SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Dat is veel leukerquote:
Scheelt vooral 1,5 uur reistijd. En gezeur van collega's.quote:
Gezeur heb ik nog wel, maar reistijd scheelt enorm.quote:Op woensdag 26 maart 2025 07:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Scheelt vooral 1,5 uur reistijd. En gezeur van collega's.
Sterkte alvast.quote:Op woensdag 26 maart 2025 07:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gezeur heb ik nog wel, maar reistijd scheelt enorm.
Ik huiver al over de weg terug straks
Thanksquote:
Nog niet officieel bevestigd.quote:Op woensdag 26 maart 2025 08:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Yuki nieuwe teamgenoot van Max.
Wel door de nos.quote:Op woensdag 26 maart 2025 08:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nog niet officieel bevestigd.
Zal die schreeuwert van een Verstappen wel geeist hebben.quote:Op woensdag 26 maart 2025 08:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zwaktebod wel als je na 2 races al gaat wisselen. Geen garantie dat Yuki het echt beter gaat doen ook.
Veel plezier.quote:Op woensdag 26 maart 2025 08:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
![]()
Zometeen weer kladderen met aquarelspullen
Staat tussen aanhalingstekens, dus ik geloof het nog nietquote:
Zou wel heel snel zijnquote:Op woensdag 26 maart 2025 08:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Yuki nieuwe teamgenoot van Max.
Dank uquote:Op woensdag 26 maart 2025 01:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
The Fly
Duh.
O Brother, Where Art Thou?
Ik ga er vanuit dat je deze ook wel kent.
Deliverance
Idem
Sicario
Prisoners
Denis Villeneuve x2, waarschijnlijk ken je die ook al.
Serial Mom
Erg 90s. Moeder die wellicht stiekem een seriemoordenaar is of niet. Veel van John Waters is moeilijk om aan te bevelen aan normies, maar deze is wel grappig.
The Green Knight
Arthuriaanse legende is soms wat maf. Maar mooi gedaan.
The Conversation
Oude Coppola afluisterthriller van toen hij nog goede films maakte. Gene Hackman.
Past Lives
Euhm, tja. Wat melancholisch drama over je jeugdliefde na tig jaar weer ontmoeten en je door het leven elkaar mis kan lopen.
Triangle of Sadness
Satirisch, zwarte comedy. Steekt de draak met een zekere bovenlaag van de samenleving. Vond hem lachen, maar vond het einde net iets te weinig eigenlijk.
Met zijn vieze vleeslippen.quote:Op woensdag 26 maart 2025 08:13 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zal die schreeuwert van een Verstappen wel geeist hebben.
ik krijg al voor de derde keer een aankondiging van een brief die 20 maart zou komen, toen 22 en nu weer dat hij vandaag komt.quote:Op woensdag 26 maart 2025 08:49 schreef Ama het volgende:
PostNL app: Het is shopseizoen dus je post kan een dag later zijn.
Wat is dit nou voor kut excuus dan.
ben je een masochist of een sadistquote:
een slap excuus waarom de briefpost later komtquote:
Nou was het alleen een probleem omdat ik achter iemand reed die zich eraan hieldquote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Boks.
Ik reed laatst in hartje Amsterdam en daar mag je nu dus nog maar 30
Echt optimaal rijgenot daar joh![]()
![]()
![]()
@:Rival
Ach, jou tolereren we ook. Beetje dankbaarheid daarvoor zou ook niet misstaanquote:Op woensdag 26 maart 2025 08:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stop met deze zwakbegaafde onzin aub.
Ze hebben blijkbaar geen feestdag die ze de schuld kunnen geven van hun eigen falenquote:
Dat woordje we is een beetje sneutje de peutje.quote:Op woensdag 26 maart 2025 09:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ach, jou tolereren we ook. Beetje dankbaarheid daarvoor zou ook niet misstaan
Ik had dit nog kunnen begrijpen als iedereen net z'n vakantiegeld heeft gehad ofzo.quote:Op woensdag 26 maart 2025 09:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ze hebben blijkbaar geen feestdag die ze de schuld kunnen geven van hun eigen falen
kinderbijslag?quote:Op woensdag 26 maart 2025 09:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik had dit nog kunnen begrijpen als iedereen net z'n vakantiegeld heeft gehad ofzo.
quote:
Dat is als vieze seks met een opblaaspop vs een warme levende pratende vrouw.quote:Op woensdag 26 maart 2025 09:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Fabrieksworstebroodjes: ¤ 1,39 per 4
Brabantsche worstebroodjes van bakkerij "keilekker": ¤ 7,19 per 4
We gaan nu zien waarom dat verschil zo groot is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |