Hoe weet Sharice dan van hem?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:53 schreef Joyce-43 het volgende:
Sharice benoemt nu ook Faisel en daar heeft ze een punt die is mega aan inzetten voor Jane
Ik denk dat het wel een voordeel is maar hoe groot dat in werkelijkheid is blijft gissen. Ik denk wel dat Jordy momenteel populairder is bij de doelgroep van dit programma. Maar we gaan het zien. Time will tell.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:49 schreef Willewa het volgende:
[..]
Maakt verder weinig uit voor dat het echt niet zoveel uitmaakt. Het is allemaal indekken.
ben je wel aan het kijken, Jordy zegt niet eens wat het is hoofdzakelijk Sharice die het benoemtquote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:49 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ja wel eens, maar het is wat het is en het maakt echt niet zoveel uit als Jordy en co doen vermoeden. Dat hebben we al vaak genoeg gezien dat het niet zo heel veel uitmaakt. En als Jordy iets zegt is er een hele horde die het gewoon aanneemt als de waarheid
Mattheus heeft ook veel volgers, op insta bijv dus bijna 2x zoveel. Keanu had er meer dan een miljoen en ligt eruit.
Het is indekken en vooraf verschuilen achter speculaties voor als het misgaat. Trumpiaans
jane heeft een foto gekregen waar ze samen op staan he, nav die fotos is het balletje gaan rollen en heeft jane dus vertelt dat er een groepje mensen acher haar staanquote:
Gewoon door gesprekken, net zoals Lennie en Jolien ook Salar en organisatoren konden.quote:
lolquote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:58 schreef Folies het volgende:
Weet je wat het is, die huisvrouwen hebben veel meer tijd om te kijken. Die krijgen het wel mee.
Die faizel waar ze het net over hadden heeft radioprogramma en ook al axel en elsa gesproken daar. Die haalde jorsy behoorlijk onderuit. En ook heeft die faizel op een fb pagina van bb een oproep voor jane gedaan en daarbij jolien onderuit gehaald. Ik heb dit via dochter gehoordquote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:49 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ja wel eens, maar het is wat het is en het maakt echt niet zoveel uit als Jordy en co doen vermoeden. Dat hebben we al vaak genoeg gezien dat het niet zo heel veel uitmaakt. En als Jordy iets zegt is er een hele horde die het gewoon aanneemt als de waarheid
Mattheus heeft ook veel volgers, op insta bijv dus bijna 2x zoveel. Keanu had er meer dan een miljoen en ligt eruit.
Het is indekken en vooraf verschuilen achter speculaties voor als het misgaat. Trumpiaans
ik heb fragment gehoord toen hij met jimmi van bb vorig jaar zat, honden lusten er geen brood van. ging nog veel verder dan toen axel en elsa er zaten. walgelijk vent, bizar wat die allemaal uitkraamt. maar mensen slikken het als zoete koek. brrrquote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:58 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Die faizel waar ze het net over hadden heeft radioprogramma en ook al axel en elsa gesproken daar. Die haalde jorsy behoorlijk onderuit. En ook heeft die faizel op een fb pagina van bb een oproep voor jane gedaan en daarbij jolien onderuit gehaald. Ik heb dit via dochter gehoord
ik had even geen werk, ben de winter prima doorgekomen met BB en de COS.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:58 schreef Folies het volgende:
Weet je wat het is, die huisvrouwen hebben veel meer tijd om te kijken. Die krijgen het wel mee.
Vroeg ik me ook af. Jordy is juist stil de rest meer aan het praten.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:56 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ben je wel aan het kijken, Jordy zegt niet eens wat het is hoofdzakelijk Sharice die het benoemt
Jane had al verteld aan haar en geloof dat hij op een foto staat maar dat het een hele goeie vriend van haar is,en ja dan is het logisch dat hij dan voor Jane opkomtquote:
Wie kent haar niet...ehhh, start: krekelgeluiden...quote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:58 schreef rinardo het volgende:
Jane heeft in 3 NL films gespeeld en in Baantjer
[ link | afbeelding ]
Tik tok
[ link | afbeelding ]
youtube
[ link | afbeelding ]
krijg ik eindelijk mijn bitterballenquote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:07 schreef Schakeltopia het volgende:
gaan ze te bed of worden er nog snackies gemaakt zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |