Is goed.quote:Op woensdag 26 maart 2025 10:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Heb ik niet. Maar op het moment is het nog vooral aarde met wat kleine kiempjes. Als er wat groeit zal ik wat delen.
Met liefde, beleid en een machete bedwing ik straks het oerwoud op mijn perceeltje.quote:Op woensdag 26 maart 2025 11:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Gelukkig kan Zwab wel plantjes levend houden en zou er zowaar een heel woud gemaakt kunnen worden
Moeten we voor de zekerheid Agent Orange inslaan?quote:Op woensdag 26 maart 2025 11:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Met liefde, beleid en een machete bedwing ik straks het oerwoud op mijn perceeltje.
Drie van elk en die worden dan direct aangevreten.quote:Op woensdag 26 maart 2025 11:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb hopelijk over een paar maanden wat frambozen en aardbeien op mijn balkon
Nice. Aardbeitjes zijn leuk. Er zijn er wat ingewaaid bij mij. Ik hoop dat ze wat gaan opleveren.quote:Op woensdag 26 maart 2025 11:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb hopelijk over een paar maanden wat frambozen en aardbeien op mijn balkon
Ja dat is even aan kijkenquote:Op woensdag 26 maart 2025 11:08 schreef Recce het volgende:
[..]
Drie van elk en die worden dan direct aangevreten.
Ik heb een hardgekookt eijte gepaktquote:
quote:
quote:Op woensdag 26 maart 2025 11:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb een hardgekookt eijte gepakt
Ja werkt ook een beetje raar die site, zodra je meer dan 4 films hebt komt er gewoon telkens 8 euro bijquote:Op woensdag 26 maart 2025 10:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Viel me nog best mee qua aanbod in de aanbiedingbak. Maar er zaten wel wat films tussen die goedkoper waren dan 8 euro. Wat een beetje zinloos is om te bundelen in een aanbieding van 4=¤32 aanbieding.
Had 4 broodjes pindakaasquote:
quote:Op woensdag 26 maart 2025 11:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb een hardgekookt eijte gepakt
ik kook nu gewoon af en toe in 1x een stuk of 6/7 eitjes en dan eet ik er 1 of 2 direct op en de rest zet ik in de koelkast. Dan heb ik voor een paar dagen een snelle snack in de koelkastquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |