En dat is niet de eerste keer hoor. Beetje viezig allemaalquote:Op woensdag 26 maart 2025 08:37 schreef Sestra666 het volgende:
ew jolien zonder wassen, make up smeren en aankleden??
Ja doet ze regelmatig niet even een natte lap overal langs.quote:Op woensdag 26 maart 2025 08:37 schreef Sestra666 het volgende:
ew jolien zonder wassen, make up smeren en aankleden??
daarom humeurtje denk ikquote:Op woensdag 26 maart 2025 08:42 schreef riri het volgende:
Je ziet bij Jane achterop haar hoofd alle extensions zien zitten
Gelukkig maar, het zou toch heel raar zijn als ze vandaag ineens geen ochtendhumeur meer zou hebbenquote:
Die had ze zelf bij zich toch? Is niet door BB uitgereikt.quote:Op woensdag 26 maart 2025 08:47 schreef riri het volgende:
Jane heeft zelfs slaaptabletten tot haar beschikking, is toch raar dat BB haar zo anders behandelt dan de andere bewoners
volgens mij ookquote:Op woensdag 26 maart 2025 08:49 schreef Verida het volgende:
[..]
Die had ze zelf bij zich toch? Is niet door BB uitgereikt.
Ze heeft van die melatoninequote:Op woensdag 26 maart 2025 08:55 schreef Cupfighter het volgende:
Volgens mij heeft BB Jane pijnstillers gegeven voor haar brandwond maar geen slaapmedicatie maar misschien heb ik dat gemist
quote:Op woensdag 26 maart 2025 09:07 schreef Koos1958 het volgende:
Jordy zegt ik ga geen verantwoording afleggen aan iemand die er zo bijloopt elke ochtend. Matti zegt ik ook niet. Jordy zegt als ze in de avond wakker blijft ziet ze wat we doen. Jolien vond dat het wel gezegd kon worden, was niets bijzonders die pannekoeken
Dit dus, geef gewoon toe dat je in de avond wat eet, dat stiekeme gedoe vind ik echt misselijk gedragquote:Op woensdag 26 maart 2025 09:11 schreef Verida het volgende:
[..]![]()
![]()
Wat een olijke gast is het toch die Jordy
als ze op blijft wachten ze net zo lang tot ze toch naar bed is, maar dat is natuurlijk niet gezegd.
Ach vanaf 9.30 in bed liggen tot 8 uur volgende dag ben je toch wel uitgerust als je 27 bentquote:Op woensdag 26 maart 2025 09:12 schreef Kissingbird het volgende:
Jane zegt weer dat ze niet bang is voor Matthie.. wil wel met hem erop
Ze is voor NIEMAND BANG HIER
lekker ochtenhumeurtje weer Jane (jup @:odie22) ze is TOPCHAGIE![]()
Sharice zegt ook: je hebt weinig geslapen he.
Nope ze is eruit gegaanquote:Op woensdag 26 maart 2025 09:16 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ach vanaf 9.30 in bed liggen tot 8 uur volgende dag ben je toch wel uitgerust als je 27 bent
quote:Op woensdag 26 maart 2025 09:12 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Dit dus, geef gewoon toe dat je in de avond wat eet, dat stiekeme gedoe vind ik echt misselijk gedrag
Deed hij toch. Maar hoe ze het vroeg sloeg nergens op.quote:Op woensdag 26 maart 2025 09:12 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Dit dus, geef gewoon toe dat je in de avond wat eet, dat stiekeme gedoe vind ik echt misselijk gedrag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |