Ja eens hoor.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 20:30 schreef VseslavBotkin het volgende:
[..]
wat? was een extreemrechts mongooltje op het laatst
jammer wel, was altijd wel een beetje een apart figuur maar mocht hem opzich wel voordat hij zo'n engnek werdquote:
Oh ik heb me best prima vermaakt met hem en mijn linkse vrienden tijdens Bevrijdingsfestival.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 20:32 schreef VseslavBotkin het volgende:
[..]
jammer wel, was altijd wel een beetje een apart figuur maar mocht hem opzich wel voordat hij zo'n engnek werd
mehquote:Op dinsdag 25 maart 2025 20:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Ga maar los op 'm jongen, je hebt het verdiend.
ja heb je me wel s verteld maar is toch best lang geleden of niet?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 20:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh ik heb me best prima vermaakt met hem en mijn linkse vrienden tijdens Bevrijdingsfestival.In het echt is die best te doen.
flessie, flessiequote:
Ja klopt.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 20:34 schreef VseslavBotkin het volgende:
[..]
ja heb je me wel s verteld maar is toch best lang geleden of niet?
Katten zijn echt zo lomp.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 20:37 schreef mschol het volgende:
https://www.facebook.com/watch/?v=1178303384030110@:ama
quote:
office spacequote:Op dinsdag 25 maart 2025 20:38 schreef LTVDK het volgende:
@:DeZwabber, help eens even, ik wil weer even onnodig geld uitgeven aan films. Bij de hippe Denen hebben ze wel wat leuks in de 4 voor ¤32 zitten. Heb nu The Warriors en The Blues Brothers in mijn mandje zitten, dus ik kan er nog twee (of 6 als je hele goede weet te vinden)
Ja, dimmy kun je mee lachen maar ook goede gesprekken mee hebben.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |