quote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:01 schreef Folies het volgende:
Wooow,Mattie heeft hem wel in de korting gekochtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ze slikt slaapillen. Hele goeie, slaap je ook goed van door.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:05 schreef Schakeltopia het volgende:
hoe kan jane zo moe zijn, dat is niet gezond hoor
Ze vertelde daarstraks volgens mij dat ze normaal max 6 uur slaapt?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:05 schreef Schakeltopia het volgende:
hoe kan jane zo moe zijn, dat is niet gezond hoor
och sinds wanneer dat dan?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:06 schreef Folies het volgende:
[..]
Ze slikt slaapillen. Hele goeie, slaap je ook goed van door.
Blijkbaar de meeste dagen daar.quote:
stelde hij voor maar de dames zijn aan het lijnenquote:
Als het "echte" slaappillen zijn is dat heel onwenselijk ja.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:08 schreef Folies het volgende:
[..]
Blijkbaar de meeste dagen daar.
Maar dat ze het aan Mattheus ook gaf vanmorgen daar vind ik wel wat van.
Ja, echte. Waar je goed op doorslaapt.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:09 schreef Droopie het volgende:
[..]
Als het "echte" slaappillen zijn is dat heel onwenselijk ja.
Mee eens het zijn geen snoepjesquote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:09 schreef Droopie het volgende:
[..]
Als het "echte" slaappillen zijn is dat heel onwenselijk ja.
oh dan snap ik ook hoe axel door haar gesnurk heen sliep op de suite!quote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:08 schreef Folies het volgende:
[..]
Blijkbaar de meeste dagen daar.
Maar dat ze het aan Mattheus ook gaf vanmorgen daar vind ik wel wat van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |