Ik ga gewoon naar jou.quote:Op woensdag 26 maart 2025 13:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wordt wel eenzaam hier als er eens een sneeuwstorm des doods is en ik als enige overleef dankzij mijn pakketje.
Gewoon de schaatsen onder binden en hup naar school.quote:Op woensdag 26 maart 2025 13:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vroeger overleefden we sneeuwstormen des doods in ons onderbroekje nog wel.
Vast wel een nerdje en/of stalker die daar zo achter kan komen als die een beetje zijn best doet. Of misschien wel van zo eentje die hier dagelijks meeleest en ons allemaal kent en een heel profiel heeft aangemaakt maar hier nooit post. Of de AIVD die ook altijd hier zich vermaakt.quote:Op woensdag 26 maart 2025 13:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
We hebben eerder deze week reeds vastgesteld dat jullie niet weten waar mijn huis woont.
quote:Op woensdag 26 maart 2025 13:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vast wel een nerdje en/of stalker die daar zo achter kan komen als die een beetje zijn best doet. Of misschien wel van zo eentje die hier dagelijks meeleest en ons allemaal kent en een heel profiel heeft aangemaakt maar hier nooit post. Of de AIVD die ook altijd hier zich vermaakt.
quote:Op woensdag 26 maart 2025 13:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vast wel een nerdje en/of stalker die daar zo achter kan komen als die een beetje zijn best doet. Of misschien wel van zo eentje die hier dagelijks meeleest en ons allemaal kent en een heel profiel heeft aangemaakt maar hier nooit post. Of de AIVD die ook altijd hier zich vermaakt.
Met je laatste % batterijquote:Op woensdag 26 maart 2025 13:56 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh dan sturen we jou wel even een berichtje.
Neequote:Op woensdag 26 maart 2025 10:26 schreef Karzai het volgende:
[..]
Zakje chips en dan lekker knisperen om de rest te irriteren
Als je geen prik hebt om het antwoord te kunnen lezen maakt het ook niet uit of het verzonden is he?quote:Op woensdag 26 maart 2025 14:05 schreef Grotetijd het volgende:
Dat 'ie nét uitvalt het moment dat je op verzenden drukt en dus niet weet of 'ie daadwerkelijk is verzonden.
Kreeg gisteravond een berichtje van m'n moeder "ik vond dit apparaatje na 't wassen van wat kleding onder in de wasmachine, er knippert een lampje. Wat is dat?" was't mijn powerbank die ik echt al maaaaanden kwijt was en die 't blijkbaar nog gewoon deed na een wasbeurtquote:Op woensdag 26 maart 2025 14:08 schreef Ama het volgende:
Ik hoop wel even dat ze een paar uur van tevoren waarschuwen zodat ik mijn powerbank nog goed kan opladen.
quote:Op woensdag 26 maart 2025 14:12 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Kreeg gisteravond een berichtje van m'n moeder "ik vond dit apparaatje na 't wassen van wat kleding onder in de wasmachine, er knippert een lampje. Wat is dat?" was't mijn powerbank die ik echt al maaaaanden kwijt was en die 't blijkbaar nog gewoon deed na een wasbeurt
Even een paar dagen goed laten drogen en dan maar opladen en hopen dat er niets ontploft.
Ja ontzettend fijnquote:
Balquote:
Toch gek hoe sommige electronica daar toch beter tegen kan dan andere, terwijl er altijd geleerd is dat elektronische apparaten niet tegen water kunnen als ze niet zo'n rating hebben.quote:Op woensdag 26 maart 2025 14:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar mijn powerbank deed het ook nog na een waterduik in de tas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |