Poeh!quote:Op dinsdag 25 maart 2025 20:25 schreef VseslavBotkin het volgende:
[..]
ik ben vseslavbotkin, de kloon van charleskinbote. beider mijn accounts zijn vernoemd naar personages uit de roman "pale fire". ik heb een lange geschiedenis op het fok forum die meer dan veertien jaar terug gaat.
heb je al gedoeid?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 20:27 schreef Crack_ het volgende:
Oke ik ga chips halen en als ik terug ben doen we het opnieuw, oke. Nou daaag
Ja eens hoor.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 20:30 schreef VseslavBotkin het volgende:
[..]
wat? was een extreemrechts mongooltje op het laatst
jammer wel, was altijd wel een beetje een apart figuur maar mocht hem opzich wel voordat hij zo'n engnek werdquote:
Oh ik heb me best prima vermaakt met hem en mijn linkse vrienden tijdens Bevrijdingsfestival.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 20:32 schreef VseslavBotkin het volgende:
[..]
jammer wel, was altijd wel een beetje een apart figuur maar mocht hem opzich wel voordat hij zo'n engnek werd
mehquote:Op dinsdag 25 maart 2025 20:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Ga maar los op 'm jongen, je hebt het verdiend.
ja heb je me wel s verteld maar is toch best lang geleden of niet?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 20:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh ik heb me best prima vermaakt met hem en mijn linkse vrienden tijdens Bevrijdingsfestival.In het echt is die best te doen.
flessie, flessiequote:
Ja klopt.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 20:34 schreef VseslavBotkin het volgende:
[..]
ja heb je me wel s verteld maar is toch best lang geleden of niet?
Katten zijn echt zo lomp.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 20:37 schreef mschol het volgende:
https://www.facebook.com/watch/?v=1178303384030110@:ama
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |