Weet je van een vriend he?quote:Op woensdag 26 maart 2025 09:21 schreef UitStraling het volgende:
Niet dat ik een opblaaspop heb of dat uit ervaring weet of zo
quote:Op woensdag 26 maart 2025 08:13 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zal die schreeuwert van een Verstappen wel geeist hebben.
quote:Red Bull Racing heeft in een opvallende stap Max Verstappen's verzoek om Liam Lawson behouden te laten, naast zich neergelegd en direct Yuki Tsunoda als zijn vervanger aangesteld. Verstappen, steeds meer opgetreden als de natuurlijke leider van het team, had gepleit voor meer geduld met Lawson,
Ja, moet niet teveel voor ik naar de film gaquote:
Geen idee, wat zag je daar?quote:Op woensdag 26 maart 2025 06:57 schreef Karzai het volgende:
Ik was even bij de buren aan het gluren, en wat zie ik daar!
CUL / [CUL SC] Allez menneke…goed gedaan.
ik heb mn bril niet opquote:
Welke film ga je naartoe?quote:Op woensdag 26 maart 2025 09:45 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja, moet niet teveel voor ik naar de film ga
Novocainequote:
Weer eens wat anders dan een filmhuisfilmquote:
Tis hier maar bewolkt, schijnt vanmiddag wel iets beter te gaan worden met een beetje zonnenschijnquote:
Viel me nog best mee qua aanbod in de aanbiedingbak. Maar er zaten wel wat films tussen die goedkoper waren dan 8 euro. Wat een beetje zinloos is om te bundelen in een aanbieding van 4=¤32 aanbieding.quote:Op woensdag 26 maart 2025 08:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dank uO Brother en Serial Mom toegevoegd in het mandje. Had ook nog How The West was won en Need For Speed (
) toegevoegd
Zakje chips en dan lekker knisperen om de rest te irriterenquote:Op woensdag 26 maart 2025 10:24 schreef drakin het volgende:
[..]
Weer eens wat anders dan een filmhuisfilm
Nou nog nadenken of ik wel of geen popcorn neem
Die is al leeg voor de trailers voorbij zijn.quote:Op woensdag 26 maart 2025 10:26 schreef Karzai het volgende:
[..]
Zakje chips en dan lekker knisperen om de rest te irriteren
Wist niet dat je een moestuintje hebt.quote:Op woensdag 26 maart 2025 10:32 schreef DeZwabber het volgende:
Vanmiddag weer naar m'n moestuintje.Heb deze week een beetje verzaakt. Oeps.
M'n ouders hebben die van de jaren 90 net weggegooidquote:Op woensdag 26 maart 2025 10:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb een hele serie triviant vragen gekregen van eind jaren 80
quote:Op woensdag 26 maart 2025 10:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n ouders hebben die van de jaren 90 net weggegooid
Kijk nou uit! Straks krijgen we The Day of the Triffids achtige toestanden.quote:Op woensdag 26 maart 2025 10:32 schreef DeZwabber het volgende:
Vanmiddag weer naar m'n moestuintje.Heb deze week een beetje verzaakt. Oeps.
Die kaartjes?quote:Op woensdag 26 maart 2025 10:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Ja en het bord er ook bij. Lekker vintage gamenquote:
Bij mijn moeder ligt nog een versie uit de jaren 90. Sommige vragen zijn echt niet te doen. Heb je wel een slachtoffer dat tegen je wil spelen?quote:Op woensdag 26 maart 2025 10:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja en het bord er ook bij. Lekker vintage gamen
Bejaarden met dementie denk ikquote:Op woensdag 26 maart 2025 10:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Bij mijn moeder ligt nog een versie uit de jaren 90. Sommige vragen zijn echt niet te doen. Heb je wel een slachtoffer dat tegen je wil spelen?
Je mag mijn moeder wel lenen.quote:Op woensdag 26 maart 2025 10:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Bejaarden met dementie denk ik
En wel meer spellen. Ik heb er een paar weten te redden maar sommige hadden ze al weggeflikkerd.quote:
Mag ik ze houden als ik ze klein houd en bijtijds snoei?quote:Op woensdag 26 maart 2025 10:42 schreef Recce het volgende:
[..]
Kijk nou uit! Straks krijgen we The Day of the Triffids achtige toestanden.
Ja, dan wel, maar dan moet je ze wel echt bijhouden.quote:Op woensdag 26 maart 2025 10:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Mag ik ze houden als ik ze klein houd en bijtijds snoei?
Ik heb "outsmarted" dat is een soort hybride variant van hetzelfde. Dat werkt ook via mobiel/tablet en kan je dus met elkaar spelen zelfs als je niet in hetzelfde huis bent.quote:Op woensdag 26 maart 2025 10:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Oh schitterend. Ik vond bij m'n vader op zolder ook ooit een versie uit 1985.quote:Op woensdag 26 maart 2025 10:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Pics?quote:Op woensdag 26 maart 2025 10:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Kleintje. Maar ik ben al lang blij. Jarenlange wens etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |