wel eens een streamwissel gekomen als ze in het huis zeggen dat bb jordy voortrekt?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:23 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik vermoed dat jane haar netwerkje van "bekende" mensjes in kan zetten.
Omdat Janequote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:26 schreef marky het volgende:
Waarom heeft Jane dat masker op in een donkere kamer🤔
*** mod edit. Doe dit maar niet met dat gezuig***quote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:28 schreef riri het volgende:
Jane die allerlei privileges geniet van BB, mag in de suite slapen op een 4 persoonsbed in haar eentje, hoort allerlei informatie van buiten,kent veel bekende mensen die haar steunen, mag van de set af zodat ze het langst kan slapen van iedereen, enige wat ze hoeft te doen is een beetje koken, verder niets
Mogen anderen niet in de suite? Of kiezen ze er zelf voor om bij elkaar op de grote kamer te liggen?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:28 schreef riri het volgende:
Jane die allerlei privileges geniet van BB, mag in de suite slapen op een 4 persoonsbed in haar eentje, hoort allerlei informatie van buiten,kent veel bekende mensen die haar steunen, mag van de set af zodat ze het langst kan slapen van iedereen, enige wat ze hoeft te doen is een beetje koken, verder niets
Jordy: we zijn gewoon figurantenquote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:30 schreef Willewa het volgende:
Weer dit geklaag van Jordy. Helemaal niet realiserend dat Mattheüs en Jolien ook dat voordeel eventueel hebben.
Hij lijkt me weer iemand die als ie zich wint, zich daarachter verschuilt.![]()
Het is niet eerlijk.
TRamadol bedoel je? of heeft ze wat anderes want tramadol is een pijnstillerquote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:06 schreef Folies het volgende:
[..]
Ze slikt slaapillen. Hele goeie, slaap je ook goed van door.
Alle vier niet alleen jordy. Sharice zei ook een verhaal op insta van mij wordt max 200x bekeken die van haar 20000 x. Dat had jane zelf verteld.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:30 schreef Willewa het volgende:
Weer dit geklaag van Jordy. Helemaal niet realiserend dat Mattheüs en Jolien ook dat voordeel eventueel hebben.
Hij lijkt me weer iemand die als ie zich wint, zich daarachter verschuilt.![]()
Het is niet eerlijk.
Wel vooral Jordy die het altijd aanhaalt.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:33 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Alle vier niet alleen jordy. Sharice zei ook een verhaal op insta van mij wordt max 200x bekeken die van haar 20000 x. Dat had jane zelf verteld.
Dat was vóór deze week niet zo en toen sliep ze al wekenlang in de suitequote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:32 schreef Schakeltopia het volgende:
waar een ieder slaapt is een vrije keus, dus dat valt niemand aan te rekenen
TOPDRUGS!quote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:28 schreef riri het volgende:
Tramadol slikt ze ook nog. Dus beide.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:33 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
TRamadol bedoel je? of heeft ze wat anderes want tramadol is een pijnstiller
ging wel gelijk naar andere stream en nu hebben ze het over iets andersquote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:23 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik vermoed dat jane haar netwerkje van "bekende" mensjes in kan zetten.
heeft die wel gelijk in vind ik ook, zij is veelste bekend om daar in het huis te gaanquote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:30 schreef Koos1958 het volgende:
Ze hebben het erover dat het niet fair is dat jane meedoet. Jordy zegt kijk naar alle foto's hier aan de muur allemaal op de rode loper met bekende mensen
nu deze week ja maar voorgaande weken was het bepaald door BBquote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:32 schreef Schakeltopia het volgende:
waar een ieder slaapt is een vrije keus, dus dat valt niemand aan te rekenen
Jane is heel actief in de bn's wereld. Doet mee aan programma's op internet en tv. Vandaag vertelde ze nog dat ze ook voor de npo dingen deed.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:37 schreef Folies het volgende:
Nou snap ik het niet meer. Jane is toch geen influencer?
Ja hoor ze hebben zelf mogen kiezen waar ze gingen slapen.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:32 schreef Willewa het volgende:
[..]
Mogen anderen niet in de suite? Of kiezen ze er zelf voor om bij elkaar op de grote kamer te liggen?
Ik weet wel dat ze achter de schermen wil gaan werken na BB i.p.v. voor. Producer.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:39 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Jane is heel actief in de bn's wereld. Doet mee aan programma's op internet en tv. Vandaag vertelde ze nog dat ze ook voor de npo dingen deed.
Precies. Was een retorische vraagquote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hoor ze hebben zelf mogen kiezen waar ze gingen slapen.
Heb je die foto van haar gezien die ze hebben gekregen. Alleen maar semi bn mensenquote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:41 schreef Willewa het volgende:
Hoe kunnen Mattheus en deels ook Jolien niet realiseren dat zij in hetzelfde schuitje zitten als Jane?
Om als voorbeeld te noemen, Jane heeft 38,6K instagramvolgers (is dat nou zó megabekend?) en Mattheüs heeft er 68,7K . Bijna het dubbele van Jane.
NIkki Plessen?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:35 schreef Koos1958 het volgende:
Mensen waar ze mee samenwerkt stemmen op haar. En bedrijven waar ze mee samenwerkt gaan ook op haar stemmen, dit zegt sharice. Ze wordt gesponsord door nikki kleding zegt sharice.
ook al grote achterbanquote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:36 schreef Koos1958 het volgende:
Boxing influencers gaat jane ook doen heeft ze verteld aan sharice.
Kom jij hier nu echt alleen om te trollen? En het gaat hier over de streams. Niet over de streamersquote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:32 schreef riri het volgende:
[..]
Ach, BB zet dat alleen maar in als afleiding en de over het algemeen niet zo snuggere streamer trapt daar in en vind haar zielig, ondertussen worden die streamers gewoon gebruikt
Wat maakt dat nou uit? Mattheus had waarschijnlijk dezelfde soort foto’s opgestuurd kunnen krijgen maar kreeg andere.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:42 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Heb je die foto van haar gezien die ze hebben gekregen. Alleen maar semi bn mensen
Had gelezen dat haar youtube superveel volgers heeftquote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:41 schreef Willewa het volgende:
Jane heeft 38,6K instagramvolgers (is dat nou zó megabekend?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |