Dimmy als je meeleest, maak een account onder de naam "thisismyopinion", dan weten we stiekem dat jij het bentquote:
dan zou het that moeten zijnquote:Op dinsdag 25 maart 2025 20:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dimmy als je meeleest, maak een account onder de naam "thisismyopinion", dan weten we stiekem dat jij het bent
Moeten we d'r straks timo gaan noemenquote:Op dinsdag 25 maart 2025 20:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dimmy als je meeleest, maak een account onder de naam "thisismyopinion", dan weten we stiekem dat jij het bent
quote:
Ik zag wel laatst een account met Datiswatikvind voorbij komen...quote:Op dinsdag 25 maart 2025 20:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, maar die is er al langer volgens mij.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik zag wel laatst een account met Datiswatikvind voorbij komen...
Ja ik was ook niet meteen overtuigd dat het een kloon zou zijn hoor. Maar je weet nooit. Dimmy is wel vaker geband...quote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, maar die is er al langer volgens mij.
New Yoooooooooooork, New Y.......quote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:04 schreef Budapestenaar het volgende:
Soms loop ik langs het water en voelt het uitzicht heel kosmopolitisch.
Maar het is gewoon Zwijndrecht![]()
[ afbeelding ]
Isdatzo?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik zag wel laatst een account met Datiswatikvind voorbij komen...
Niemand heeft philips hue of bitterbal ledjesquote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[ afbeelding ]
Wereldstad Boarbayquote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[ afbeelding ]
Refo’s. Die draaien nog elk jaar een verse tl-buis aan het plafond.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:06 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Niemand heeft philips hue of bitterbal ledjes
Dasistmeinemeinung!quote:Op dinsdag 25 maart 2025 20:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Datiskutvoorjequote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Dus met vertraging zou de Picnic ongeveer nu hier moeten zijn. "Kees Kut is over 8 minuten bij je!"
Dat wordt dus wel half tien. Zal ook wel een noob zijn dan.
En geen blauw tv lichtquote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Refo’s. Die draaien nog elk jaar een verse tl-buis aan het plafond.
Kees Klote is vaak sneller, zou die de volgende keer boeken.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Dus met vertraging zou de Picnic ongeveer nu hier moeten zijn. "Kees Kut is over 8 minuten bij je!"
Ja die vliegt op Zürich hequote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kees Klote is vaak sneller, zou die de volgende keer boeken.
Klinkt niet heel praktisch als die naar Deventer moetquote:
Wel als er chocolade en kaasfondue op de bestellijst staatquote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Klinkt niet heel praktisch als die naar Deventer moet
Verklaart wel dat het wat later wordt jaquote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Klinkt niet heel praktisch als die naar Deventer moet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Moet je dat weer aan Gergi uitleggen straks.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:15 schreef kwiwi het volgende:
Soms denk ik wel eens.. als mensen hier per ongeluk via google terecht komen, denken ze dat we een soort halfjes zijn die een eigen taal gebrabbel uitgevonden hebben.
Oh wacht
loop zelf een s naar de supermarkt luie tak, je koopt er toch alleen maar overbodig spul voor een te hoge prijsquote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:08 schreef Dr_Flash het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |