Ik doel natuurlijk op hoe de massa werkt. Zijn talloze psycholische onderzoeken naar gedaan. Halo-effect is een heel bekend fenomeen. Knappe mensen hebben altijd een streepje voor bij de massa en hebben voordat ze nog maar iets van je weten vaak al een hoop medestanders.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 23:12 schreef Folies het volgende:
[..]
Dan ben ik geen mens? Ik vind er echt niks aan, zou het er niet op kunnen.
Die lijken mij idd niet van het zware werk.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 23:02 schreef latevogel het volgende:
Jane is gewoon klaar wakker hoor dus die slaappilletjes stellen niks voor
Achgossie heeft Jane bezoek van Opoequote:Op dinsdag 25 maart 2025 23:14 schreef Kissingbird het volgende:
Sharice zou Jolien erop zetten omdat matthie in een moeilijke periode zit.
Jane: ik zit ook in een moeilijke periode.
Ahh gossie
Sharice onderschat zichzelf. Vind haar ook goed uitzien ze kijkt alleen vaak zo ontevreden met haar standaard look.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 23:14 schreef kater1 het volgende:
[..]
Stom van haar. Looks zijn persoonlijk. Zo vind ik dat Sharice er best goed uit ziet. Maar gedrag hè. dat gedoe met Milena zal me niet op haar doen stemmen. behalve als het tussen haar en Jane gaat
OMG Fritsiequote:Op dinsdag 25 maart 2025 23:15 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Achgossie heeft Jane bezoek van Opoe
Die gezichtsuitdrukking is een aangeboren afwijking bij Charicequote:Op dinsdag 25 maart 2025 23:15 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Sharice onderschat zichzelf. Vind haar ook goed uitzien ze kijkt alleen vaak zo ontevreden met haar standaard look.
Jane weer.. ik wil zoveel zeggen......
die heeft ze van d'r vader zei ze nogquote:Op dinsdag 25 maart 2025 23:17 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Die gezichtsuitdrukking is een aangeboren afwijking bij Charice
Das bull sjit wat ze zegt want ze stemde altijd op Jolienquote:Op dinsdag 25 maart 2025 23:14 schreef Kissingbird het volgende:
Sharice zou Jolien erop zetten omdat matthie in een moeilijke periode zit.
Jane: ik zit ook in een moeilijke periode.
Ahh gossie
Als Sharice haar best doet vind ik haar er echt wel goed uitzien. Zoals afgelopen vrijdagquote:Op dinsdag 25 maart 2025 23:15 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Sharice onderschat zichzelf. Vind haar ook goed uitzien ze kijkt alleen vaak zo ontevreden met haar standaard look.
Jane weer.. ik wil zoveel zeggen......
ja en op haar insta ziet ze er heel leuk uitquote:Op dinsdag 25 maart 2025 23:21 schreef Willewa het volgende:
[..]
Als Sharice haar best doet vind ik haar er echt wel goed uitzien. Zoals afgelopen vrijdagBepaalde karaktertrekken maken haar daarnaast ook knapper imo (zorgzaamheid, humor).
Maar ze heeft niet de standaard beauty aspects waar mensen snel voor zwijmelen. En haar ogen zijn voor bepaalde mensen reden om haar te bespotten enz.
Precies, daar zien we altijd de beste kant van iedereen natuurlijk ;p dus als ze haar best doet vind ik haar echt best een knappe meid.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 23:22 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja en op haar insta ziet ze er heel leuk uit
ja met al die filters kan je een hoop tegenwoordigquote:Op dinsdag 25 maart 2025 23:22 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja en op haar insta ziet ze er heel leuk uit
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 23:24 schreef odie22 het volgende:
[..]
ja met al die filters kan je een hoop tegenwoordig
Maar zij kent hem toch niet als persoon.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 23:23 schreef Kissingbird het volgende:
jane had gehoopt dat mattie meer zijn eigen persoon daar was.. ze heeft nog geprobeerd hem wat te sturen maar dat is niet haar taak
![]()
![]()
![]()
ja dit hoor ik al weken, jordy een lul, meelopers, puppies , bla bla chocoladevlaquote:Op dinsdag 25 maart 2025 23:25 schreef Kissingbird het volgende:
Ze vinden dat degene die voor hun denkt (jordy) alleen maar aan zichzelf denkt.
Jolien vinden ze een goed persoon, lieve meid.. alleen![]()
![]()
![]()
is jammer..
op de insta foto's vind ik haar wel mooi uitzien. Ze is wat awkward maar vindt dat chagie kijken niks.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 23:25 schreef odie22 het volgende:
[..]
sorry , ik kan er helemaal niks moois in vinden![]()
Ik denk dat ze zich vergissen. Jolien kan prima voor zichzelf denken.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 23:25 schreef Kissingbird het volgende:
Ze vinden dat degene die voor hun denkt (jordy) alleen maar aan zichzelf denkt.
Jolien vinden ze een goed persoon, lieve meid.. alleen![]()
![]()
![]()
is jammer..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |