Wel wat toegevoegd maar viel idd een beetje tegen.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:36 schreef Schakeltopia het volgende:
peter heeft echt geen reet toegevoegd dit seizoen, had ik echt meer van verwacht
dat zou ik wel top vinden, iemand is niet te genieten want die sliep alquote:
jane eindelijk naar huis genotquote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:38 schreef maxelu het volgende:
Als ze er maar 2 moeten nomineren is er toch helemaal niks aan?
Dan ist Jane vs Sharice op de bank
Was te verwachten, laffe grapjes en geen echte roddels. Daar is BB ook niet bij gebaat want het is wel goed voor de verhaallijntjes om niet te veel te verklappen en te snitchen.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:36 schreef Schakeltopia het volgende:
peter heeft echt geen reet toegevoegd dit seizoen, had ik echt meer van verwacht
de grootste teleurstelling van dit seizoen zonde! gemiste kansquote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:36 schreef Schakeltopia het volgende:
Hij had veel vaker de sneaky dingen moeten verradenquote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:36 schreef Schakeltopia het volgende:
Das ook waarquote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:41 schreef Ireth het volgende:
Ze moeten 2 namen noemen zei Peter, maar zou ook nog een bank van 3 kunnen worden hé. 2 noemen betekent niet automatisch ook maar 2 genomineerd toch?
Als het goed is of lukt was de bedoeling dat hij met Jordy mee naar huis ging.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:41 schreef freaky40 het volgende:
Hoeft volgend seizoen niet meer terug het huis in die Peter.
Die gaat eind van het seizoen in de klikoquote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:43 schreef Cupfighter het volgende:
Peter hoeft inderdaad niet terug te komen
Kunnen ze die niet nomineren?
Naar het dierenasielquote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:46 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Die gaat eind van het seizoen in de kliko
Tsja tis geen ponykamp héquote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:36 schreef Schakeltopia het volgende:
jane gaat weer naar bed, ze was woest, want ze sliep al he
Denk je?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:50 schreef Kissingbird het volgende:
Als jane even naar buiten gaat wordt het feest
ja ze vindt er wat van dat er gegeten wordt s avonds.quote:
Die is uitgespeeld.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:50 schreef Kissingbird het volgende:
Als jane even naar buiten gaat wordt het feest
Ze doen het juist nu om haar niet in verleiding te brengen. Dieet enzo.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:51 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja ze vindt er wat van dat er gegeten wordt s avonds.
ah Jane kruipt lekker bij Sharice erin
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:52 schreef kater1 het volgende:
[..]
Ze doen het juist nu om haar niet in verleiding te brengen. Dieet enzo.
en dat is niet misschienquote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:53 schreef Kissingbird het volgende:
Jane denkt dat ze haar erop gaan zetten
ik weet niet wat er op stream 2 isquote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:53 schreef spapaars het volgende:
[..]
Maar weer eens de streams weer aanzetten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |