Ik ga gewoon naar jou.quote:Op woensdag 26 maart 2025 13:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wordt wel eenzaam hier als er eens een sneeuwstorm des doods is en ik als enige overleef dankzij mijn pakketje.
Gewoon de schaatsen onder binden en hup naar school.quote:Op woensdag 26 maart 2025 13:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vroeger overleefden we sneeuwstormen des doods in ons onderbroekje nog wel.
Vast wel een nerdje en/of stalker die daar zo achter kan komen als die een beetje zijn best doet. Of misschien wel van zo eentje die hier dagelijks meeleest en ons allemaal kent en een heel profiel heeft aangemaakt maar hier nooit post. Of de AIVD die ook altijd hier zich vermaakt.quote:Op woensdag 26 maart 2025 13:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
We hebben eerder deze week reeds vastgesteld dat jullie niet weten waar mijn huis woont.
quote:Op woensdag 26 maart 2025 13:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vast wel een nerdje en/of stalker die daar zo achter kan komen als die een beetje zijn best doet. Of misschien wel van zo eentje die hier dagelijks meeleest en ons allemaal kent en een heel profiel heeft aangemaakt maar hier nooit post. Of de AIVD die ook altijd hier zich vermaakt.
[..]
Vast wel een nerdje en/of stalker die daar zo achter kan komen als die een beetje zijn best doet. Of misschien wel van zo eentje die hier dagelijks meeleest en ons allemaal kent en een heel profiel heeft aangemaakt maar hier nooit post. Of de AIVD die ook altijd hier zich vermaakt.
Met je laatste % batterijquote:Op woensdag 26 maart 2025 13:56 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh dan sturen we jou wel even een berichtje.
Neequote:Op woensdag 26 maart 2025 10:26 schreef Karzai het volgende:
[..]
Zakje chips en dan lekker knisperen om de rest te irriteren
Als je geen prik hebt om het antwoord te kunnen lezen maakt het ook niet uit of het verzonden is he?quote:Op woensdag 26 maart 2025 14:05 schreef Grotetijd het volgende:
Dat 'ie nét uitvalt het moment dat je op verzenden drukt en dus niet weet of 'ie daadwerkelijk is verzonden.
Kreeg gisteravond een berichtje van m'n moeder "ik vond dit apparaatje na 't wassen van wat kleding onder in de wasmachine, er knippert een lampje. Wat is dat?" was't mijn powerbank die ik echt al maaaaanden kwijt was en die 't blijkbaar nog gewoon deed na een wasbeurtquote:Op woensdag 26 maart 2025 14:08 schreef Ama het volgende:
Ik hoop wel even dat ze een paar uur van tevoren waarschuwen zodat ik mijn powerbank nog goed kan opladen.
quote:Op woensdag 26 maart 2025 14:12 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Kreeg gisteravond een berichtje van m'n moeder "ik vond dit apparaatje na 't wassen van wat kleding onder in de wasmachine, er knippert een lampje. Wat is dat?" was't mijn powerbank die ik echt al maaaaanden kwijt was en die 't blijkbaar nog gewoon deed na een wasbeurt
Even een paar dagen goed laten drogen en dan maar opladen en hopen dat er niets ontploft.
Ja ontzettend fijnquote:
Balquote:
Toch gek hoe sommige electronica daar toch beter tegen kan dan andere, terwijl er altijd geleerd is dat elektronische apparaten niet tegen water kunnen als ze niet zo'n rating hebben.quote:Op woensdag 26 maart 2025 14:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar mijn powerbank deed het ook nog na een waterduik in de tas
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die van mij is standaard opgeladen. Niet alleen handig voor een sneeuwstorm des doods, maar überhaupt wel als ik eens dat ding nodig denk te hebben.quote:Op woensdag 26 maart 2025 14:08 schreef Ama het volgende:
Ik hoop wel even dat ze een paar uur van tevoren waarschuwen zodat ik mijn powerbank nog goed kan opladen.
Wel interessantquote:Op woensdag 26 maart 2025 14:23 schreef CherryLips het volgende:
https://www.kunsthal.nl/n(...)-berkers-lebensborn/
Weer een gezellige tentoonstelling waar ik naartoe wil.
Gezellige KSC kunsthalmeet.quote:Op woensdag 26 maart 2025 14:23 schreef CherryLips het volgende:
https://www.kunsthal.nl/n(...)-berkers-lebensborn/
Weer een gezellige tentoonstelling waar ik naartoe wil.
Oh.quote:Horrorfilm 'The Strangers: Chapter 2' verschijnt in september 2025 in de bioscopen, in plaats van 'Saw XI'.
quote:
quote:De releasedatum van Saw XI is voorlopig geschrapt vanwege meningsverschillen tussen Lionsgate en de producenten van de franchise.
Dit is niet mijn kink vriend.quote:Op woensdag 26 maart 2025 14:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan krijg je wel een riem om anders zijn we je weer kwijt.
Had er ook wel zin in. Blijf het vermakelijke films vinden en ik hou van die smerigheid.quote:
Gvdquote:Op woensdag 26 maart 2025 15:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik wil je best vervelen hoor. Welke hobby van mij vind je het saaist?
uit welke kan ik allemaal kiezen?quote:Op woensdag 26 maart 2025 15:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik wil je best vervelen hoor. Welke hobby van mij vind je het saaist?
Dat wordt weer gerriederrie.quote:Op woensdag 26 maart 2025 15:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb vieze sushi open daarna fried rice met varkie
Bammetjes. Vanmiddag al spaghetti gegeten.quote:
ohh waarom niet 2 keer per dag warm?quote:Op woensdag 26 maart 2025 15:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Bammetjes. Vanmiddag al spaghetti gegeten.
Waarom heb je vieze sushi gegeten.quote:Op woensdag 26 maart 2025 15:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb vieze sushi open daarna fried rice met varkie
Kost teveel gas .quote:Op woensdag 26 maart 2025 15:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ohh waarom niet 2 keer per dag warm?
ja geen idee, ben er al vaker geweest maar vandaag was het echt vies.quote:Op woensdag 26 maart 2025 15:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarom heb je vieze sushi gegeten.
Bitter betekent dat er bedorven eitjes in zaten.quote:Op woensdag 26 maart 2025 15:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja geen idee, ben er al vaker geweest maar vandaag was het echt vies.
Dat zeewier was niet doorheen te knagen plus het was bitter
nietquote:Op woensdag 26 maart 2025 15:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bitter betekent dat er bedorven eitjes in zaten.
quote:Als je sushi bitter smaakt, kan dat verschillende oorzaken hebben:
De ingrediënten: Sommige ingrediënten in sushi, zoals zeewier (nori), radijs (daikon) of bepaalde soorten vis, kunnen van nature een bittere smaak hebben.
De versheid: Bitterheid kan een teken zijn dat sommige ingrediënten, zoals vis, niet meer helemaal vers zijn. Bij vis of andere verse producten kan een verandering in smaak optreden als ze niet goed bewaard zijn.
De rijst of azijn: Sushi-rijst wordt vaak op smaak gebracht met rijstazijn, suiker en zout. Als de azijn niet goed gebalanceerd is of van slechte kwaliteit is, kan dit een bittere nasmaak veroorzaken.
Kruiden of sauzen: Sommige sauzen of kruiden, zoals wasabi of bepaalde sojasauzen, kunnen een lichte bitterheid hebben als je er gevoelig voor bent.
Als je merkt dat je sushi ongebruikelijk bitter smaakt, is het verstandig om voorzichtig te zijn, vooral als je vermoedt dat de vis niet meer vers is. Je gezondheid gaat voor alles! Denk je dat het aan een van deze dingen ligt, of iets anders misschien? 😊
oh , was mij al aan het voorbereiden op een erg lange lijstquote:Op woensdag 26 maart 2025 15:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee, was aan het lopen naar m'n tuintje.
Overstappen op 1e wereldoorlog?quote:Op woensdag 26 maart 2025 15:27 schreef Karzai het volgende:
ik ben een beetje 2e wereldoorlog en nazi moe, heb er veel over gelezen en films gezien
1 april hequote:Op woensdag 26 maart 2025 15:27 schreef Koen66 het volgende:
https://www.bright.nl/nie(...)herm-ter-wereld.html
Zeg me dat dit een grap is please
Oh bijzonder dat je dat hebtquote:Op woensdag 26 maart 2025 15:30 schreef Karzai het volgende:
Dit is mijn opa die werd te werk gesteld heb nog een dikke map met correspondentie met brief wisselen waarin hij een schadevergoeding probeerde te krijgen
[ afbeelding ]
Wat denk je zelf gast.quote:Op woensdag 26 maart 2025 15:27 schreef Koen66 het volgende:
https://www.bright.nl/nie(...)herm-ter-wereld.html
Zeg me dat dit een grap is please
We hebben je gefopt! Hahatjes!b]quote:Op woensdag 26 maart 2025 15:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja dat is de dag waarop iedereen die zich heeft aangemeld het haha-emailtje krijgt.
Is wel de goede manier.quote:Op woensdag 26 maart 2025 15:45 schreef Koen66 het volgende:
Je wordt al raar aangekeken als je met je smartphone in horizontale stand filmt
het is zijn goed recht om zijn naam daar niet aan te willen verbinden, tis algemeen bekend dat er veel gif wordt gebruikt met bloemen kweken en dat omwonenden in het bollen gebied groter kans hebben op parkinsonquote:Op woensdag 26 maart 2025 15:46 schreef UitStraling het volgende:
https://www.at5.nl/artike(...)t-en-bespoten-worden
Ik heb last van Dolf, het zure gif der homo sapiens, zit hem al in zijn voornaam (en zijn vieze beentjes)
Lang niet gek genoeg dat dit niet overduidelijk een 1 april grap is. Die gekte in Vlaardingen bleek ook al niet waar te zijn. Ik zou voor je eigen gezondheid niet boos worden op ieder stukje "de wereld is gek geworden" outrage bait.quote:
quote:Op woensdag 26 maart 2025 15:45 schreef Koen66 het volgende:
quote:Op woensdag 26 maart 2025 15:45 schreef Koen66 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |