Misschien wint ze hiermee ook wat kijkersstemmen indien nodigquote:
Nou ja, hij zou er zo tussen passen. Heb hem wel vaker vergeleken met gerard jolig of gordon. Vind ik ook een beetje over de top en niet grappig of leuk. Ook die zouden als mens prima zijn, maar in de rol waarin ze zitten totaal waardeloosquote:Op dinsdag 25 maart 2025 19:37 schreef Cupfighter het volgende:
Niet eens met de TT
Ik heb Jordy nooit in een glitterpak zien optreden in de Arena
ja heel lief maar ze is er al paar keer mee op der bek gegaan en nog blijft ze weggeven ja wel lief karakterquote:
Niet dat ze die nodig heeftquote:Op dinsdag 25 maart 2025 19:41 schreef Ireth het volgende:
[..]
Misschien wint ze hiermee ook wat kijkersstemmen indien nodig
Die freeze koste ¤1000 als ze bewogen. Jolien loopt nu ¤5000 mis.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 19:41 schreef Kissingbird het volgende:
Echt heel lief.. 5 k weggegeven die Jolien.
Hebt mij ook veel gegeven zegt Jolien en gekozen toen met die freeze.. was nu haar moment om voor haar te kiezen.
Wat een mooie mensen allemaal zegt Sharice
Het is leuk dat ze dat gedaan heeft. Maar die 5000 euro had ze toch nooit mee naar huis genomen. Zij gaat niet winnen. Mattheus heeft nog een klein kansje...een heel klein kansjequote:Op dinsdag 25 maart 2025 19:44 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Die freeze koste ¤1000 als ze bewogen. Jolien loopt nu ¤5000 mis.
Groot gebaar van haar
En dit leest zonder beeld ook heeeeeel erg raar!!!quote:Op dinsdag 25 maart 2025 19:46 schreef Kissingbird het volgende:
Jolien zat gister de hele tijd met dat ding in de hand terwijl ze Jor zijn ding aan het doen was
CONTEXT
Gekke vogels zeggen gekke dingenquote:Op dinsdag 25 maart 2025 19:46 schreef Ireth het volgende:
[..]
En dit leest zonder beeld ook heeeeeel erg raar!!!![]()
![]()
heerlijk word er rustig van kijk ook Dr Pimplepopper hahahaquote:Op dinsdag 25 maart 2025 19:44 schreef mazaru het volgende:
Ahhh gatverdegatver dit is te goor![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |