volgens mijn heeft Jordy dat ook altijd gezegd tegen hunquote:Op dinsdag 25 maart 2025 19:31 schreef Kissingbird het volgende:
Sharice en Jane klagen over de 'groep'
Matthie heeft het blijkbaar door volgens hun. Hoe Jordy is.. dat die voor het geld gaat.
Jolien niet.
Als persoon vinden ze hem een topper maar in het spel kan Jane hem niet hebben.
zie het nu ookquote:Op dinsdag 25 maart 2025 19:37 schreef BigBreg83 het volgende:
Oooh ze zijn allang terug.
Ze zijn op s2 in de slaapkamer.
jup dom maar ja.. ook liefquote:Op dinsdag 25 maart 2025 19:38 schreef Joyce-43 het volgende:
Jolien heeft weer iets een ander gegund
die blijft aan de gang met dingen weg geven
Misschien wint ze hiermee ook wat kijkersstemmen indien nodigquote:
Nou ja, hij zou er zo tussen passen. Heb hem wel vaker vergeleken met gerard jolig of gordon. Vind ik ook een beetje over de top en niet grappig of leuk. Ook die zouden als mens prima zijn, maar in de rol waarin ze zitten totaal waardeloosquote:Op dinsdag 25 maart 2025 19:37 schreef Cupfighter het volgende:
Niet eens met de TT
Ik heb Jordy nooit in een glitterpak zien optreden in de Arena
ja heel lief maar ze is er al paar keer mee op der bek gegaan en nog blijft ze weggeven ja wel lief karakterquote:
Niet dat ze die nodig heeftquote:Op dinsdag 25 maart 2025 19:41 schreef Ireth het volgende:
[..]
Misschien wint ze hiermee ook wat kijkersstemmen indien nodig
Die freeze koste ¤1000 als ze bewogen. Jolien loopt nu ¤5000 mis.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 19:41 schreef Kissingbird het volgende:
Echt heel lief.. 5 k weggegeven die Jolien.
Hebt mij ook veel gegeven zegt Jolien en gekozen toen met die freeze.. was nu haar moment om voor haar te kiezen.
Wat een mooie mensen allemaal zegt Sharice
Het is leuk dat ze dat gedaan heeft. Maar die 5000 euro had ze toch nooit mee naar huis genomen. Zij gaat niet winnen. Mattheus heeft nog een klein kansje...een heel klein kansjequote:Op dinsdag 25 maart 2025 19:44 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Die freeze koste ¤1000 als ze bewogen. Jolien loopt nu ¤5000 mis.
Groot gebaar van haar
En dit leest zonder beeld ook heeeeeel erg raar!!!quote:Op dinsdag 25 maart 2025 19:46 schreef Kissingbird het volgende:
Jolien zat gister de hele tijd met dat ding in de hand terwijl ze Jor zijn ding aan het doen was
CONTEXT
Gekke vogels zeggen gekke dingenquote:Op dinsdag 25 maart 2025 19:46 schreef Ireth het volgende:
[..]
En dit leest zonder beeld ook heeeeeel erg raar!!!![]()
![]()
heerlijk word er rustig van kijk ook Dr Pimplepopper hahahaquote:Op dinsdag 25 maart 2025 19:44 schreef mazaru het volgende:
Ahhh gatverdegatver dit is te goor![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 19:47 schreef Kissingbird het volgende:
Het komt er bij matthie veel gemakkelijker uit bij Jor moest ze meer drukken
ik sta te koken met een koptelefoon op.. kijk nu ook geen streamquote:Op dinsdag 25 maart 2025 19:46 schreef Ireth het volgende:
[..]
En dit leest zonder beeld ook heeeeeel erg raar!!!![]()
![]()
maar wel schone neus hahahaquote:Op dinsdag 25 maart 2025 19:53 schreef greysbones het volgende:
Ik denk dat Matti straks pipo de clown is
s2 jane en sharicequote:Op dinsdag 25 maart 2025 20:08 schreef Ireth het volgende:
Jolien nog niet klaar?? Ik heb net een boterham gesmeerd
De katten zaten ineens bij haar moeder, dus tja…quote:Op dinsdag 25 maart 2025 20:09 schreef Kissingbird het volgende:
Weet ze het toch al? Jane ... over die knakker van haar komt niet op zijn naam
Jorda?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 20:09 schreef Kissingbird het volgende:
Toch moeilijk voor haar Vind haar hierin wel krachtig om niet te weten over het hoe en waarom . het zit toch de hele dag in haar koppie. Snap nu ook wel waarom ze zo vroeg naar bed gaat Piekeren kost een hele hoop energie.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 20:09 schreef Kissingbird het volgende:
oh dus zo is ze meer te weten gekomenquote:Op dinsdag 25 maart 2025 20:09 schreef Hznootje het volgende:
[..]
De katten zaten ineens bij haar moeder, dus tja…
ja echt triest inderdaad..quote:Op dinsdag 25 maart 2025 20:23 schreef Joyce-43 het volgende:
zo jammer hele tijd mooie gesprek tussen Jane en Sharice en nu weer zo gallen over Jordy echt in en in diep triest
moet dat dan door Jane komen ofzoquote:Op dinsdag 25 maart 2025 20:25 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
ja echt triest inderdaad..
sharice “als hij straks echt wint weet je genoeg he”
jane “gewaagde uitspraken”
zo vals die twee
hij heeft het wel zelf ook gezegd dat de vriendschap als duo was omdat hij dan de helft van Jane's pot zou krijgen.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 20:23 schreef Ireth het volgende:
Jane nu afgeven op jordi, dat jordi blij was met haar samen te mogen als duo omdat ze dan haar pot moest delen...
Ze vergeet even dat ze dankzij hem ook wel het meeste geld heeft gewonnen
Hij is degene die verantwoordelijk is voor de twee kampen daar. Samen met Jeffrey en Jolien.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 20:35 schreef Cupfighter het volgende:
Valse opmerkingen gaan heen en weer, Jordy roept het zelf ook dikwijls over zichzelf af is mijn mening, je mag het spel zo spelen maar dat levert ook kritiek op
Ik heb dat groepje nooit leuk gevonden. De streken waar ze het hardst om moesten lachen waren het smerigst, die gingen altijd ten koste van iemand anders.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 20:40 schreef Cupfighter het volgende:
Ik vond in het begin best leuk wat Jordy deed maar ik vind dat hij teveel doorgedraafd heeft en ben er flink op afgeknapt, het Kartel is van een leuke grap naar een naar groepje gegaan
Het is dan ook een TOPPERquote:Op dinsdag 25 maart 2025 20:40 schreef Kodiak100 het volgende:
Jordy is weer goed bezig met het brood
Pak de bingokaart er maar bij en streep 'ja maar Jane...' maar vast door in de categorie 'jatgedrag goedpraten'.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 20:42 schreef Cupfighter het volgende:
Matt lid van de jatgroep het Kartel gaat Jane terecht wijzen
Hoezo hypocriet
Hij is ook niet in zijn eerste leugen gestiktquote:
Nou dat! Het is toch simpelquote:Op dinsdag 25 maart 2025 20:46 schreef Schakeltopia het volgende:
flikker die fryer gewoon lekker aan voor iedereen
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 20:40 schreef Kodiak100 het volgende:
Jordy is weer goed bezig met het brood
Bewijsmateriaal verstopt door de kartelbaas.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 20:47 schreef Kodiak100 het volgende:
* Kodiak100 meent toch echt dat ze zondagavond party snacks aan het eten waren
Gisterenavond ookquote:Op dinsdag 25 maart 2025 20:47 schreef Kodiak100 het volgende:
* Kodiak100 meent toch echt dat ze zondagavond party snacks aan het eten waren
nee dat wilde ze doen maar jolien ging naar bed en mattie had geen trek dus toen heeft jordy ook niets genomenquote:
dat waren after nine snacks, en ze lagen al om half 9 in bed. tjaquote:Op dinsdag 25 maart 2025 20:49 schreef Folies het volgende:
Snap niet dat ze snacks bewaren als ze toch steeds nieuwe krijgen.
Ik zag hem gisteren wat in die airfryer gooienquote:Op dinsdag 25 maart 2025 20:50 schreef Adat231 het volgende:
[..]
nee dat wilde ze doen maar jolien ging naar bed en mattie had geen trek dus toen heeft jordy ook niets genomen
smerig man, puisten camera ofzoquote:Op dinsdag 25 maart 2025 20:59 schreef Folies het volgende:
Wat heeft Mattheus op Temu gekocht, iets voor de puisten was het, verstond het niet.
Ja met een camera erop ofzo. Kannie meekijkenquote:Op dinsdag 25 maart 2025 20:59 schreef Folies het volgende:
Wat heeft Mattheus op Temu gekocht, iets voor de puisten was het, verstond het niet.
Gadverdamme.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 20:59 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
smerig man, puisten camera ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welke streams kijk jij?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:02 schreef riri het volgende:
Moet je die 2 zien zitten, Charise en Jane, wat een negativiteit stralen die uit
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:01 schreef Folies het volgende:
Wooow,Mattie heeft hem wel in de korting gekochtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ze slikt slaapillen. Hele goeie, slaap je ook goed van door.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:05 schreef Schakeltopia het volgende:
hoe kan jane zo moe zijn, dat is niet gezond hoor
Ze vertelde daarstraks volgens mij dat ze normaal max 6 uur slaapt?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:05 schreef Schakeltopia het volgende:
hoe kan jane zo moe zijn, dat is niet gezond hoor
och sinds wanneer dat dan?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:06 schreef Folies het volgende:
[..]
Ze slikt slaapillen. Hele goeie, slaap je ook goed van door.
Blijkbaar de meeste dagen daar.quote:
stelde hij voor maar de dames zijn aan het lijnenquote:
Als het "echte" slaappillen zijn is dat heel onwenselijk ja.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:08 schreef Folies het volgende:
[..]
Blijkbaar de meeste dagen daar.
Maar dat ze het aan Mattheus ook gaf vanmorgen daar vind ik wel wat van.
Ja, echte. Waar je goed op doorslaapt.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:09 schreef Droopie het volgende:
[..]
Als het "echte" slaappillen zijn is dat heel onwenselijk ja.
Mee eens het zijn geen snoepjesquote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:09 schreef Droopie het volgende:
[..]
Als het "echte" slaappillen zijn is dat heel onwenselijk ja.
oh dan snap ik ook hoe axel door haar gesnurk heen sliep op de suite!quote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:08 schreef Folies het volgende:
[..]
Blijkbaar de meeste dagen daar.
Maar dat ze het aan Mattheus ook gaf vanmorgen daar vind ik wel wat van.
Ik mag hopen dat BB daar wel wat mee heeft gedaan.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:10 schreef Folies het volgende:
[..]
Ja, echte. Waar je goed op doorslaapt.
Bij mij welquote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:13 schreef Schakeltopia het volgende:
ondertussen liggen de snacks nog niet in de fryer
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:14 schreef Gerrie_55 het volgende:
Nou ook net ingenomen.en en ga nu dus heerlijk slapen![]()
![]()
ik vermoed dat jane haar netwerkje van "bekende" mensjes in kan zetten.quote:
wel eens een streamwissel gekomen als ze in het huis zeggen dat bb jordy voortrekt?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:23 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik vermoed dat jane haar netwerkje van "bekende" mensjes in kan zetten.
Omdat Janequote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:26 schreef marky het volgende:
Waarom heeft Jane dat masker op in een donkere kamer🤔
*** mod edit. Doe dit maar niet met dat gezuig***quote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:28 schreef riri het volgende:
Jane die allerlei privileges geniet van BB, mag in de suite slapen op een 4 persoonsbed in haar eentje, hoort allerlei informatie van buiten,kent veel bekende mensen die haar steunen, mag van de set af zodat ze het langst kan slapen van iedereen, enige wat ze hoeft te doen is een beetje koken, verder niets
Mogen anderen niet in de suite? Of kiezen ze er zelf voor om bij elkaar op de grote kamer te liggen?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:28 schreef riri het volgende:
Jane die allerlei privileges geniet van BB, mag in de suite slapen op een 4 persoonsbed in haar eentje, hoort allerlei informatie van buiten,kent veel bekende mensen die haar steunen, mag van de set af zodat ze het langst kan slapen van iedereen, enige wat ze hoeft te doen is een beetje koken, verder niets
Jordy: we zijn gewoon figurantenquote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:30 schreef Willewa het volgende:
Weer dit geklaag van Jordy. Helemaal niet realiserend dat Mattheüs en Jolien ook dat voordeel eventueel hebben.
Hij lijkt me weer iemand die als ie zich wint, zich daarachter verschuilt.![]()
Het is niet eerlijk.
TRamadol bedoel je? of heeft ze wat anderes want tramadol is een pijnstillerquote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:06 schreef Folies het volgende:
[..]
Ze slikt slaapillen. Hele goeie, slaap je ook goed van door.
Alle vier niet alleen jordy. Sharice zei ook een verhaal op insta van mij wordt max 200x bekeken die van haar 20000 x. Dat had jane zelf verteld.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:30 schreef Willewa het volgende:
Weer dit geklaag van Jordy. Helemaal niet realiserend dat Mattheüs en Jolien ook dat voordeel eventueel hebben.
Hij lijkt me weer iemand die als ie zich wint, zich daarachter verschuilt.![]()
Het is niet eerlijk.
Wel vooral Jordy die het altijd aanhaalt.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:33 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Alle vier niet alleen jordy. Sharice zei ook een verhaal op insta van mij wordt max 200x bekeken die van haar 20000 x. Dat had jane zelf verteld.
Dat was vóór deze week niet zo en toen sliep ze al wekenlang in de suitequote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:32 schreef Schakeltopia het volgende:
waar een ieder slaapt is een vrije keus, dus dat valt niemand aan te rekenen
TOPDRUGS!quote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:28 schreef riri het volgende:
Tramadol slikt ze ook nog. Dus beide.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:33 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
TRamadol bedoel je? of heeft ze wat anderes want tramadol is een pijnstiller
ging wel gelijk naar andere stream en nu hebben ze het over iets andersquote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:23 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik vermoed dat jane haar netwerkje van "bekende" mensjes in kan zetten.
heeft die wel gelijk in vind ik ook, zij is veelste bekend om daar in het huis te gaanquote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:30 schreef Koos1958 het volgende:
Ze hebben het erover dat het niet fair is dat jane meedoet. Jordy zegt kijk naar alle foto's hier aan de muur allemaal op de rode loper met bekende mensen
nu deze week ja maar voorgaande weken was het bepaald door BBquote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:32 schreef Schakeltopia het volgende:
waar een ieder slaapt is een vrije keus, dus dat valt niemand aan te rekenen
Jane is heel actief in de bn's wereld. Doet mee aan programma's op internet en tv. Vandaag vertelde ze nog dat ze ook voor de npo dingen deed.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:37 schreef Folies het volgende:
Nou snap ik het niet meer. Jane is toch geen influencer?
Ja hoor ze hebben zelf mogen kiezen waar ze gingen slapen.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:32 schreef Willewa het volgende:
[..]
Mogen anderen niet in de suite? Of kiezen ze er zelf voor om bij elkaar op de grote kamer te liggen?
Ik weet wel dat ze achter de schermen wil gaan werken na BB i.p.v. voor. Producer.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:39 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Jane is heel actief in de bn's wereld. Doet mee aan programma's op internet en tv. Vandaag vertelde ze nog dat ze ook voor de npo dingen deed.
Precies. Was een retorische vraagquote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hoor ze hebben zelf mogen kiezen waar ze gingen slapen.
Heb je die foto van haar gezien die ze hebben gekregen. Alleen maar semi bn mensenquote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:41 schreef Willewa het volgende:
Hoe kunnen Mattheus en deels ook Jolien niet realiseren dat zij in hetzelfde schuitje zitten als Jane?
Om als voorbeeld te noemen, Jane heeft 38,6K instagramvolgers (is dat nou zó megabekend?) en Mattheüs heeft er 68,7K . Bijna het dubbele van Jane.
NIkki Plessen?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:35 schreef Koos1958 het volgende:
Mensen waar ze mee samenwerkt stemmen op haar. En bedrijven waar ze mee samenwerkt gaan ook op haar stemmen, dit zegt sharice. Ze wordt gesponsord door nikki kleding zegt sharice.
ook al grote achterbanquote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:36 schreef Koos1958 het volgende:
Boxing influencers gaat jane ook doen heeft ze verteld aan sharice.
Kom jij hier nu echt alleen om te trollen? En het gaat hier over de streams. Niet over de streamersquote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:32 schreef riri het volgende:
[..]
Ach, BB zet dat alleen maar in als afleiding en de over het algemeen niet zo snuggere streamer trapt daar in en vind haar zielig, ondertussen worden die streamers gewoon gebruikt
Wat maakt dat nou uit? Mattheus had waarschijnlijk dezelfde soort foto’s opgestuurd kunnen krijgen maar kreeg andere.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:42 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Heb je die foto van haar gezien die ze hebben gekregen. Alleen maar semi bn mensen
Had gelezen dat haar youtube superveel volgers heeftquote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:41 schreef Willewa het volgende:
Jane heeft 38,6K instagramvolgers (is dat nou zó megabekend?)
Keanu had een inactieve dode TikTok kanaal waar hij niets meer mee deed. Als hij daar nieuwe content op plaatste kreeg hij max een paar duizend views. Dat is niets met zoveel volgers.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:44 schreef Willewa het volgende:
[..]
Wat maakt dat nou uit? Mattheus had waarschijnlijk dezelfde soort foto’s opgestuurd kunnen krijgen maar kreeg andere.
Cijfers zeggen meer dan een paar random foto’s. Je gaat nu makkelijk voorbij aan het feit dat Mattie veel meer volgers heeft dan Jane.
En nogmaals, Keanu had er meer dan een miljoen. Het zoveel-voud van deze 2. En hij ligt er al weken uit.
En super sportief. Dat zagen we vanmiddag wel weer.quote:
Ze mag blij zijn geen influencer te zijn, dat maakt haar meer puur. Ondanks een feeks.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En super sportief. Dat zagen we vanmiddag wel weer.
zij heeft op you tube een produktie van der eigen Hooligirlsquote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:40 schreef Folies het volgende:
[..]
Ik weet wel dat ze achter de schermen wil gaan werken na BB i.p.v. voor. Producer.
Maar zij en Mattheus zijn geen influencers zeiden ze steeds.
Ach, 1 pot nat.
Ga ik niet kijken. Genoeg/teveel gezien.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:48 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
zij heeft op you tube een produktie van der eigen Hooligirls
en buiten dat heeft ze nog veel meer gedaan
Boxing influencers heeft ze ook aan meegedaan.
Ja wel eens, maar het is wat het is en het maakt echt niet zoveel uit als Jordy en co doen vermoeden. Dat hebben we al vaak genoeg gezien dat het niet zo heel veel uitmaakt. En als Jordy iets zegt is er een hele horde die het gewoon aanneemt als de waarheidquote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:44 schreef maxelu het volgende:
[..]
Had gelezen dat haar youtube superveel volgers heeft
Sowieso, doe maar geen bb meer met die (halve) influencers
Ik kende ze ook niet op voorhand hoor, zoals de meeste mensen op het forum hier als ik het zo lees
Maar het moeten gewoon onbekende mensen zijn, dan heb je deze shitshow niet
Maakt verder weinig uit voor dat het echt niet zoveel uitmaakt. Het is allemaal indekken.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:46 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Keanu had een inactieve dode TikTok kanaal waar hij niets meer mee deed. Als hij daar nieuwe content op plaatste kreeg hij max een paar duizend views. Dat is niets met zoveel volgers.
je moet de huisvrouwen achter je hebben is mijn beleving.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:44 schreef Willewa het volgende:
[..]
Wat maakt dat nou uit? Mattheus had waarschijnlijk dezelfde soort foto’s opgestuurd kunnen krijgen maar kreeg andere.
Cijfers zeggen meer dan een paar random foto’s. Je gaat nu makkelijk voorbij aan het feit dat Mattie veel meer volgers heeft dan Jane.
En nogmaals, Keanu had er meer dan een miljoen. Het zoveel-voud van deze 2. En hij ligt er al weken uit.
Preciesquote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:50 schreef Droopie het volgende:
[..]
je moet de huisvrouwen achter je hebben is mijn beleving.
Die heel de week dagelijks kijken.
Mijn pa komt niet meer bij dat ik het seizoen compleet volgde.
Deed mijn moeder ook alle jaren voorheen.
De fans van Hooligirls en Jane zullen best paar vrijdagen gestemd hebben, maar gok dat na een paar afleveringen op tv de meeste zijn afgehaakt.
Jane is wel streepje extra he Mattie doet aan programmas mee soort figurant, Jane produceert zelf loopt de ene rode loper na de andere af en doet veel meer achter de schermen ook is wel anders als Mattiquote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:41 schreef Willewa het volgende:
Hoe kunnen Mattheus en deels ook Jolien niet realiseren dat zij in hetzelfde schuitje zitten als Jane?
Om als voorbeeld te noemen, Jane heeft 38,6K instagramvolgers (is dat nou zó megabekend?) en Mattheüs heeft er 68,7K . Bijna het dubbele van Jane.
nou das wel een grote danquote:
Ik vind het en beetje een non discussie worden. Zoals Droopie zegt, je moet het denk ik vooral hebben van de gemiddelde huismoeder etc.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:50 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Jane is wel streepje extra he Mattie doet aan programmas mee soort figurant, Jane produceert zelf loopt de ene rode loper na de andere af en doet veel meer achter de schermen ook is wel anders als Matti
en Jolien zit toch echt wel in heel ander wereldje die is MIss. in Belgie, zoiezo niemand die der hier kent en ze doet niets in de tv wereld
Mooiste vind ik nog dat Jolien en Mattheus het van de week ook al over 'al die bekende vrienden van Jane' hadden. Op diezelfde dag kwam notabene die Love Island influencer voor Mattie die gameroom inquote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:49 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ja wel eens, maar het is wat het is en het maakt echt niet zoveel uit als Jordy en co doen vermoeden. Dat hebben we al vaak genoeg gezien dat het niet zo heel veel uitmaakt. En als Jordy iets zegt is er een hele horde die het gewoon aanneemt als de waarheid
Mattheus heeft ook veel volgers, op insta bijv dus bijna 2x zoveel. Keanu had er meer dan een miljoen en ligt eruit.
Het is indekken en vooraf verschuilen achter speculaties voor als het misgaat. Trumpiaans
Hoe weet Sharice dan van hem?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:53 schreef Joyce-43 het volgende:
Sharice benoemt nu ook Faisel en daar heeft ze een punt die is mega aan inzetten voor Jane
Ik denk dat het wel een voordeel is maar hoe groot dat in werkelijkheid is blijft gissen. Ik denk wel dat Jordy momenteel populairder is bij de doelgroep van dit programma. Maar we gaan het zien. Time will tell.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:49 schreef Willewa het volgende:
[..]
Maakt verder weinig uit voor dat het echt niet zoveel uitmaakt. Het is allemaal indekken.
ben je wel aan het kijken, Jordy zegt niet eens wat het is hoofdzakelijk Sharice die het benoemtquote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:49 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ja wel eens, maar het is wat het is en het maakt echt niet zoveel uit als Jordy en co doen vermoeden. Dat hebben we al vaak genoeg gezien dat het niet zo heel veel uitmaakt. En als Jordy iets zegt is er een hele horde die het gewoon aanneemt als de waarheid
Mattheus heeft ook veel volgers, op insta bijv dus bijna 2x zoveel. Keanu had er meer dan een miljoen en ligt eruit.
Het is indekken en vooraf verschuilen achter speculaties voor als het misgaat. Trumpiaans
jane heeft een foto gekregen waar ze samen op staan he, nav die fotos is het balletje gaan rollen en heeft jane dus vertelt dat er een groepje mensen acher haar staanquote:
Gewoon door gesprekken, net zoals Lennie en Jolien ook Salar en organisatoren konden.quote:
lolquote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:58 schreef Folies het volgende:
Weet je wat het is, die huisvrouwen hebben veel meer tijd om te kijken. Die krijgen het wel mee.
Die faizel waar ze het net over hadden heeft radioprogramma en ook al axel en elsa gesproken daar. Die haalde jorsy behoorlijk onderuit. En ook heeft die faizel op een fb pagina van bb een oproep voor jane gedaan en daarbij jolien onderuit gehaald. Ik heb dit via dochter gehoordquote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:49 schreef Willewa het volgende:
[..]
ik heb fragment gehoord toen hij met jimmi van bb vorig jaar zat, honden lusten er geen brood van. ging nog veel verder dan toen axel en elsa er zaten. walgelijk vent, bizar wat die allemaal uitkraamt. maar mensen slikken het als zoete koek. brrrquote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:58 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Die faizel waar ze het net over hadden heeft radioprogramma en ook al axel en elsa gesproken daar. Die haalde jorsy behoorlijk onderuit. En ook heeft die faizel op een fb pagina van bb een oproep voor jane gedaan en daarbij jolien onderuit gehaald. Ik heb dit via dochter gehoord
ik had even geen werk, ben de winter prima doorgekomen met BB en de COS.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:58 schreef Folies het volgende:
Weet je wat het is, die huisvrouwen hebben veel meer tijd om te kijken. Die krijgen het wel mee.
Vroeg ik me ook af. Jordy is juist stil de rest meer aan het praten.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:56 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ben je wel aan het kijken, Jordy zegt niet eens wat het is hoofdzakelijk Sharice die het benoemt
Jane had al verteld aan haar en geloof dat hij op een foto staat maar dat het een hele goeie vriend van haar is,en ja dan is het logisch dat hij dan voor Jane opkomtquote:
Wie kent haar niet...ehhh, start: krekelgeluiden...quote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:58 schreef rinardo het volgende:
Jane heeft in 3 NL films gespeeld en in Baantjer
[ link | afbeelding ]
Tik tok
[ link | afbeelding ]
youtube
[ link | afbeelding ]
krijg ik eindelijk mijn bitterballenquote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:07 schreef Schakeltopia het volgende:
gaan ze te bed of worden er nog snackies gemaakt zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |