Maar dan heb je geen natte eidooiers meerquote:Op woensdag 26 maart 2025 11:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
ik kook nu gewoon af en toe in 1x een stuk of 6/7 eitjes en dan eet ik er 1 of 2 direct op en de rest zet ik in de koelkast. Dan heb ik voor een paar dagen een snelle snack in de koelkast
Of ik haal er eentje door de eiersnijder voor plakjes op brood
Lekkerquote:Op woensdag 26 maart 2025 11:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
ik kook nu gewoon af en toe in 1x een stuk of 6/7 eitjes en dan eet ik er 1 of 2 direct op en de rest zet ik in de koelkast. Dan heb ik voor een paar dagen een snelle snack in de koelkast
Of ik haal er eentje door de eiersnijder voor plakjes op brood
Nee voor die niet neequote:Op woensdag 26 maart 2025 11:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar dan heb je geen natte eidooiers meer
quote:
Dat is wel het idee van een hardgekookt ei inderdaad.quote:Op woensdag 26 maart 2025 11:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar dan heb je geen natte eidooiers meer
Zachtgekookt eitjequote:Op woensdag 26 maart 2025 11:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is wel het idee van een hardgekookt ei inderdaad.
Zachtgekookt is wel 100x lekkerderquote:Op woensdag 26 maart 2025 11:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is wel het idee van een hardgekookt ei inderdaad.
Gebakken ei met kaas en spek op een bruin broodjequote:
quote:Op woensdag 26 maart 2025 11:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Eigeel al helemaal
Of het nou nog vloeibaar is of helemaal kruimelig. Bleh
Oh dat scheelt al. Wel zo fair.quote:Op woensdag 26 maart 2025 11:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja werkt ook een beetje raar die site, zodra je meer dan 4 films hebt komt er gewoon telkens 8 euro bijEn hij lijkt wel de films onder de 8 euro buiten te sluiten zodra je er 4 hebt van hogere waarde, dus daar betaal je dan gewoon die 6/7 euro voor. Dat is wel netjes gedaan.
ik heb een romantisch restaurantje gevonden voor jou en vlinder om te gaan eten, ettoquote:
Same. Maar dan per drie. Ooit een plan van de diëtiste geweest, en het is er in gebleven. Hardgekookt eitje en knäckebröd voor ontbijt.quote:Op woensdag 26 maart 2025 11:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 maart 2025 11:53 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik heb een romantisch restaurantje gevonden voor jou en vlinder om te gaan eten, etto
Bekijk deze YouTube-video
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |