quote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja jij en ik wel, maar zeg dat liever niet hardop, zodat de rest zich niet nog extra halfje voelt. Een kwartje zeg maar.
Vanuit m'n werk krijg ik 2 uur per dag hiervoor.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:33 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hoeveel uur per week zou die nou eigenlijk facturabel zijn?
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wist je dat het gat van een cd gebaseerd is op dubbeltjes?
Misschien het topje van mijn pink.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:35 schreef Ygritte het volgende:
[..]Wel handig want de meeste vingers passen daar ook wel in.
Holbewoner.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:36 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Misschien het topje van mijn pink.
Even een Workday rapportje bij de AIVD opvragen, brb.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:33 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hoeveel uur per week zou die nou eigenlijk facturabel zijn?
Nee, waarom is dat?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mag ik wel meepraten, of moet ik ook even m'n xylofoon van de grond oppakken ? Kwijl wegvegen kan wel, maar dat zit er toch weer binnen 3 seconden opquote:
Schuld van Philipsquote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jij krijgt hier toch ook gewoon voor betaald gekkiequote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mag ik wel meepraten, of moet ik ook even m'n xylofoon van de grond oppakken ? Kwijl wegvegen kan wel, maar dat zit er toch weer binnen 3 seconden op
Soepsiedieeejquote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:41 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Jij krijgt hier toch ook gewoon voor betaald gekkie
quote:
Was het niet iets als "ja en er moet een gat in het midden van het schijfje" "hoe groot gat?" "Oh shit, ehm, *gooit dubbeltje* doe dit maar"quote:
Dat krijgen we voor US en betalen we dan aan hem uit zodat hij denkt dat hij hiervoor betaald krijgt.quote:
Wat een geweldig systeemquote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:42 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat krijgen we voor US en betalen we dan aan hem uit zodat hij denkt dat hij hiervoor betaald krijgt.
Dit vind ik eigenlijk wel humorquote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
Was het niet iets als "ja en er moet een gat in het midden van het schijfje" "hoe groot gat?" "Oh shit, ehm, *gooit dubbeltje* doe dit maar"
Opvangbakje onder je kin vastplakkenquote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mag ik wel meepraten, of moet ik ook even m'n xylofoon van de grond oppakken ? Kwijl wegvegen kan wel, maar dat zit er toch weer binnen 3 seconden op
Doe zelf ookquote:
O ja ik lees het nuquote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
Was het niet iets als "ja en er moet een gat in het midden van het schijfje" "hoe groot gat?" "Oh shit, ehm, *gooit dubbeltje* doe dit maar"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |