Volgend jaar 5 km/uur.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja, als het even kan![]()
Maar goed, zo vaak kom ik ook niet daar, dus van mijn part maken ze er 15 km per uur van
Computer uit, plaatje luisteren en dan lekker slapen. Morgen weer een dagquote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:37 schreef Karzai het volgende:
ben weer kapot en paranoia, fok triggered me ook om alcohol te gaan drinken voor een happy time
quote:
goed advies, ik ga lekker liggen, tot later maar weer lieve mensenquote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan zou ik FOK! maar snel afsluiten en naar bed gaan
Welke leidinggevende? Die had vorige week haar laatste week. Die is vertrokken. xDquote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat is waar
Je bent te goed voor deze wereld Luc
Maar als het teveel is, aan de bel trekken bij je leidinggevende.
Hou je haaks!quote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:39 schreef Karzai het volgende:
[..]
goed advies, ik ga lekker liggen, tot later maar weer lieve mensen
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Welke leidinggevende? Die had vorige week haar laatste week. Die is vertrokken. xD
Hoe was de Cruise??quote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:42 schreef Koen66 het volgende:
oh ik werd in het vorige topic gementioned
Je bent zelf gezelligquote:
Het enige wat we op moesten tillen was onze triangelquote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kwiwi noemde ons allemaal halfjes.
Maar daar moeten we maar niet te zwaar aan tillen
half aan tillen dan maar?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Halfjes kunnen toch niet zwaar tillen.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
en zelfs dat werd een ouinzooi?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het enige wat we op moesten tillen was onze triangel
En je kwijlbakje!quote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het enige wat we op moesten tillen was onze triangel
quote:
Met wat erin?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:48 schreef CherryLips het volgende:
Avondeten overgeslagen om op tijd in de bios te zijn. Nu de airfryert aanzwengelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |