Nog los van haar verderfelijke opvattingen over bepaalde dingen vond ik hoe ze deed vlak voor die ban echt niet normaal. Ik vind het echt jammer dat niet meer mensen hier die posts hebben gezien, want ik erger me echt mateloos aan dat soort 'ik mis dimmy' posts met de kennis van die posts.quote:
Staat toch wel op f1tv?quote:Op maandag 24 maart 2025 14:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb echt zo erg spijt dat ik niet harder m'n best heb gedaan om daar een opname van te kunnen maken
Die posts waren niet mijn probleem.quote:Op maandag 24 maart 2025 14:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nog los van haar verderfelijke opvattingen over bepaalde dingen vond ik hoe ze deed vlak voor die ban echt niet normaal. Ik vind het echt jammer dat niet meer mensen hier die posts hebben gezien, want ik erger me echt mateloos aan dat soort 'ik mis dimmy' posts met de kennis van die posts.
Ik zeker!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben ook wel team #vond het te ver gaanquote:Op maandag 24 maart 2025 14:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nog los van haar verderfelijke opvattingen over bepaalde dingen vond ik hoe ze deed vlak voor die ban echt niet normaal. Ik vind het echt jammer dat niet meer mensen hier die posts hebben gezien, want ik erger me echt mateloos aan dat soort 'ik mis dimmy' posts met de kennis van die posts.
incl dat liedje, wij zijn twee vrieeendjes, voor altijd jaa jaa jaaaaquote:
Ik heb die posts niet gezien.... Dus, deel dan!quote:Op maandag 24 maart 2025 14:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Is toch weggehaald.quote:Op maandag 24 maart 2025 14:58 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb die posts niet gezien.... Dus, deel dan!FREE DIMMY
Ja nee, dan is het goed. Als ik een vriend heb die een grens overschrijdt, ga ik ook niet de hele tijd zeggen dat ik hem mis als ie terecht even moet brommen, kom op zeg.quote:Op maandag 24 maart 2025 14:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die posts waren niet mijn probleem.
quote:Op maandag 24 maart 2025 14:57 schreef rival het volgende:
[..]
Ik zeker!hahaah ja, dit. Heel overdreven blij. Daar word je vanzelf ook blij van, hoe kut je het eigenlijk ook bedoeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Baby darling doll face honey
Maar even is een jaar.quote:Op maandag 24 maart 2025 14:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja nee, dan is het goed. Als ik een vriend heb die een grens overschrijdt, ga ik ook niet de hele tijd zeggen dat ik hem mis als ie terecht even moet brommen, kom op zeg.
Niemand.quote:Op maandag 24 maart 2025 14:57 schreef Ama het volgende:
Wie gaat hier dan dronken Taylor Swift posten?
Lolquote:Op maandag 24 maart 2025 14:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Niemand.
Ik mis die overload aan gifjes niet.
Alsof je het over Jeffrey Dahmer hebt.quote:Op maandag 24 maart 2025 14:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja nee, dan is het goed. Als ik een vriend heb die een grens overschrijdt, ga ik ook niet de hele tijd zeggen dat ik hem mis als ie terecht even moet brommen, kom op zeg.
Je kan Dimmy toch best missen en tegelijkertijd vinden dat ze terecht bromt?quote:Op maandag 24 maart 2025 14:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
quote:Op maandag 24 maart 2025 15:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Alsof je het over Jeffrey Dahmer hebt.
Dit snap ik ook niet altijd. Ik doe het zelf ook wel een beetje want het is menseigen, maar als ik me zelf erop betrap dan zet me dat altijd wel tot nadenken.quote:Op maandag 24 maart 2025 14:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |