Nee KrokEtto, niet alles eet je met slagroomquote:
Ik heb ook nog een wasmand vol wat gedaan moet worden, mocht je je toevallig toch vervelen.quote:Op woensdag 26 maart 2025 11:54 schreef Karzai het volgende:
boodschappen gedaan, was opgevouwen en de andere was hangt aan het rek, over een uurtje even fietsen naar de bloesems, samen met mijn moeder
Zo hardgekookt dat het eigeel groen is.quote:Op woensdag 26 maart 2025 11:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zachtgekookt is wel 100x lekkerder
En met een hardgekookt ei in de koelkast heb je de kans dat ze zo'n vies grijzig eigeel krijgt
Goed bezig!quote:Op woensdag 26 maart 2025 11:54 schreef Karzai het volgende:
boodschappen gedaan, was opgevouwen en de andere was hangt aan het rek, over een uurtje even fietsen naar de bloesems, samen met mijn moeder
Gadverdamme.quote:Op woensdag 26 maart 2025 11:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Zo hardgekookt dat het eigeel groen is.Was vroeger altijd met paaseieren zoeken. De gevonden eieren mocht je opeten.
Eigenlijk was dat gewoon kindermishandelingquote:Op woensdag 26 maart 2025 11:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Zo hardgekookt dat het eigeel groen is.Was vroeger altijd met paaseieren zoeken. De gevonden eieren mocht je opeten.
stuur maar op, dan doe ik het wel hier in de machine voor jequote:Op woensdag 26 maart 2025 11:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een wasmand vol wat gedaan moet worden, mocht je je toevallig toch vervelen.
Ja, eigenlijk wel. Maar goed, geverfde eieren eten die een paar uur in het bos verstopt zijn geweest, is goed voor de weerstand.quote:Op woensdag 26 maart 2025 12:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Eigenlijk was dat gewoon kindermishandeling
Daardoor heb je geen asthmaquote:Op woensdag 26 maart 2025 12:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel. Maar goed, geverfde eieren eten die een paar uur in het bos verstopt zijn geweest, is goed voor de weerstand.
Dat kost meer dan mijn kleding waard is.quote:Op woensdag 26 maart 2025 12:02 schreef Karzai het volgende:
[..]
stuur maar op, dan doe ik het wel hier in de machine voor je
Ik niet hoor. 👀quote:Op woensdag 26 maart 2025 12:26 schreef Nattekat het volgende:
EU raadt nu ook noodpakketten aan. Wij lopen voor
Ik zal van de week eens kijken of die in de straat hier achter al bloeit.quote:Op woensdag 26 maart 2025 12:33 schreef Karzai het volgende:
minder groot dan in japan, maar toch aardig wat boompjes, tot later
https://amsterdamian.com/(...)-in-amsterdamse-bos/
Oehquote:Op woensdag 26 maart 2025 12:45 schreef Ama het volgende:
Vattenfall moet prijsstijging in variabel contract terugdraaien, massaclaim dreigt - https://nos.nl/l/2561164
Volgens mij had ik dat toen ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |