Hebben ze in principe wel gelijk in toch?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:15 schreef kwiwi het volgende:
Soms denk ik wel eens.. als mensen hier per ongeluk via google terecht komen, denken ze dat we een soort halfjes zijn die een eigen taal gebrabbel uitgevonden hebben.
Oh wacht
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:16 schreef Dr_Flash het volgende:
nee chocola heb ik genoeg in huis nu.Er stond hier toevallig van de week een stuk in de krant over iemand die multimiljonair geworden is met het doorverkopen van wc papier. Dus als je je baan ooit zat bentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee maar is toch alsnog leuk om ze bang te maken?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 20:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]De mods
![]()
Die hebben hier weinig te zeggen hoor
Die ziet gelukkig het verschil niet tussen Nederlands en Foqueville'squote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moet je dat weer aan Gergi uitleggen straks.
Hou toch eens je gemak anders man.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:18 schreef Karzai het volgende:
[..]
loop zelf een s naar de supermarkt luie tak, je koopt er toch alleen maar overbodig spul voor een te hoge prijs
kijk dat is vooruitgang kan de huisvrouw weer winkelenquote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:20 schreef essnhills het volgende:
Robbie is weer druk bezig
Mijn vloerkleed is schoner dan wanneer ik het met de gewone stofzuiger doe
Er was ook een ontiegelijke flapdrol die miljoen heeft verdiend aan mondkapjesquote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Er stond hier toevallig van de week een stuk in de krant over iemand die multimiljonair geworden is met het doorverkopen van wc papier. Dus als je je baan ooit zat bent
Maak eens zelf je huis schoon luie takquote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:18 schreef Karzai het volgende:
[..]
loop zelf een s naar de supermarkt luie tak, je koopt er toch alleen maar overbodig spul voor een te hoge prijs
Alleen maar normale mensen hier toch?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die ziet gelukkig het verschil niet tussen Nederlands en Foqueville's
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:21 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Alleen maar normale mensen hier toch?
En ettoquote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:21 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Moet ie wel weer terugbetalenquote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Er was ook een ontiegelijke flapdrol die miljoen heeft verdiend aan mondkapjes
Ken jij toevallig Deze band ??quote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:15 schreef kwiwi het volgende:
Soms denk ik wel eens.. als mensen hier per ongeluk via google terecht komen, denken ze dat we een soort halfjes zijn die een eigen taal gebrabbel uitgevonden hebben.
Oh wacht
Is dat nou eindelijk als een afgerond of loopt die zaak nog steeds?quote:
Ben jij onze begeleiding?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:22 schreef Ygritte het volgende:
Ik krijg hier trouwens voor betaald. Hullies ook?
ik wist het al want ik moet catechese bij je doenquote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:23 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja, maar eigenlijk mogen jullie dat niet weten.
Oei, nu heb je jezelf verradenquote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:23 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja, maar eigenlijk mogen jullie dat niet weten.
Ja jij en ik wel, maar zeg dat liever niet hardop, zodat de rest zich niet nog extra halfje voelt. Een kwartje zeg maar.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:21 schreef Ygritte het volgende:
[..]
quote:
Nee, is ook niet mijn type muziek zie ikquote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ken jij toevallig Deze band ??
Jij wil beweren dat jij een doodnormale kiwi bent?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja jij en ik wel, maar zeg dat liever niet hardop, zodat de rest zich niet nog extra halfje voelt. Een kwartje zeg maar.
Okee, had ik ook niet verwacht. Ik heb ze wel eens live gezien. Maar dat is denk ik geen grote verrassingquote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, is ook niet mijn type muziek zie ik
Jongetje, de grote mensen zijn aan het praten. Pak je triangel nou maar gewoon weer van de grond en veeg het kwijl er even af. Dan kun je weer lekker met de rest spelenquote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Jij wil beweren dat jij een doodnormale kiwi bent?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |