antikalquote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
*Koopt bleek voor de wc
Ik vond het een beetje sneu voor Gianniquote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
We doen elke dag een ander probeersel op de tijd dat het normaal "maga met dimmy" was, maar het is het toch allemaal net niet hè
Niet anders dan anders dus?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Is het nu het beledig andere fokkers -uurtje ofzo?
Moet ik gelijk denken aan het opsnuiven van Antikal.. als je dat per ongeluk doet, dan ben je even in andere dimensiequote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zo gaat het hier met chloor en antikal
Ja, ik weet niet wiens hobby dat is, maar ik vind het niet zo aardig.quote:
Nee ik ook nietquote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik weet niet wiens hobby dat is, maar ik vind het niet zo aardig.
Nou ja, dat was tot voor kort mijn strategie ookquote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:47 schreef mschol het volgende:
ik heb van dat soort spul 1 fles staan en als hij leeg is, koop ik die week een nieuwe
Mooi, zitten we op 1 lijnquote:
Ik hang gewoon een emmer om mijn nekquote:
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vond het een beetje sneu voor GianniAl moest ik er wel om lachen
Oke, Bertha 3.quote:
Ik koop dat altijd op zijn Fles' in bulk met 10 stuks als ze ergens in de aanbieding zijnquote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
*Koopt bleek voor de wc
Dimmy, post gewoon even vanaf de Malediven of zo, doe je bestquote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
We doen elke dag een ander probeersel op de tijd dat het normaal "maga met dimmy" was, maar het is het toch allemaal net niet hè
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |