Dan zal ik eens even kijken of er iemand te lokken is met lekkers.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:13 schreef odie22 het volgende:
[..]
we zitten allemaal op onze eigen manier ergens wel juist
meer hapjes voor mij dusquote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:16 schreef Adat231 het volgende:
ben bang dat het pannenkoeken gaan worden Schakeltopia
potverdikkie!quote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:16 schreef Adat231 het volgende:
ben bang dat het pannenkoeken gaan worden Schakeltopia
Heb al 'n campari jus ingeschonken, kom maar door met wat lekkersquote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:14 schreef Folies het volgende:
[..]
Dan zal ik eens even kijken of er iemand te lokken is met lekkers.
Sharice weet er van.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:18 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Staan ze weer hoor de jattende vreetbende
die zooi moet wel op voor volgende week vrijdag hoorquote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:18 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
De een zit daar blijkbaar voor de fame en de andere voor het eten.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:18 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Het ziet er naar uit dat ze nu gesloten zijnquote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:20 schreef odie22 het volgende:
[..]
die zooi moet wel op voor volgende week vrijdag hoor
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:22 schreef Folies het volgende:
Hadden ze het erover dat als Elsa morgen zou komen dan zeggen we...?
KOUSENBAND!!quote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:22 schreef Folies het volgende:
Asjeblieft nietquote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:22 schreef Folies het volgende:
Wel wat toegevoegd maar viel idd een beetje tegen.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:36 schreef Schakeltopia het volgende:
peter heeft echt geen reet toegevoegd dit seizoen, had ik echt meer van verwacht
dat zou ik wel top vinden, iemand is niet te genieten want die sliep alquote:
jane eindelijk naar huis genotquote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:38 schreef maxelu het volgende:
Als ze er maar 2 moeten nomineren is er toch helemaal niks aan?
Dan ist Jane vs Sharice op de bank
Was te verwachten, laffe grapjes en geen echte roddels. Daar is BB ook niet bij gebaat want het is wel goed voor de verhaallijntjes om niet te veel te verklappen en te snitchen.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:36 schreef Schakeltopia het volgende:
peter heeft echt geen reet toegevoegd dit seizoen, had ik echt meer van verwacht
de grootste teleurstelling van dit seizoen zonde! gemiste kansquote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:36 schreef Schakeltopia het volgende:
Hij had veel vaker de sneaky dingen moeten verradenquote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:36 schreef Schakeltopia het volgende:
Das ook waarquote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:41 schreef Ireth het volgende:
Ze moeten 2 namen noemen zei Peter, maar zou ook nog een bank van 3 kunnen worden hé. 2 noemen betekent niet automatisch ook maar 2 genomineerd toch?
Als het goed is of lukt was de bedoeling dat hij met Jordy mee naar huis ging.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:41 schreef freaky40 het volgende:
Hoeft volgend seizoen niet meer terug het huis in die Peter.
Die gaat eind van het seizoen in de klikoquote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:43 schreef Cupfighter het volgende:
Peter hoeft inderdaad niet terug te komen
Kunnen ze die niet nomineren?
Naar het dierenasielquote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:46 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Die gaat eind van het seizoen in de kliko
Tsja tis geen ponykamp héquote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:36 schreef Schakeltopia het volgende:
jane gaat weer naar bed, ze was woest, want ze sliep al he
Denk je?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:50 schreef Kissingbird het volgende:
Als jane even naar buiten gaat wordt het feest
ja ze vindt er wat van dat er gegeten wordt s avonds.quote:
Die is uitgespeeld.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:50 schreef Kissingbird het volgende:
Als jane even naar buiten gaat wordt het feest
Ze doen het juist nu om haar niet in verleiding te brengen. Dieet enzo.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:51 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja ze vindt er wat van dat er gegeten wordt s avonds.
ah Jane kruipt lekker bij Sharice erin
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:52 schreef kater1 het volgende:
[..]
Ze doen het juist nu om haar niet in verleiding te brengen. Dieet enzo.
en dat is niet misschienquote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:53 schreef Kissingbird het volgende:
Jane denkt dat ze haar erop gaan zetten
ik weet niet wat er op stream 2 isquote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:53 schreef spapaars het volgende:
[..]
Maar weer eens de streams weer aanzetten?
Blijkbaar wel. Jordy is heel populairquote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:57 schreef odie22 het volgende:
je medebewoners zo afzeiken haal je geen stemmen mee janetje en zo'n arrogante attitude ook niet
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
Blijkbaar wel. Jordy is heel populair
Zag een poll vandaag waarin ze toch iets sterker stond dan Jane en zij toch echt dreigt te vertrekken...quote:
weet je wat het wel is, als ze enkel tegenover jane staat, krijgt sharice toch mijn stem.quote:
ik doe met je meequote:Op dinsdag 25 maart 2025 23:00 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
weet je wat het wel is, als ze enkel tegenover jane staat, krijgt sharice toch mijn stem.
dus TOP
en je wordt er ook niet echt vrolijker vanquote:Op dinsdag 25 maart 2025 23:02 schreef latevogel het volgende:
Jane is gewoon klaar wakker hoor dus die slaappilletjes stellen niks voor
Eigendunk heet dat.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 23:04 schreef Kissingbird het volgende:
Jane vindt het niet erg om naast Matthie te zitten![]()
Als die @BB ooit eens inlogt op Fok schrikt ie zich de tyfus van al die mentionsquote:Op dinsdag 25 maart 2025 23:05 schreef chufi het volgende:
@:BB geef Jordy geen stem dan is en blijft het gelijk en zitten ze alle 4 weer op de bank ...
Dan moet ie maar eens luisteren @FEBOquote:Op dinsdag 25 maart 2025 23:06 schreef Willewa het volgende:
[..]
Als die @:BB ooit eens inlogt op Fok schrikt ie zich de tyfus van al die mentions
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 23:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan moet ie maar eens luisteren @:FEBO
Is wel zo idd.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 23:09 schreef Kissingbird het volgende:
Sharice: matthie gaat stemmen krijgen voor zijn looks. Zo gaat dat , wist ik niet op wie ik moest stemmen ging ik voor de looks (andere seizoenen)
Dan ben ik geen mens? Ik vind er echt niks aan, zou het er niet op kunnen.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 23:11 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik ook nietmaar zo werkt de mens. Halo-effect.
al die meelopers die geen BB kijken , maar dan wel gaan stemmenquote:Op dinsdag 25 maart 2025 23:10 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Misschien iemand die niet kijkt. Zou zelf niet om die rede stemmen.
Stom van haar. Looks zijn persoonlijk. Zo vind ik dat Sharice er best goed uit ziet. Maar gedrag hè. dat gedoe met Milena zal me niet op haar doen stemmen. behalve als het tussen haar en Jane gaatquote:Op dinsdag 25 maart 2025 23:09 schreef Kissingbird het volgende:
Sharice: matthie gaat stemmen krijgen voor zijn looks. Zo gaat dat , wist ik niet op wie ik moest stemmen ging ik voor de looks (andere seizoenen)
Ik doel natuurlijk op hoe de massa werkt. Zijn talloze psycholische onderzoeken naar gedaan. Halo-effect is een heel bekend fenomeen. Knappe mensen hebben altijd een streepje voor bij de massa en hebben voordat ze nog maar iets van je weten vaak al een hoop medestanders.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 23:12 schreef Folies het volgende:
[..]
Dan ben ik geen mens? Ik vind er echt niks aan, zou het er niet op kunnen.
Die lijken mij idd niet van het zware werk.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 23:02 schreef latevogel het volgende:
Jane is gewoon klaar wakker hoor dus die slaappilletjes stellen niks voor
Achgossie heeft Jane bezoek van Opoequote:Op dinsdag 25 maart 2025 23:14 schreef Kissingbird het volgende:
Sharice zou Jolien erop zetten omdat matthie in een moeilijke periode zit.
Jane: ik zit ook in een moeilijke periode.
Ahh gossie
Sharice onderschat zichzelf. Vind haar ook goed uitzien ze kijkt alleen vaak zo ontevreden met haar standaard look.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 23:14 schreef kater1 het volgende:
[..]
Stom van haar. Looks zijn persoonlijk. Zo vind ik dat Sharice er best goed uit ziet. Maar gedrag hè. dat gedoe met Milena zal me niet op haar doen stemmen. behalve als het tussen haar en Jane gaat
OMG Fritsiequote:Op dinsdag 25 maart 2025 23:15 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Achgossie heeft Jane bezoek van Opoe
Die gezichtsuitdrukking is een aangeboren afwijking bij Charicequote:Op dinsdag 25 maart 2025 23:15 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Sharice onderschat zichzelf. Vind haar ook goed uitzien ze kijkt alleen vaak zo ontevreden met haar standaard look.
Jane weer.. ik wil zoveel zeggen......
die heeft ze van d'r vader zei ze nogquote:Op dinsdag 25 maart 2025 23:17 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Die gezichtsuitdrukking is een aangeboren afwijking bij Charice
Das bull sjit wat ze zegt want ze stemde altijd op Jolienquote:Op dinsdag 25 maart 2025 23:14 schreef Kissingbird het volgende:
Sharice zou Jolien erop zetten omdat matthie in een moeilijke periode zit.
Jane: ik zit ook in een moeilijke periode.
Ahh gossie
Als Sharice haar best doet vind ik haar er echt wel goed uitzien. Zoals afgelopen vrijdagquote:Op dinsdag 25 maart 2025 23:15 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Sharice onderschat zichzelf. Vind haar ook goed uitzien ze kijkt alleen vaak zo ontevreden met haar standaard look.
Jane weer.. ik wil zoveel zeggen......
ja en op haar insta ziet ze er heel leuk uitquote:Op dinsdag 25 maart 2025 23:21 schreef Willewa het volgende:
[..]
Als Sharice haar best doet vind ik haar er echt wel goed uitzien. Zoals afgelopen vrijdagBepaalde karaktertrekken maken haar daarnaast ook knapper imo (zorgzaamheid, humor).
Maar ze heeft niet de standaard beauty aspects waar mensen snel voor zwijmelen. En haar ogen zijn voor bepaalde mensen reden om haar te bespotten enz.
Precies, daar zien we altijd de beste kant van iedereen natuurlijk ;p dus als ze haar best doet vind ik haar echt best een knappe meid.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 23:22 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja en op haar insta ziet ze er heel leuk uit
ja met al die filters kan je een hoop tegenwoordigquote:Op dinsdag 25 maart 2025 23:22 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja en op haar insta ziet ze er heel leuk uit
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 23:24 schreef odie22 het volgende:
[..]
ja met al die filters kan je een hoop tegenwoordig
Maar zij kent hem toch niet als persoon.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 23:23 schreef Kissingbird het volgende:
jane had gehoopt dat mattie meer zijn eigen persoon daar was.. ze heeft nog geprobeerd hem wat te sturen maar dat is niet haar taak
![]()
![]()
![]()
ja dit hoor ik al weken, jordy een lul, meelopers, puppies , bla bla chocoladevlaquote:Op dinsdag 25 maart 2025 23:25 schreef Kissingbird het volgende:
Ze vinden dat degene die voor hun denkt (jordy) alleen maar aan zichzelf denkt.
Jolien vinden ze een goed persoon, lieve meid.. alleen![]()
![]()
![]()
is jammer..
op de insta foto's vind ik haar wel mooi uitzien. Ze is wat awkward maar vindt dat chagie kijken niks.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 23:25 schreef odie22 het volgende:
[..]
sorry , ik kan er helemaal niks moois in vinden![]()
Ik denk dat ze zich vergissen. Jolien kan prima voor zichzelf denken.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 23:25 schreef Kissingbird het volgende:
Ze vinden dat degene die voor hun denkt (jordy) alleen maar aan zichzelf denkt.
Jolien vinden ze een goed persoon, lieve meid.. alleen![]()
![]()
![]()
is jammer..
Jah die is niet dom en kan ook assertief zijn. Die laat niet over zich heen lopen.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 23:26 schreef kater1 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze zich vergissen. Jolien kan prima voor zichzelf denken.
Tja ik ben ook beeldschoon als ik een foto bewerk met Paintshop pro 2023quote:Op dinsdag 25 maart 2025 23:24 schreef odie22 het volgende:
[..]
ja met al die filters kan je een hoop tegenwoordig
ja is veel van terecht gekomenquote:Op dinsdag 25 maart 2025 23:28 schreef Kissingbird het volgende:
Jane over bondje met Axel en iedereen wegspelen.
Goed gelukt jane..![]()
Ze is vaak genoeg in opstand gekomen tegen Jeff. Dat ze het niet eens met hem was en ook gewoon zei.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 23:27 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Jah die is niet dom en kan ook assertief zijn. Die laat niet over zich heen lopen.
Jeff vind ik een ander verhaal maar dat leek ze ook in te zien.
Ik verslikte me gelijk in mijn bier toen ik dat weer hoorde 🫤quote:Op dinsdag 25 maart 2025 23:23 schreef Kissingbird het volgende:
jane had gehoopt dat mattie meer zijn eigen persoon daar was.. ze heeft nog geprobeerd hem wat te sturen maar dat is niet haar taak
![]()
![]()
![]()
had hij weer geen geldquote:Op dinsdag 25 maart 2025 23:32 schreef Kissingbird het volgende:
Op s1 verhaaltje van Matthie over sporten.
Hij is geen type dat de hele dag wil zonnen.
iets met tennis wat hij deed.
en toen kwam er leerkracht
ja uh
in het engels
wil je ook mee tennissen
maar kan ik niet
geen geld bij me..
kreeg ik gratis lessen
HOPPA
zo doe je dat
Ik verslikte me gelijk in mijn bier toen ik dat weer hoorde 🫤quote:Op dinsdag 25 maart 2025 23:23 schreef Kissingbird het volgende:
![]()
![]()
![]()
Dan dans ik op de tafel 🤣quote:
TOPquote:Op dinsdag 25 maart 2025 23:33 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
hij had het wel.. maar deed alsof hij niks had.
mentaliteit
Hij gaat overal heen zonder geld als ik zijn verhalen steeds zo hoor. Klinkt wel als een schooier hoor.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 23:32 schreef Kissingbird het volgende:
Op s1 verhaaltje van Matthie over sporten.
Hij is geen type dat de hele dag wil zonnen.
iets met tennis wat hij deed.
en toen kwam er leerkracht
ja uh
in het engels
wil je ook mee tennissen
maar kan ik niet
geen geld bij me..
kreeg ik gratis lessen
HOPPA
zo doe je dat
Hoop vrijdagquote:Op dinsdag 25 maart 2025 23:33 schreef kater1 het volgende:
Sharice: Strijdend ten onder. Nou, veel geluk dames.
is met al die influencers zo, kiki had ook geen geldquote:Op dinsdag 25 maart 2025 23:34 schreef Folies het volgende:
[..]
Hij gaat overal heen zonder geld als ik zijn verhalen steeds zo hoor. Klinkt wel als een schooier hoor.
Zo kan ik ook rijk worden.
Ik heb nu 'n huishoudelijke hulp, jongen van 25 die bootcamps organiseert en voor de thuiszorg werktquote:
Maar Mattheus en zijn (ex?) vriendin geven 1800 per week uit.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 23:35 schreef odie22 het volgende:
[..]
is met al die influencers zo, kiki had ook geen geld
Oeh fritsiequote:Op dinsdag 25 maart 2025 23:35 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik heb nu 'n huishoudelijke hulp, jongen van 25 die bootcamps organiseert en voor de thuiszorg werkt
en nog studeert sportmanagement
whuuut wowquote:Op dinsdag 25 maart 2025 23:36 schreef Folies het volgende:
[..]
Maar Mattheus en zijn (ex?) vriendin geven 1800 per week uit.
Snap je.
Handje, kusje, pepermuntje.... en ondertussen denk Charice; Ik maak je helemaal af in de finalequote:
ja dat laten ze zo zien op tvquote:Op dinsdag 25 maart 2025 23:36 schreef Folies het volgende:
[..]
Maar Mattheus en zijn (ex?) vriendin geven 1800 per week uit.
Snap je.
🤣 ik dacht precies hetzelfdequote:Op dinsdag 25 maart 2025 23:37 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Handje, kusje, pepermuntje.... en ondertussen denk Charice; Ik maak je helemaal af in de finale
Ohh proficiat Fritsie!!!!quote:Op dinsdag 25 maart 2025 23:42 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Week geleden jarig, 65 geworden (I Made It)
Gefeliciteerd nog!!!quote:Op dinsdag 25 maart 2025 23:42 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Heee Fritsiequote:Op dinsdag 25 maart 2025 23:42 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Nee hoor ik doe het ook en ben echt geen elite😜quote:
ja ze klagen steen en been in de woonwijken waar een padelbaan is , maar ach, waar klaagt men niet over tegenwoordigquote:Op dinsdag 25 maart 2025 23:44 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Je moet alleen niet naast zo'n baan wonen heb ik gehoord, tering herrie
ja jordy doet het denkwerk voor 3 daar , snap ik dat hij moe isquote:Op dinsdag 25 maart 2025 23:45 schreef Kissingbird het volgende:
Jordy is moe.![]()
Morgen ook weer drukke dag.
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 23:48 schreef odie22 het volgende:
[..]
ja jordy doet het denkwerk voor 3 daar , snap ik dat hij moe is
nee nee, hij doet de ranking van 7 ofzoiets , 1 is de TOPquote:Op dinsdag 25 maart 2025 23:45 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En nu is die kampioen van Kampen?
4e keer dus alquote:Op dinsdag 25 maart 2025 23:48 schreef kater1 het volgende:
Onze toppers gaan nog even afwassen. Ook Matti.
Je weet toch dat dat ook gewoon fake is?quote:
Dus Jordy heeft een gemiddelde handicap van 30 zoals in golfquote:Op dinsdag 25 maart 2025 23:48 schreef odie22 het volgende:
[..]
nee nee, hij doet de ranking van 7 ofzoiets , 1 is de TOP
ja lief tochquote:Op woensdag 26 maart 2025 00:00 schreef Kissingbird het volgende:
Matthie heeft jolien een fijne dag bezorgd.
quote:
dan is hij op zijn bestquote:Op woensdag 26 maart 2025 00:34 schreef Harry het volgende:
[..]
Wat doe hij dan??
Ik zie of hoor niets.......
Hoe verklaar je dan de grote aanhang van Jordy? Het is geen lelijke knul, maar om nou te zeggen, wat een lekker ding, daarbij heeft hij ook zijn lichaam niet mee, na die kilo's te zijn afgevallen, hangt er nogal wat los vel.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 23:14 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik doel natuurlijk op hoe de massa werkt. Zijn talloze psycholische onderzoeken naar gedaan. Halo-effect is een heel bekend fenomeen. Knappe mensen hebben altijd een streepje voor bij de massa en hebben voordat ze nog maar iets van je weten vaak al een hoop medestanders.
Ik zeg verder niks over wat ik van zijn looks vind. Ik stem ook niet zo. Maar veel mensen zijn te ervoor te vangen.
Jane is geen bestie met Sharice. Na het vertrek van Axel was zij de enige waar ze nog mee kon bonden, kartel moest haar niet meer, nadat ze vertrouwen had beschaamd. Hetzelfde toneelspel met duo maatje Jordy, for the time beingquote:Op dinsdag 25 maart 2025 23:45 schreef marky het volgende:
Nu was Sharice aan het begin van de avond nog aan het bitchen over Jane haar achterban bij de andere drie en nu is ze weer besties met Jane.
Dat heeft verder totaal niks te maken met het halo-effectquote:Op woensdag 26 maart 2025 00:48 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hoe verklaar je dan de grote aanhang van Jordy? Het is geen lelijke knul, maar om nou te zeggen, wat een lekker ding, daarbij heeft hij ook zijn lichaam niet mee, na die kilo's te zijn afgevallen, hangt er nogal wat los vel.
Hoe verklaren we dat dan?
Daarom vind ik sharice niets. En jane een stoer doen vrouwtje.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 23:45 schreef marky het volgende:
Nu was Sharice aan het begin van de avond nog aan het bitchen over Jane haar achterban bij de andere drie en nu is ze weer besties met Jane.
Matti is gewoon vaak grappig doordat hij echt niet vaak doordenkt. Dat uiterlijk is maar een deel je moet ook echt wel een leuk karakter hebben. Voor zover ik er kijk op heb is Jeff ook geen lelijke jongen en Axel denk ik ook niet maar die lieten een karakter zien dat niet mooi was en dan vlieg je er zo uit.quote:Op woensdag 26 maart 2025 01:05 schreef Willewa het volgende:
[..]
Dat heeft verder totaal niks te maken met het halo-effect
Het ging niet over Jordy en daar zijn andere zaken mee gemoeid![]()
Het ging over Mattie die sowieso al een basis van stemmen zal krijgen op basis van looks. Zelfde geldt bijv voor een Jolien. Of in welk programma dan ook of op straat of op je werk of op school of waar dan ook; in het leven. Google anders ff op het halo-effect (of specifiek mbt looks/uiterlijk) en lees je er goed over in, ik ga dat niet nu nog allemaal uitleggen![]()
Een vaak bewezen bekend psychologisch fenomeen (en als je er weet van hebt kan en zal je het ook vaak bevestigd zien worden) dus er valt vrij weinig aan te ontkennen. Uitzonderingen altijd daargelaten. Ik zeg het verder niet pro of anti een bewoner. Geen gezeur ook over dit of dat is niet eerlijk. Het is slechts een constatering dat een groot deel van de mensheid zo werkt. Gaat allemaal onbewust vaak.
Schattigquote:Op woensdag 26 maart 2025 07:45 schreef Koos1958 het volgende:
Jolien aan het kriebelen door matti zijn haar en nu weer allebei omgedraaid.
Ik heb Jordy in de weinig slaapweek( munten opdracht) gezienquote:Op woensdag 26 maart 2025 08:29 schreef riri het volgende:
Volgens mij zou Jordy een goede vader zijn, geen ochtendhumeur, meteen aktief vergeleken bij de andere bewoners, heeft humor en intelligentie....en het brood wat hij bakt wordt met de dag beter
En dat is niet de eerste keer hoor. Beetje viezig allemaalquote:Op woensdag 26 maart 2025 08:37 schreef Sestra666 het volgende:
ew jolien zonder wassen, make up smeren en aankleden??
Ja doet ze regelmatig niet even een natte lap overal langs.quote:Op woensdag 26 maart 2025 08:37 schreef Sestra666 het volgende:
ew jolien zonder wassen, make up smeren en aankleden??
daarom humeurtje denk ikquote:Op woensdag 26 maart 2025 08:42 schreef riri het volgende:
Je ziet bij Jane achterop haar hoofd alle extensions zien zitten
Gelukkig maar, het zou toch heel raar zijn als ze vandaag ineens geen ochtendhumeur meer zou hebbenquote:
Die had ze zelf bij zich toch? Is niet door BB uitgereikt.quote:Op woensdag 26 maart 2025 08:47 schreef riri het volgende:
Jane heeft zelfs slaaptabletten tot haar beschikking, is toch raar dat BB haar zo anders behandelt dan de andere bewoners
volgens mij ookquote:Op woensdag 26 maart 2025 08:49 schreef Verida het volgende:
[..]
Die had ze zelf bij zich toch? Is niet door BB uitgereikt.
Ze heeft van die melatoninequote:Op woensdag 26 maart 2025 08:55 schreef Cupfighter het volgende:
Volgens mij heeft BB Jane pijnstillers gegeven voor haar brandwond maar geen slaapmedicatie maar misschien heb ik dat gemist
quote:Op woensdag 26 maart 2025 09:07 schreef Koos1958 het volgende:
Jordy zegt ik ga geen verantwoording afleggen aan iemand die er zo bijloopt elke ochtend. Matti zegt ik ook niet. Jordy zegt als ze in de avond wakker blijft ziet ze wat we doen. Jolien vond dat het wel gezegd kon worden, was niets bijzonders die pannekoeken
Dit dus, geef gewoon toe dat je in de avond wat eet, dat stiekeme gedoe vind ik echt misselijk gedragquote:Op woensdag 26 maart 2025 09:11 schreef Verida het volgende:
[..]![]()
![]()
Wat een olijke gast is het toch die Jordy
als ze op blijft wachten ze net zo lang tot ze toch naar bed is, maar dat is natuurlijk niet gezegd.
Ach vanaf 9.30 in bed liggen tot 8 uur volgende dag ben je toch wel uitgerust als je 27 bentquote:Op woensdag 26 maart 2025 09:12 schreef Kissingbird het volgende:
Jane zegt weer dat ze niet bang is voor Matthie.. wil wel met hem erop
Ze is voor NIEMAND BANG HIER
lekker ochtenhumeurtje weer Jane (jup @:odie22) ze is TOPCHAGIE![]()
Sharice zegt ook: je hebt weinig geslapen he.
Nope ze is eruit gegaanquote:Op woensdag 26 maart 2025 09:16 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ach vanaf 9.30 in bed liggen tot 8 uur volgende dag ben je toch wel uitgerust als je 27 bent
quote:Op woensdag 26 maart 2025 09:12 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Dit dus, geef gewoon toe dat je in de avond wat eet, dat stiekeme gedoe vind ik echt misselijk gedrag
Deed hij toch. Maar hoe ze het vroeg sloeg nergens op.quote:Op woensdag 26 maart 2025 09:12 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Dit dus, geef gewoon toe dat je in de avond wat eet, dat stiekeme gedoe vind ik echt misselijk gedrag
Dan nog zeker 7 uur slaap of zo. IK OPEN NIETquote:Op woensdag 26 maart 2025 09:17 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Nope ze is eruit gegaanging voor haar doen laat naar bed.. ze is bij Sharice nog erin gekropen om dat Peter gisteravond toen ze al lang te slapen wat ging zeggen (2 genomineerden)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |