SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Waarquote:
Weet alleen dat ie bij Jinek kwam en Stephen Fry bij Lubachquote:Op maandag 24 maart 2025 12:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Die eerste komt bij dat nieuwe programma van Lubach. Ik denk morgen (?) maar was gisteren er niet helemaal bij om goed te checken. Zag alleen de titel.
Hmmm.quote:Op maandag 24 maart 2025 12:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Weet alleen dat ie bij Jinek kwam en Stephen Fry bij Lubach
Zo stiekem van te voren ergens een blowtje doen zodat we die ceremonie makkelijk kunnen uitzitten en dan cola drinken en cake etenquote:
heb je dat niet geregeld?!quote:
zou nog leuker zijn als je je eigen cakeje mag versierenquote:
Lekkerquote:Op maandag 24 maart 2025 12:24 schreef CherryLips het volgende:
Er hangt ineens hagelslag aan m'n hand.
Bij Brownies & Downies kun je kinderfeestjes organiseren dat je de brownies mag versieren, en er zijn ook pannenkoekjes en kleine uitsmijtertjes en onbeperkt ranja.quote:Op maandag 24 maart 2025 12:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zo stiekem van te voren ergens een blowtje doen zodat we die ceremonie makkelijk kunnen uitzitten en dan cola drinken en cake eten
[..]
heb je dat niet geregeld?!
[..]
zou nog leuker zijn als je je eigen cakeje mag versieren
Ik had toen wel keer uitvaart van iemand die nog zelf had geregeld dat er frisdrank en broodjes zouden komen ipv koffie en cake. Dat vond ik best geniaal.quote:Op maandag 24 maart 2025 12:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zo stiekem van te voren ergens een blowtje doen zodat we die ceremonie makkelijk kunnen uitzitten en dan cola drinken en cake eten
[..]
[..]
Ik werd al helemaal enthousiast tot ik bij het laatste gedeelte kwam met lezen.quote:Op maandag 24 maart 2025 12:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij Brownies & Downies kun je kinderfeestjes organiseren dat je de brownies mag versieren, en er zijn ook pannenkoekjes en kleine uitsmijtertjes en onbeperkt ranja.
Maar dat is dus voor kinderen. Zo flauw weer.
Bij m'n opa hadden we van die chipolatataart want daar was ie gek op.quote:Op maandag 24 maart 2025 12:25 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik had toen wel keer uitvaart van iemand die nog zelf had geregeld dat er frisdrank en broodjes zouden komen ipv koffie en cake. Dat vond ik best geniaal.
quote:Op maandag 24 maart 2025 12:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij Brownies & Downies kun je kinderfeestjes organiseren dat je de brownies mag versieren, en er zijn ook pannenkoekjes en kleine uitsmijtertjes en onbeperkt ranja.
Maar dat is dus voor kinderen. Zo flauw weer.
zo eentje ken ik ook, dat was een borrel. In de ochtendquote:Op maandag 24 maart 2025 12:25 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik had toen wel keer uitvaart van iemand die nog zelf had geregeld dat er frisdrank en broodjes zouden komen ipv koffie en cake. Dat vond ik best geniaal.
Nou als ik dan nu sterf dan mag je wel de halve supermarkt neerzetten.quote:Op maandag 24 maart 2025 12:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij m'n opa hadden we van die chipolatataart want daar was ie gek op.
Ja dit was ook rond lunchtijd dus dat was ook echt top.quote:Op maandag 24 maart 2025 12:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]een volwassen kinderfeestje lijkt me oprecht best leuk
[..]
zo eentje ken ik ook, dat was een borrel. In de ochtend. Dat is wel soort van een voordeel aan weten dat je binnenkort doodgaat
heb je daar een potje voor of moet iedereen dan zelf wat meebrengenquote:Op maandag 24 maart 2025 12:27 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou als ik dan nu sterf dan mag je wel de halve supermarkt neerzetten.
Dat laatste is nog zo'n gek idee niet.quote:Op maandag 24 maart 2025 12:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
heb je daar een potje voor of moet iedereen dan zelf wat meebrengen
Neequote:Op maandag 24 maart 2025 12:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
[..]
quote:Op maandag 24 maart 2025 12:32 schreef essnhills het volgende:
Oeps, bijna de broodjes in de gft bak ipv in de broodrooster
Uhm...quote:Op maandag 24 maart 2025 12:32 schreef essnhills het volgende:
Oeps, bijna de broodjes in de gft bak ipv in de broodrooster
Maagistraalquote:Op maandag 24 maart 2025 12:35 schreef Ama het volgende:
Ik sleep mezelf even naar de supermarkt voor wat eten. Mijn maag is gelukkig inmiddels weer rustig geworden.
Als ik dat bij mij doe zit je in een soort ah basic feestje denk ikquote:
quote:
Zolang de cola maar koud is.quote:Op maandag 24 maart 2025 12:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Als ik dat bij mij doe zit je in een soort ah basic feestje denk ik
quote:
Na dan sla ik ook even over.quote:Op maandag 24 maart 2025 12:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Komt lilak aan met der ijskoude 10 jaar oude cola
Je brengt me op ideeën.quote:Op maandag 24 maart 2025 12:39 schreef CherryLips het volgende:
Toen m'n grootouders aan moeders kant overleden hebben we daarna de halve snackbar laten bezorgen en hebben we enorm lopen vreten.
Beter te gebruiken als roestverwijderaar.quote:Op maandag 24 maart 2025 12:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Komt lilak aan met der ijskoude 10 jaar oude cola
Tentamensquote:Op maandag 24 maart 2025 12:41 schreef DeZwabber het volgende:
Exponentieel toenemende tentamenstress is niet goed voor m'n humeur. Gelukkig is deze al in de middag.
Jij, want jij bent snellerquote:
Bij de laatste waar ik was stond er wijn en bier naast de koffie.quote:Op maandag 24 maart 2025 12:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij m'n opa hadden we van die chipolatataart want daar was ie gek op.
Die kans is best grootquote:Op maandag 24 maart 2025 12:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jij, want jij bent sneller
We kunnen @Crack_ vragen? We zijn voldoende oppervlakkig en dan kunnen wij in elk geval zuipen.quote:
True. En nu in spanning blijven zitten schiet ook niet op, kun je beter gaanquote:Op maandag 24 maart 2025 12:46 schreef rival het volgende:
[..]
Niet gaan maakt het uiteindelijk misschien alleen maar erger
en ik danquote:Op maandag 24 maart 2025 12:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
We kunnen @:Crack_ vragen? We zijn voldoende oppervlakkig en dan kunnen wij in elk geval zuipen.
Nuchter blijvenquote:Op maandag 24 maart 2025 12:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
True. En nu in spanning blijven zitten schiet ook niet op, kun je beter gaan
[..]
en ik dan
Je wilde oppervlakkige zuipvrienden. Je gaf nergens aan dat je zelf ook wil zuipen.quote:Op maandag 24 maart 2025 12:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
True. En nu in spanning blijven zitten schiet ook niet op, kun je beter gaan
[..]
en ik dan
Ik wil weer aan leuke dingen denken zonder de stress en de angst dat alles in elkaar klettert, en dat is toenemend lastig rondom tentamens.quote:
Tentamenstressquote:Op maandag 24 maart 2025 12:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik wil weer aan leuke dingen denken zonder de stress en de angst dat alles in elkaar klettert, en dat is toenemend lastig rondom tentamens.
Ik had al zo'n vermoeden want dacht echt gisteren iets te lezen over morgen.quote:
Boksquote:Op maandag 24 maart 2025 13:03 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nog geen druppel alcohol op dit jaar
Al heel wat jaren geen druppel alcoholquote:Op maandag 24 maart 2025 13:03 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nog geen druppel alcohol op dit jaar
Veel te laatquote:
Wiskunde achtige dingen.quote:Op maandag 24 maart 2025 12:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Tentamenstress
Wat voor tentamen is het? En hoe goed voorbereid ben je?
Ohquote:Op maandag 24 maart 2025 13:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wiskunde achtige dingen.
De situatie is wat complex. Goed voorbereiden is lastig.
Jaquote:
Je kan het!quote:Op maandag 24 maart 2025 13:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wiskunde achtige dingen.
Echt hequote:
Kakquote:Op maandag 24 maart 2025 12:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je wilde oppervlakkige zuipvrienden. Je gaf nergens aan dat je zelf ook wil zuipen.Altijd weer van die addertjes onder het gras.
Nou zegquote:
Ja, dat is wel beter.quote:Op maandag 24 maart 2025 13:16 schreef Karzai het volgende:
Denk dat ik dat ook ga doen zonder reclameblok
Hehe.quote:Op maandag 24 maart 2025 13:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
https://www.ad.nl/vlaardi(...)egen-media~af2317c9/
Zo dan
Ohja RTL.quote:Op maandag 24 maart 2025 13:16 schreef Karzai het volgende:
Denk dat ik dat ook ga doen zonder reclameblok
En is nu de 1 aprilgrap dat het AD een klacht indient?quote:Op maandag 24 maart 2025 13:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Zo dan
Ik snap dat je het lief bedoeldquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, of misschien wel maar vond het niet zo leuk volgens mijquote:quote:
Baby darling doll face honey
Mijn katten vinden zuivel echt heeeeeerlijk, jouwe ook?quote:
quote:
Geen idee ik ga het niet proberen.quote:Op maandag 24 maart 2025 13:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mijn katten vinden zuivel echt heeeeeerlijk, jouwe ook?
[..]![]()
![]()
Even kijken hoe het is als het droog is, alles krom
Die zitten natuurlijk ook in het complot.quote:Op maandag 24 maart 2025 13:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
En is nu de 1 aprilgrap dat het AD een klacht indient?
ADquote:Op maandag 24 maart 2025 13:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Zo dan
Hopelijk valt dat wel mee, het was geen hele grote was en de deur staat wel wijd open.quote:
Kromme wortels, kromme komkommers.quote:Op maandag 24 maart 2025 13:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mijn katten vinden zuivel echt heeeeeerlijk, jouwe ook?
[..]![]()
![]()
Even kijken hoe het is als het droog is, alles krom
Brrquote:Op maandag 24 maart 2025 13:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hopelijk valt dat wel mee, het was geen hele grote was en de deur staat wel wijd open.
Ja ik moet me wel wat moed indrinken om bij haar in de auto te stappenquote:Op maandag 24 maart 2025 12:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
We kunnen @:Crack_ vragen? We zijn voldoende oppervlakkig en dan kunnen wij in elk geval zuipen.
Ja, was een beetje benauwd in de wasmachine, zo kan het een beetje doorluchten.quote:
quote:Op maandag 24 maart 2025 13:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Kromme wortels, kromme komkommers.
Wil je lief doen tegen mn auto, en tegen mijquote:Op maandag 24 maart 2025 13:42 schreef rival het volgende:
[..]
Ja ik moet me wel wat moed indrinken om bij haar in de auto te stappen
Neequote:
quote:Op maandag 24 maart 2025 13:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
Dag Wim, Ben blij dat we elkaar nooit hebben ontmoet You Sucked
Desalniettemin RIP
Ik doe niets liever dan naast jou in je geweldige wagen te stappen!quote:Op maandag 24 maart 2025 13:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Wil je lief doen tegen mn auto, en tegen mij
Waarom zijn de bananen komkommers kromquote:Op maandag 24 maart 2025 13:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Kromme wortels, kromme komkommers.
Ik ken zijn persoonlijkheid nog nietquote:Op maandag 24 maart 2025 13:52 schreef rival het volgende:
[..]
Wie Robbie? Misschien als ie van de lader af komt.
Zo overdreven, dat vertrouw ik nietquote:Op maandag 24 maart 2025 13:49 schreef rival het volgende:
[..]
Ik doe niets liever dan naast jou in je geweldige wagen te stappen!
Ik vind het ook maar verdachtquote:
quote:Op maandag 24 maart 2025 13:58 schreef Crack_ het volgende:
Oh oeps, als ik naar mijn watermeter kijk is er wel echt veel water verloren gegaan.
De watermeterstanden gaan nu zo:
2023: 45,0
2024: 45,1
2025: 58 en seizoen moet nog beginnen![]()
oeps
quote:Op maandag 24 maart 2025 13:58 schreef Crack_ het volgende:
Oh oeps, als ik naar mijn watermeter kijk is er wel echt veel water verloren gegaan.
De watermeterstanden gaan nu zo:
2023: 45,0
2024: 45,1
2025: 58 en seizoen moet nog beginnen![]()
oeps
gelukkig kost water hier geen drol (of eigenlijk niet gelukkig want waar slaat dat op) maar wel echt zo zonde van het waterquote:
Si, gelukkig ontdekte de buren het na één dag en hebben ze de kraan dicht kunnen draaienquote:
I see what you did there.quote:Op maandag 24 maart 2025 13:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wiskunde achtige dingen.
Het is ook wel erg flauw meestal.quote:Op maandag 24 maart 2025 13:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, of misschien wel maar vond het niet zo leuk volgens mij
#PrayForAmaquote:
jaquote:Op maandag 24 maart 2025 14:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
gelukkig kost water hier geen drol (of eigenlijk niet gelukkig want waar slaat dat op) maar wel echt zo zonde van het water
Ja af en toe wordt de druk me teveel en dan moet ik de verwachtingen even temperenquote:Op maandag 24 maart 2025 14:02 schreef rival het volgende:
[..]
Ik weet niet... maar op de 1 of andere manier... Had ik van jou iets meer verwacht
Heb je al eens normale focus geprobeerd?quote:
Ik ben die van mij kwijt.quote:
quote:Op maandag 24 maart 2025 14:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja af en toe wordt de druk me teveel en dan moet ik de verwachtingen even temperen
Zullen we Abu Dhabi 2021 terugkijken?quote:Op maandag 24 maart 2025 14:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben die van mij kwijt.
Komt deels omdat ik ook geen flikker te doen heb.
Ik moet nog veel doen dus ben de sigaar.quote:Op maandag 24 maart 2025 14:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben die van mij kwijt.
Komt deels omdat ik ook geen flikker te doen heb.
quote:Op maandag 24 maart 2025 14:39 schreef Ama het volgende:
Na. Heb ik even een moment dat ik het moeilijk heb, komt Hedwig van buiten naar binnen om op schoot te kruipen.![]()
quote:
quote:Op maandag 24 maart 2025 14:39 schreef Ama het volgende:
Na. Heb ik even een moment dat ik het moeilijk heb, komt Hedwig van buiten naar binnen om op schoot te kruipen.![]()
Ik heb echt zo erg spijt dat ik niet harder m'n best heb gedaan om daar een opname van te kunnen makenquote:Op maandag 24 maart 2025 14:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zullen we Abu Dhabi 2021 terugkijken?
Nee.quote:
quote:Op maandag 24 maart 2025 14:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb echt zo erg spijt dat ik niet harder m'n best heb gedaan om daar een opname van te kunnen maken
Zin om samen blij te huppelen?quote:Op maandag 24 maart 2025 14:01 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ben snel enthousiast, dat is soms een beetje wennen voor mensen!
Nog los van haar verderfelijke opvattingen over bepaalde dingen vond ik hoe ze deed vlak voor die ban echt niet normaal. Ik vind het echt jammer dat niet meer mensen hier die posts hebben gezien, want ik erger me echt mateloos aan dat soort 'ik mis dimmy' posts met de kennis van die posts.quote:
Staat toch wel op f1tv?quote:Op maandag 24 maart 2025 14:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb echt zo erg spijt dat ik niet harder m'n best heb gedaan om daar een opname van te kunnen maken
Die posts waren niet mijn probleem.quote:Op maandag 24 maart 2025 14:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nog los van haar verderfelijke opvattingen over bepaalde dingen vond ik hoe ze deed vlak voor die ban echt niet normaal. Ik vind het echt jammer dat niet meer mensen hier die posts hebben gezien, want ik erger me echt mateloos aan dat soort 'ik mis dimmy' posts met de kennis van die posts.
Ik zeker!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben ook wel team #vond het te ver gaanquote:Op maandag 24 maart 2025 14:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nog los van haar verderfelijke opvattingen over bepaalde dingen vond ik hoe ze deed vlak voor die ban echt niet normaal. Ik vind het echt jammer dat niet meer mensen hier die posts hebben gezien, want ik erger me echt mateloos aan dat soort 'ik mis dimmy' posts met de kennis van die posts.
incl dat liedje, wij zijn twee vrieeendjes, voor altijd jaa jaa jaaaaquote:
Ik heb die posts niet gezien.... Dus, deel dan!quote:Op maandag 24 maart 2025 14:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Is toch weggehaald.quote:Op maandag 24 maart 2025 14:58 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb die posts niet gezien.... Dus, deel dan!FREE DIMMY
Ja nee, dan is het goed. Als ik een vriend heb die een grens overschrijdt, ga ik ook niet de hele tijd zeggen dat ik hem mis als ie terecht even moet brommen, kom op zeg.quote:Op maandag 24 maart 2025 14:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die posts waren niet mijn probleem.
quote:Op maandag 24 maart 2025 14:57 schreef rival het volgende:
[..]
Ik zeker!hahaah ja, dit. Heel overdreven blij. Daar word je vanzelf ook blij van, hoe kut je het eigenlijk ook bedoeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Baby darling doll face honey
Maar even is een jaar.quote:Op maandag 24 maart 2025 14:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja nee, dan is het goed. Als ik een vriend heb die een grens overschrijdt, ga ik ook niet de hele tijd zeggen dat ik hem mis als ie terecht even moet brommen, kom op zeg.
Niemand.quote:Op maandag 24 maart 2025 14:57 schreef Ama het volgende:
Wie gaat hier dan dronken Taylor Swift posten?
Lolquote:Op maandag 24 maart 2025 14:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Niemand.
Ik mis die overload aan gifjes niet.
Alsof je het over Jeffrey Dahmer hebt.quote:Op maandag 24 maart 2025 14:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja nee, dan is het goed. Als ik een vriend heb die een grens overschrijdt, ga ik ook niet de hele tijd zeggen dat ik hem mis als ie terecht even moet brommen, kom op zeg.
Je kan Dimmy toch best missen en tegelijkertijd vinden dat ze terecht bromt?quote:Op maandag 24 maart 2025 14:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
quote:Op maandag 24 maart 2025 15:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Alsof je het over Jeffrey Dahmer hebt.
Dit snap ik ook niet altijd. Ik doe het zelf ook wel een beetje want het is menseigen, maar als ik me zelf erop betrap dan zet me dat altijd wel tot nadenken.quote:Op maandag 24 maart 2025 14:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat liedje moet ik dan wel even oefenen nog, maar dat komt goed!quote:Op maandag 24 maart 2025 14:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
incl dat liedje, wij zijn twee vrieeendjes, voor altijd jaa jaa jaaaa
wij hebben nooit, nooit! ruzie met elkaar
Elke winkel heeft zulke ijsjesquote:Op maandag 24 maart 2025 15:01 schreef Crack_ het volgende:
Goed, over tot belangrijkere zaken. Ik wil deze ijsjes halen
[ afbeelding ]
ik weet niet of de Plus ze heeft
Nou kom maar op!quote:Op maandag 24 maart 2025 14:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hahaah ja, dit. Heel overdreven blij. Daar word je vanzelf ook blij van, hoe kut je het eigenlijk ook bedoeld
Op Fok is niemand normaal!quote:
Ik heb dit ook gezien plus andere berichten ontvangen. Ik ben het ook eens met NK in dit geval.quote:Op maandag 24 maart 2025 14:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zag net dat de Coop in een andere wijk (waar ik wel eens kom) nu eindelijk een Plus gaat worden.quote:Op maandag 24 maart 2025 15:01 schreef Crack_ het volgende:
Goed, over tot belangrijkere zaken. Ik wil deze ijsjes halen
[ afbeelding ]
ik weet niet of de Plus ze heeft
Ik heb maar 1 bericht ontvangenquote:Op maandag 24 maart 2025 15:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Op Fok is niemand normaal!
[..]
Ik heb dit ook gezien plus andere berichten ontvangen. Ik ben het ook eens met NK in dit geval.
Is die niet veel duurder?quote:Op maandag 24 maart 2025 15:02 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik zag net dat de Coop in een andere wijk (waar ik wel eens kom) nu eindelijk een Plus gaat worden.
Nu maak je het wel ingewikkeld.quote:Op maandag 24 maart 2025 15:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je kan Dimmy toch best missen en tegelijkertijd vinden dat ze terecht bromt?
je mag ook gewoon lalala-lenquote:Op maandag 24 maart 2025 15:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat liedje moet ik dan wel even oefenen nog, maar dat komt goed!
Helaas nietquote:
hoor je me niet?quote:
Ik ga even de Nettorama knuffelen.quote:Op maandag 24 maart 2025 15:03 schreef Ama het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk. Coop was ook al duur.
maak even een foto van het ijsjes assortimentquote:Op maandag 24 maart 2025 15:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ga even de Nettorama knuffelen.
Ik wacht nog steeds tot de Boni in Emmen een Nettorama is.quote:Op maandag 24 maart 2025 15:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ga even de Nettorama knuffelen.
Mja ging ze uitleggen waarom ze naar deed tegen iemand.. Alsof daar een uitleg bij nodig wasquote:Op maandag 24 maart 2025 15:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb maar 1 bericht ontvangen
Die ik alweer was vergeten
Folder is volgens mij hetzelfdequote:Op maandag 24 maart 2025 15:04 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds tot de Boni in Emmen een Nettorama is.
Die kreeg ik ookquote:Op maandag 24 maart 2025 15:04 schreef rival het volgende:
[..]
Mja ging ze uitleggen waarom ze naar deed tegen iemand.. Alsof daar een uitleg bij nodig was![]()
oh ik wil juist nog een coop in de buurtquote:Op maandag 24 maart 2025 15:02 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik zag net dat de Coop in een andere wijk (waar ik wel eens kom) nu eindelijk een Plus gaat worden.
quote:Op maandag 24 maart 2025 15:05 schreef Recce het volgende:
[..]
LAAAAAA LA LA LA LAAAA LA lala LAAAAAAAA lalalala LAAALAAA. LAAHAAHAAAAA la LAAAAAAAAAAA!!
Die verdwijnt hier helemaal.quote:Op maandag 24 maart 2025 15:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh ik wil juist nog een coop in de buurt
dan heb ik zowat alles
Die lustte ik vroeger nooit maar met m'n huidige kirby-smaakpapillen gaan die er denk ik ook wel in.quote:
ik wil eigenlijk solero maar eet heel die doos in 1x op en dat wil ik dan weer nietquote:
Ik hoor niet zo super goed.quote:Op maandag 24 maart 2025 15:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
zeg dat tegen jezelfmijn volume is oke
Wat doe je in Enschedequote:Op maandag 24 maart 2025 15:08 schreef Recce het volgende:
Ik had een Supercoop. Dat was echt een goede winkel omdat er niemand kwam. Nu is het een Dirk en komt half Enschede er winkelen.
Maar de Dirk is wel een fijne supermarkt.quote:Op maandag 24 maart 2025 15:08 schreef Recce het volgende:
Ik had een Supercoop. Dat was echt een goede winkel omdat er niemand kwam. Nu is het een Dirk en komt half Enschede er winkelen.
Doe ik het ook voorquote:Op maandag 24 maart 2025 15:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik wil eigenlijk solero maar eet heel die doos in 1x op en dat wil ik dan weer niet
Je huidige watteuhquote:Op maandag 24 maart 2025 15:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die lustte ik vroeger nooit maar met m'n huidige kirby-smaakpapillen gaan die er denk ik ook wel in.
Mwah.quote:Op maandag 24 maart 2025 15:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Duitsland helemaal leeg kopen.
vreetboei-smaakpapillenquote:Op maandag 24 maart 2025 15:09 schreef rival het volgende:
[..]
Doe ik het ook voor
[..]
Je huidige watteuh
Ja, dat wel, maar niet als die steeds bomvol is.quote:Op maandag 24 maart 2025 15:09 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar de Dirk is wel een fijne supermarkt.
Oe talk dirty to mequote:Op maandag 24 maart 2025 15:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
*praat in je oor
dit kan erotisch zijn als je van oorpraten houdt
Truequote:Op maandag 24 maart 2025 15:10 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat wel, maar niet als die steeds bomvol is.
oke delen we de doos, dat kan bestquote:Op maandag 24 maart 2025 15:09 schreef rival het volgende:
[..]
Doe ik het ook voor
[..]
Je huidige watteuh
ik ook niet, zie deze voor het eerstquote:
Heb je daar je analytische denkvermogen voor gebruikt?quote:Op maandag 24 maart 2025 15:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die hebben ze bij de plus, denk ik.
dat gaan we zo zien, even wachten tot de mama's hun kindjes hebben opgehaaldquote:Op maandag 24 maart 2025 15:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die hebben ze bij de plus, denk ik.
Misschien kun je daar tegenwoordig AI voor gebruiken:quote:Op maandag 24 maart 2025 15:12 schreef rival het volgende:
[..]
Heb je daar je analytische denkvermogen voor gebruikt?
Ja.quote:Op maandag 24 maart 2025 15:12 schreef rival het volgende:
[..]
Heb je daar je analytische denkvermogen voor gebruikt?
De teringquote:Op maandag 24 maart 2025 15:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien kun je daar tegenwoordig AI voor gebruiken:
- Uit welke winkel komt dit?
- Je kunt de Plus Mango ijsjes bij de Jumbo kopen. Kan ik je ergens anders nog mee van dienst zijn?
allebei?! Damnboyquote:Op maandag 24 maart 2025 15:13 schreef rival het volgende:
[..]
oeeeeee
*sticks them in his mouth and sucks them
De immer indrukwekkende AIquote:Op maandag 24 maart 2025 15:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien kun je daar tegenwoordig AI voor gebruiken:
- Uit welke winkel komt dit?
- Je kunt de Plus Mango ijsjes bij de Jumbo kopen. Kan ik je ergens anders nog mee van dienst zijn?
Mooi streven ,en vonden mensen zout en werkzweet niet aantrekkelijk?quote:Op maandag 24 maart 2025 15:16 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ben van de......
Als je iets doet, dan moet je het goed doen!![]()
[ afbeelding ]
Ik! Ijsjes zijn hier reteduurquote:Op maandag 24 maart 2025 15:39 schreef Crack_ het volgende:
Ze hadden zowel de bosvruchtenijsjes als de mangoijsjesheb ze allebei meegenomen. Wie wil er een ijsje?
Ja, doe mij maar een Cornetto.quote:Op maandag 24 maart 2025 15:39 schreef Crack_ het volgende:
Ze hadden zowel de bosvruchtenijsjes als de mangoijsjesheb ze allebei meegenomen. Wie wil er een ijsje?
Mango graagquote:Op maandag 24 maart 2025 15:39 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar de mangoquote:Op maandag 24 maart 2025 15:39 schreef Crack_ het volgende:
Op een eilandquote:
Ben en Jerry is hier ook duur maar nog geen ¤10 volgens mij.quote:Op maandag 24 maart 2025 15:43 schreef Miniem het volgende:
[..]
Op een eiland
Pot Ben & jerrys ¤10,-
Zon pak Bounty ijsjes ¤10,-
Gewoon simpel pak choco ijsjes op een stokje ¤5,-
*steekt hand omhoog*quote:Op maandag 24 maart 2025 15:39 schreef Crack_ het volgende:
Ja plus vaak aanbiedingen.quote:Op maandag 24 maart 2025 15:43 schreef Ama het volgende:
[..]
Ben en Jerry is hier ook duur maar nog geen ¤10 volgens mij.
Mars ijsjesquote:Op maandag 24 maart 2025 15:45 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ja plus vaak aanbiedingen.
Die mars, twix, bounty ijsjes in NL ook. In de aanbieding ook zon 3 euro per pak.
God dat is pas over een maandquote:Op maandag 24 maart 2025 15:43 schreef Ama het volgende:
Hopen dat met Koningsdag dan wel beetje mooi weer is als ik naar de vrijmarkt wil.
ik heb ook wel eens plat brood.quote:
Klinkt als iets dat al 60 jaar bestaat en nu met een hippe Engelse naam opnieuw is gehyped? Kort,m geen idee wat het is.quote:
Geen idee. Ik gebruikte het in plaats van pitabroodjes.quote:Op maandag 24 maart 2025 15:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klinkt als iets dat al 60 jaar bestaat en nu met een hippe Engelse naam opnieuw is gehyped? Kort,m geen idee wat het is.
Of een naanbrood bij de Indiër.quote:Op maandag 24 maart 2025 15:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb ook wel eens plat brood.
dan ligt het per ongeluk in de boodschappentas onder iets zwaars
Gewoon platbrood.quote:Op maandag 24 maart 2025 15:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klinkt als iets dat al 60 jaar bestaat en nu met een hippe Engelse naam opnieuw is gehyped? Kort,m geen idee wat het is.
Nu heb ik zin in een pita met shoarma.quote:Op maandag 24 maart 2025 15:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Geen idee. Ik gebruikte het in plaats van pitabroodjes.
Ik zou een sausje gebruiken maar oké.quote:Op maandag 24 maart 2025 15:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nu heb ik zin in een pita met shoarma.En een Cornetto.
pita met jam en kaasquote:Op maandag 24 maart 2025 15:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nu heb ik zin in een pita met shoarma.En een Cornetto.
Mm ja, lekker.quote:Op maandag 24 maart 2025 15:39 schreef Crack_ het volgende:
Huh wat?quote:Op maandag 24 maart 2025 15:42 schreef Nizno het volgende:
@:essnhills welke van de drie twee?
zijn er twee in de aanbieding zie ik
Veel meer calorieën dan gewoon brood lees ik.quote:
quote:Op maandag 24 maart 2025 15:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Veel meer calorieën dan gewoon brood lees ik.
Ohquote:Op maandag 24 maart 2025 15:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
https://www.lidl.nl/q/search?q=robotstofzuiger
Dit heb ik nooit helemaal begrepenquote:
das gewoon echt lekker!quote:
quote:Op maandag 24 maart 2025 15:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh
Deze
https://www.lidl.nl/p/silvercrest-robotstofzuiger/p100378715
Ik voel me bedrogen nu.quote:Op maandag 24 maart 2025 15:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Neuh dan moet je dat volkoren libanese platbrood hebben dacht ik
quote:
quote:
*geeft mango ijsjequote:
als je de jam vervangt door ham of salamiquote:
*geeft mango ijsjequote:Op maandag 24 maart 2025 15:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd naar de mango
ook optie natuurlijk. maar doe dan salami en briequote:Op maandag 24 maart 2025 15:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als je de jam vervangt door ham of salami
of spek
Ik heb nu flashbacksquote:Op maandag 24 maart 2025 15:56 schreef Nizno het volgende:
zag net van dat shrinky dink papier spul waar je op kon tekenen en dan in de oven dat het kleiner werd....
dat ze er een foto op hadden weten te drukken... krijg je hele kleine foto's van... best leuk
*geeft mango ijsjequote:Op maandag 24 maart 2025 15:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Mm ja, lekker.![]()
Doe maar mango, alsjeblieft.
ja dat dusquote:
ik heb nog een echte mango... dus ik pak een perenijsje uit mn vriesdiepquote:Op maandag 24 maart 2025 15:57 schreef Crack_ het volgende:
Op maandag 24 maart 2025 15:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Briequote:Op maandag 24 maart 2025 15:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
ook optie natuurlijk. maar doe dan salami en brie
met een beetje pesto
uhuhquote:
Same, die moeten recht op kunnen staanquote:Op maandag 24 maart 2025 15:56 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb nog wel van die ijsvormpjes, maar die passen niet lekker in m'n vriezer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |