Hou je haaks!quote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:39 schreef Karzai het volgende:
[..]
goed advies, ik ga lekker liggen, tot later maar weer lieve mensen
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Welke leidinggevende? Die had vorige week haar laatste week. Die is vertrokken. xD
Hoe was de Cruise??quote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:42 schreef Koen66 het volgende:
oh ik werd in het vorige topic gementioned
Je bent zelf gezelligquote:
Het enige wat we op moesten tillen was onze triangelquote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kwiwi noemde ons allemaal halfjes.
Maar daar moeten we maar niet te zwaar aan tillen
half aan tillen dan maar?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Halfjes kunnen toch niet zwaar tillen.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
en zelfs dat werd een ouinzooi?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het enige wat we op moesten tillen was onze triangel
En je kwijlbakje!quote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het enige wat we op moesten tillen was onze triangel
quote:
Met wat erin?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:48 schreef CherryLips het volgende:
Avondeten overgeslagen om op tijd in de bios te zijn. Nu de airfryert aanzwengelen.
Ja en zelfs Bertha 3 mocht mee doenquote:
Ga eens slapen jijquote:
Ja, maar ik kon dit gewoon lezen ookquote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:49 schreef Koen66 het volgende:
hmmm ouinzooi
zat ik aan ouzo te denken ofzo
Ik lig nu al in bed.quote:
Boks. Lig er alleen al 3u inquote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik lig nu al in bed.Maar dan ken ik nog niet direct slapen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |