Paddington 2quote:Op dinsdag 25 maart 2025 20:49 schreef VseslavBotkin het volgende:
iemand zeg ff film om met mn vriendje te kijken
ik zeg nooit watquote:Op dinsdag 25 maart 2025 20:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]De mods
![]()
Die hebben hier weinig te zeggen hoor
Ohhh, dat klinkt best lief eigenlijkquote:Op dinsdag 25 maart 2025 20:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee, ik kwam dat woord tegen dat een 5 jarige dat gebruikt als hij al doei heeft gezegd
Heehallo, dat is lang geleden!!! Hoe gaat ie met jou?!!? Wat leuk om je hier te zienquote:Op dinsdag 25 maart 2025 20:49 schreef VseslavBotkin het volgende:
[..]
ik ben charleskinbote/vseslavbotkin, maar je kent me waarschijnlijk beter onder de naam trollscience ^_^
Wat?quote:
Ze was net 1 dag of 2 dagen terug van een ban, toen ze er weer 1 kreeg en dat is nu al ruim een maand geleden..quote:
ja dat kreeg ik mee ja. Maar idd dat was begin feb of zoquote:Op dinsdag 25 maart 2025 20:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ze was net 1 dag of 2 dagen terug van een ban, toen ze er weer 1 kreeg en dat is nu al ruim een maand geleden..
De naam trollscience zegt me wel wat. Uit ONZ/KLB/TV waarschijnlijk rond 2010? Plus minus een paar jaarquote:Op dinsdag 25 maart 2025 20:49 schreef VseslavBotkin het volgende:
[..]
ik ben charleskinbote/vseslavbotkin, maar je kent me waarschijnlijk beter onder de naam trollscience ^_^
Die heeft een permanente ban.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 20:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ze was net 1 dag of 2 dagen terug van een ban, toen ze er weer 1 kreeg en dat is nu al ruim een maand geleden..
ohhh.. dat is heel makkelijk hoor.. bedoel, ook complete speelhuizen raken ze kwijtquote:Op dinsdag 25 maart 2025 20:51 schreef Ama het volgende:
Als in het vervoersbedrijf is het kwijtgeraakt staat er. Ik was eigenlijk alweer vergeten omdat ik inmiddels al kattenvoer heb.
ja ook leuk om jou te zienquote:Op dinsdag 25 maart 2025 20:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohhh, dat klinkt best lief eigenlijk
[..]
Heehallo, dat is lang geleden!!! Hoe gaat ie met jou?!!? Wat leuk om je hier te zien
ja klopt, ik herinner me jou ook nogquote:Op dinsdag 25 maart 2025 20:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
De naam trollscience zegt me wel wat. Uit ONZ/KLB/TV waarschijnlijk rond 2010? Plus minus een paar jaar
Vriendje klinkt heel snoezigquote:Op dinsdag 25 maart 2025 20:56 schreef VseslavBotkin het volgende:
[..]
ja ook leuk om jou te zienja prima ga naar mn vriendje nu dus
Dat vind ik wel knap.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 20:56 schreef mschol het volgende:
[..]
ohhh.. dat is heel makkelijk hoor.. bedoel, ook complete speelhuizen raken ze kwijt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |