quote:Op dinsdag 25 maart 2025 19:47 schreef Kissingbird het volgende:
Het komt er bij matthie veel gemakkelijker uit bij Jor moest ze meer drukken
ik sta te koken met een koptelefoon op.. kijk nu ook geen streamquote:Op dinsdag 25 maart 2025 19:46 schreef Ireth het volgende:
[..]
En dit leest zonder beeld ook heeeeeel erg raar!!!![]()
![]()
maar wel schone neus hahahaquote:Op dinsdag 25 maart 2025 19:53 schreef greysbones het volgende:
Ik denk dat Matti straks pipo de clown is
s2 jane en sharicequote:Op dinsdag 25 maart 2025 20:08 schreef Ireth het volgende:
Jolien nog niet klaar?? Ik heb net een boterham gesmeerd
De katten zaten ineens bij haar moeder, dus tja…quote:Op dinsdag 25 maart 2025 20:09 schreef Kissingbird het volgende:
Weet ze het toch al? Jane ... over die knakker van haar komt niet op zijn naam
Jorda?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 20:09 schreef Kissingbird het volgende:
Toch moeilijk voor haar Vind haar hierin wel krachtig om niet te weten over het hoe en waarom . het zit toch de hele dag in haar koppie. Snap nu ook wel waarom ze zo vroeg naar bed gaat Piekeren kost een hele hoop energie.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 20:09 schreef Kissingbird het volgende:
oh dus zo is ze meer te weten gekomenquote:Op dinsdag 25 maart 2025 20:09 schreef Hznootje het volgende:
[..]
De katten zaten ineens bij haar moeder, dus tja…
ja echt triest inderdaad..quote:Op dinsdag 25 maart 2025 20:23 schreef Joyce-43 het volgende:
zo jammer hele tijd mooie gesprek tussen Jane en Sharice en nu weer zo gallen over Jordy echt in en in diep triest
moet dat dan door Jane komen ofzoquote:Op dinsdag 25 maart 2025 20:25 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
ja echt triest inderdaad..
sharice “als hij straks echt wint weet je genoeg he”
jane “gewaagde uitspraken”
zo vals die twee
hij heeft het wel zelf ook gezegd dat de vriendschap als duo was omdat hij dan de helft van Jane's pot zou krijgen.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 20:23 schreef Ireth het volgende:
Jane nu afgeven op jordi, dat jordi blij was met haar samen te mogen als duo omdat ze dan haar pot moest delen...
Ze vergeet even dat ze dankzij hem ook wel het meeste geld heeft gewonnen
Hij is degene die verantwoordelijk is voor de twee kampen daar. Samen met Jeffrey en Jolien.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 20:35 schreef Cupfighter het volgende:
Valse opmerkingen gaan heen en weer, Jordy roept het zelf ook dikwijls over zichzelf af is mijn mening, je mag het spel zo spelen maar dat levert ook kritiek op
Ik heb dat groepje nooit leuk gevonden. De streken waar ze het hardst om moesten lachen waren het smerigst, die gingen altijd ten koste van iemand anders.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 20:40 schreef Cupfighter het volgende:
Ik vond in het begin best leuk wat Jordy deed maar ik vind dat hij teveel doorgedraafd heeft en ben er flink op afgeknapt, het Kartel is van een leuke grap naar een naar groepje gegaan
Het is dan ook een TOPPERquote:Op dinsdag 25 maart 2025 20:40 schreef Kodiak100 het volgende:
Jordy is weer goed bezig met het brood
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |