Dan zal ik eens even kijken of er iemand te lokken is met lekkers.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:13 schreef odie22 het volgende:
[..]
we zitten allemaal op onze eigen manier ergens wel juist
meer hapjes voor mij dusquote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:16 schreef Adat231 het volgende:
ben bang dat het pannenkoeken gaan worden Schakeltopia
potverdikkie!quote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:16 schreef Adat231 het volgende:
ben bang dat het pannenkoeken gaan worden Schakeltopia
Heb al 'n campari jus ingeschonken, kom maar door met wat lekkersquote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:14 schreef Folies het volgende:
[..]
Dan zal ik eens even kijken of er iemand te lokken is met lekkers.
Sharice weet er van.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:18 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Staan ze weer hoor de jattende vreetbende
die zooi moet wel op voor volgende week vrijdag hoorquote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:18 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
De een zit daar blijkbaar voor de fame en de andere voor het eten.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:18 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Het ziet er naar uit dat ze nu gesloten zijnquote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:20 schreef odie22 het volgende:
[..]
die zooi moet wel op voor volgende week vrijdag hoor
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:22 schreef Folies het volgende:
Hadden ze het erover dat als Elsa morgen zou komen dan zeggen we...?
KOUSENBAND!!quote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:22 schreef Folies het volgende:
Asjeblieft nietquote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:22 schreef Folies het volgende:
Wel wat toegevoegd maar viel idd een beetje tegen.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:36 schreef Schakeltopia het volgende:
peter heeft echt geen reet toegevoegd dit seizoen, had ik echt meer van verwacht
dat zou ik wel top vinden, iemand is niet te genieten want die sliep alquote:
jane eindelijk naar huis genotquote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:38 schreef maxelu het volgende:
Als ze er maar 2 moeten nomineren is er toch helemaal niks aan?
Dan ist Jane vs Sharice op de bank
Was te verwachten, laffe grapjes en geen echte roddels. Daar is BB ook niet bij gebaat want het is wel goed voor de verhaallijntjes om niet te veel te verklappen en te snitchen.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:36 schreef Schakeltopia het volgende:
peter heeft echt geen reet toegevoegd dit seizoen, had ik echt meer van verwacht
de grootste teleurstelling van dit seizoen zonde! gemiste kansquote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:36 schreef Schakeltopia het volgende:
Hij had veel vaker de sneaky dingen moeten verradenquote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:36 schreef Schakeltopia het volgende:
Das ook waarquote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:41 schreef Ireth het volgende:
Ze moeten 2 namen noemen zei Peter, maar zou ook nog een bank van 3 kunnen worden hé. 2 noemen betekent niet automatisch ook maar 2 genomineerd toch?
Als het goed is of lukt was de bedoeling dat hij met Jordy mee naar huis ging.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:41 schreef freaky40 het volgende:
Hoeft volgend seizoen niet meer terug het huis in die Peter.
Die gaat eind van het seizoen in de klikoquote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:43 schreef Cupfighter het volgende:
Peter hoeft inderdaad niet terug te komen
Kunnen ze die niet nomineren?
Naar het dierenasielquote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:46 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Die gaat eind van het seizoen in de kliko
Tsja tis geen ponykamp héquote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:36 schreef Schakeltopia het volgende:
jane gaat weer naar bed, ze was woest, want ze sliep al he
Denk je?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:50 schreef Kissingbird het volgende:
Als jane even naar buiten gaat wordt het feest
ja ze vindt er wat van dat er gegeten wordt s avonds.quote:
Die is uitgespeeld.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:50 schreef Kissingbird het volgende:
Als jane even naar buiten gaat wordt het feest
Ze doen het juist nu om haar niet in verleiding te brengen. Dieet enzo.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:51 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja ze vindt er wat van dat er gegeten wordt s avonds.
ah Jane kruipt lekker bij Sharice erin
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:52 schreef kater1 het volgende:
[..]
Ze doen het juist nu om haar niet in verleiding te brengen. Dieet enzo.
en dat is niet misschienquote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:53 schreef Kissingbird het volgende:
Jane denkt dat ze haar erop gaan zetten
ik weet niet wat er op stream 2 isquote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:53 schreef spapaars het volgende:
[..]
Maar weer eens de streams weer aanzetten?
Blijkbaar wel. Jordy is heel populairquote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:57 schreef odie22 het volgende:
je medebewoners zo afzeiken haal je geen stemmen mee janetje en zo'n arrogante attitude ook niet
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
Blijkbaar wel. Jordy is heel populair
Zag een poll vandaag waarin ze toch iets sterker stond dan Jane en zij toch echt dreigt te vertrekken...quote:
weet je wat het wel is, als ze enkel tegenover jane staat, krijgt sharice toch mijn stem.quote:
ik doe met je meequote:Op dinsdag 25 maart 2025 23:00 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
weet je wat het wel is, als ze enkel tegenover jane staat, krijgt sharice toch mijn stem.
dus TOP
en je wordt er ook niet echt vrolijker vanquote:Op dinsdag 25 maart 2025 23:02 schreef latevogel het volgende:
Jane is gewoon klaar wakker hoor dus die slaappilletjes stellen niks voor
Eigendunk heet dat.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 23:04 schreef Kissingbird het volgende:
Jane vindt het niet erg om naast Matthie te zitten![]()
Als die @BB ooit eens inlogt op Fok schrikt ie zich de tyfus van al die mentionsquote:Op dinsdag 25 maart 2025 23:05 schreef chufi het volgende:
@:BB geef Jordy geen stem dan is en blijft het gelijk en zitten ze alle 4 weer op de bank ...
Dan moet ie maar eens luisteren @FEBOquote:Op dinsdag 25 maart 2025 23:06 schreef Willewa het volgende:
[..]
Als die @:BB ooit eens inlogt op Fok schrikt ie zich de tyfus van al die mentions
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 23:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan moet ie maar eens luisteren @:FEBO
Is wel zo idd.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 23:09 schreef Kissingbird het volgende:
Sharice: matthie gaat stemmen krijgen voor zijn looks. Zo gaat dat , wist ik niet op wie ik moest stemmen ging ik voor de looks (andere seizoenen)
Dan ben ik geen mens? Ik vind er echt niks aan, zou het er niet op kunnen.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 23:11 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik ook nietmaar zo werkt de mens. Halo-effect.
al die meelopers die geen BB kijken , maar dan wel gaan stemmenquote:Op dinsdag 25 maart 2025 23:10 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Misschien iemand die niet kijkt. Zou zelf niet om die rede stemmen.
Stom van haar. Looks zijn persoonlijk. Zo vind ik dat Sharice er best goed uit ziet. Maar gedrag hè. dat gedoe met Milena zal me niet op haar doen stemmen. behalve als het tussen haar en Jane gaatquote:Op dinsdag 25 maart 2025 23:09 schreef Kissingbird het volgende:
Sharice: matthie gaat stemmen krijgen voor zijn looks. Zo gaat dat , wist ik niet op wie ik moest stemmen ging ik voor de looks (andere seizoenen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |