Arme Schol, zover fietsen en dan met bepakking weer terugquote:
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Arme Schol, zover fietsen en dan met bepakking weer terug
Ik zweer bij mijn Brabantia vuilniszakken.quote:
Zeker.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wil je ook delen wat voor wasmiddel je besteld hebt ?
Heb je wel je beweging gehadquote:
Oh echt?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:06 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik had dus tijdje geleden DM geshopt met mijn nichtje… nou ik weet niet wat daar in de douchegel zit, maar niet geschikt voor mij in ieder geval. Had overal uitslag
Beginnen de laatste tijd wel vrij prijzig te worden, niet echt goede aanbiedingen meer voor die 'speciale' geurenquote:
Ja net als die dubbeltjesbeslissingquote:
speciaal voor je brabantiia vuilnisbak op maat gemaakt?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zweer bij mijn Brabantia vuilniszakken.
[..]
quote:Zeker.
Seepje universeel.
Adem innnnnquote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
HNGGGGGGGGGGGG![]()
Oke, geaccepteerd.
*Gaat naast essn zitten op de kromme lijn.
Dit waren niet de ph neutrale en parfum vrije versie. Daar lag het allicht ook aan.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh echt?Heb juist alles van hun huismerk (zeep, shampoo, wasmiddel, etc.) omdat ze van alles zo'n ph-neutrale en parfumloze versie hebben. Mijn huid kan nergens tegen.
*drukt op de abonneerknopquote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja net als die dubbeltjesbeslissing
Abonneer je nu voor meer makkelijke werktips
Kom je na de rest van de maand wel weer een beetje tot leven?quote:
* kwiwi zet abo aanquote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja net als die dubbeltjesbeslissing
Abonneer je nu voor meer makkelijke werktips
ik *denk* van welquote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kom je na de rest van de maand wel weer een beetje tot leven?
Ik heb gewoon altijd de meest basic komo zakken zonder koordjes. Vind die speciale 'maat' zakken van prullenbakken zo'n oplichting. Heb een Simplehuman prullenbak, maar daar betaal je omgerekend iets van 50 cent per zakquote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:10 schreef mschol het volgende:
speciaal voor je brabantiia vuilnisbak op maat gemaakt?
ik heb altijd komo trekbandzakken
Wattie?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb net een gewicht van 8 kg op mijn vinger laten vallen.
#onhandigie
#needatwildeikookniet
#auw
Ik heb geen allergie, maar ik heb alsnog Neutral waspoeder, want áls (niet altijd) ik wasverzachter gebruik, heb ik niet twee geuren door elkaar zittenquote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh echt?Heb juist alles van hun huismerk (zeep, shampoo, wasmiddel, etc.) omdat ze van alles zo'n ph-neutrale en parfumloze versie hebben. Mijn huid kan nergens tegen.
Die hebben ze bijna nooit in de aanbieding inderdaad.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Beginnen de laatste tijd wel vrij prijzig te worden, niet echt goede aanbiedingen meer voor die 'speciale' geuren
Nou, gelukkig maarquote:
quote:
maar dan past het zo lekker in je bak...quote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb gewoon altijd de meest basic komo zakken zonder koordjes. Vind die speciale 'maat' zakken van prullenbakken zo'n oplichting. Heb een Simplehuman prullenbak, maar daar betaal je omgerekend iets van 50 cent per zak
DMquote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier alles van DM huismerk, zonder parfum e.d. Ariel reageer ik altijd allergisch op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |