Kan ik ze daar ook kopen?quote:Op woensdag 26 maart 2025 12:26 schreef Nattekat het volgende:
EU raadt nu ook noodpakketten aan. Wij lopen voor
Niet de eerste keer dat Nederland claimt een koploper te zijn en in de praktijk ergens in de achterhoede hing. @Nattekat is gewoon een soort Rutte.quote:
👀quote:Op woensdag 26 maart 2025 12:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kan je mooi als voer voor Hedwig dienen.
NavoKatquote:Op woensdag 26 maart 2025 13:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet de eerste keer dat Nederland claimt een koploper te zijn en in de praktijk ergens in de achterhoede hing. @:NatteKat is gewoon een soort Rutte.
Wordt wel eenzaam hier als er eens een sneeuwstorm des doods is en ik als enige overleef dankzij mijn pakketje.quote:Op woensdag 26 maart 2025 13:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet de eerste keer dat Nederland claimt een koploper te zijn en in de praktijk ergens in de achterhoede hing. @:NatteKat is gewoon een soort Rutte.
Ik heb wel dingen in huis maar het ligt er wel een beetje aan op welk moment de pleuris uitbreekt. Als ik nog naar de supermarkt moet is het wel een beetje kut.quote:Op woensdag 26 maart 2025 13:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wordt wel eenzaam hier als er eens een sneeuwstorm des doods is en ik als enige overleef dankzij mijn pakketje.
Vroeger overleefden we sneeuwstormen des doods in ons onderbroekje nog wel.quote:Op woensdag 26 maart 2025 13:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wordt wel eenzaam hier als er eens een sneeuwstorm des doods is en ik als enige overleef dankzij mijn pakketje.
En hoe zit het met de wumbo?quote:Op woensdag 26 maart 2025 13:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben in de war.![]()
Op 18 maart via de mail een antwoord gehad over dat ze de ubi gegevens goed hebben ontvangen en vandaag krijg ik een herinnering van de bank dat ik de ubo nog moet indienen.
Ook zonder koelkast of magnetron/oven?quote:Op woensdag 26 maart 2025 13:20 schreef Ama het volgende:
Kijk als ik net goede weekend boodschappen heb gehaald en de pleuris breekt uit dan komt het vast wel even goed.
ubi != uboquote:Op woensdag 26 maart 2025 13:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben in de war.![]()
Op 18 maart via de mail een antwoord gehad over dat ze de ubi gegevens goed hebben ontvangen en vandaag krijg ik een herinnering van de bank dat ik de ubo nog moet indienen.
Tot de stroom of het water uitvalt en je alles na één dag kan wegmieteren.quote:Op woensdag 26 maart 2025 13:20 schreef Ama het volgende:
Kijk als ik net goede weekend boodschappen heb gehaald en de pleuris breekt uit dan komt het vast wel even goed.
Of we komen gewoon jouw voorraad plunderen gezellig bij jou op bezoekquote:Op woensdag 26 maart 2025 13:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Fles olijfolie leegdrinken en uien met ongekookte pasta eten.quote:Op woensdag 26 maart 2025 13:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ook zonder koelkast of magnetron/oven?
quote:Op woensdag 26 maart 2025 13:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ook zonder koelkast of magnetron/oven?
Details.quote:Op woensdag 26 maart 2025 13:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tot de stroom of het water uitvalt en je alles na één dag kan wegmieteren.
We hebben eerder deze week reeds vastgesteld dat jullie niet weten waar mijn huis woont.quote:Op woensdag 26 maart 2025 13:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of we komen gewoon jouw voorraad plunderen gezellig bij jou op bezoek
Niemand?quote:Op woensdag 26 maart 2025 13:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
We hebben eerder deze week reeds vastgesteld dat jullie niet weten waar mijn huis woont.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |