Jah die is niet dom en kan ook assertief zijn. Die laat niet over zich heen lopen.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 23:26 schreef kater1 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze zich vergissen. Jolien kan prima voor zichzelf denken.
Tja ik ben ook beeldschoon als ik een foto bewerk met Paintshop pro 2023quote:Op dinsdag 25 maart 2025 23:24 schreef odie22 het volgende:
[..]
ja met al die filters kan je een hoop tegenwoordig
ja is veel van terecht gekomenquote:Op dinsdag 25 maart 2025 23:28 schreef Kissingbird het volgende:
Jane over bondje met Axel en iedereen wegspelen.
Goed gelukt jane..![]()
Ze is vaak genoeg in opstand gekomen tegen Jeff. Dat ze het niet eens met hem was en ook gewoon zei.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 23:27 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Jah die is niet dom en kan ook assertief zijn. Die laat niet over zich heen lopen.
Jeff vind ik een ander verhaal maar dat leek ze ook in te zien.
Ik verslikte me gelijk in mijn bier toen ik dat weer hoorde 🫤quote:Op dinsdag 25 maart 2025 23:23 schreef Kissingbird het volgende:
jane had gehoopt dat mattie meer zijn eigen persoon daar was.. ze heeft nog geprobeerd hem wat te sturen maar dat is niet haar taak
![]()
![]()
![]()
had hij weer geen geldquote:Op dinsdag 25 maart 2025 23:32 schreef Kissingbird het volgende:
Op s1 verhaaltje van Matthie over sporten.
Hij is geen type dat de hele dag wil zonnen.
iets met tennis wat hij deed.
en toen kwam er leerkracht
ja uh
in het engels
wil je ook mee tennissen
maar kan ik niet
geen geld bij me..
kreeg ik gratis lessen
HOPPA
zo doe je dat
Ik verslikte me gelijk in mijn bier toen ik dat weer hoorde 🫤quote:Op dinsdag 25 maart 2025 23:23 schreef Kissingbird het volgende:
jane had gehoopt dat mattie meer zijn eigen persoon daar was.. ze heeft nog geprobeerd hem wat te sturen maar dat is niet haar taak
![]()
![]()
![]()
Dan dans ik op de tafel 🤣quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |