Blijkbaar wel. Jordy is heel populairquote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:57 schreef odie22 het volgende:
je medebewoners zo afzeiken haal je geen stemmen mee janetje en zo'n arrogante attitude ook niet
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
Blijkbaar wel. Jordy is heel populair
Zag een poll vandaag waarin ze toch iets sterker stond dan Jane en zij toch echt dreigt te vertrekken...quote:
weet je wat het wel is, als ze enkel tegenover jane staat, krijgt sharice toch mijn stem.quote:
ik doe met je meequote:Op dinsdag 25 maart 2025 23:00 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
weet je wat het wel is, als ze enkel tegenover jane staat, krijgt sharice toch mijn stem.
dus TOP
en je wordt er ook niet echt vrolijker vanquote:Op dinsdag 25 maart 2025 23:02 schreef latevogel het volgende:
Jane is gewoon klaar wakker hoor dus die slaappilletjes stellen niks voor
Eigendunk heet dat.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 23:04 schreef Kissingbird het volgende:
Jane vindt het niet erg om naast Matthie te zitten![]()
Als die @BB ooit eens inlogt op Fok schrikt ie zich de tyfus van al die mentionsquote:Op dinsdag 25 maart 2025 23:05 schreef chufi het volgende:
@:BB geef Jordy geen stem dan is en blijft het gelijk en zitten ze alle 4 weer op de bank ...
Dan moet ie maar eens luisteren @FEBOquote:Op dinsdag 25 maart 2025 23:06 schreef Willewa het volgende:
[..]
Als die @:BB ooit eens inlogt op Fok schrikt ie zich de tyfus van al die mentions
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 23:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan moet ie maar eens luisteren @:FEBO
Is wel zo idd.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 23:09 schreef Kissingbird het volgende:
Sharice: matthie gaat stemmen krijgen voor zijn looks. Zo gaat dat , wist ik niet op wie ik moest stemmen ging ik voor de looks (andere seizoenen)
Misschien iemand die niet kijkt. Zou zelf niet om die rede stemmen.quote:
Dan ben ik geen mens? Ik vind er echt niks aan, zou het er niet op kunnen.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 23:11 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik ook nietmaar zo werkt de mens. Halo-effect.
al die meelopers die geen BB kijken , maar dan wel gaan stemmenquote:Op dinsdag 25 maart 2025 23:10 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Misschien iemand die niet kijkt. Zou zelf niet om die rede stemmen.
Stom van haar. Looks zijn persoonlijk. Zo vind ik dat Sharice er best goed uit ziet. Maar gedrag hè. dat gedoe met Milena zal me niet op haar doen stemmen. behalve als het tussen haar en Jane gaatquote:Op dinsdag 25 maart 2025 23:09 schreef Kissingbird het volgende:
Sharice: matthie gaat stemmen krijgen voor zijn looks. Zo gaat dat , wist ik niet op wie ik moest stemmen ging ik voor de looks (andere seizoenen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |