Het is ook wel erg flauw meestal.quote:Op maandag 24 maart 2025 13:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, of misschien wel maar vond het niet zo leuk volgens mij
#PrayForAmaquote:
jaquote:Op maandag 24 maart 2025 14:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
gelukkig kost water hier geen drol (of eigenlijk niet gelukkig want waar slaat dat op) maar wel echt zo zonde van het water
Ja af en toe wordt de druk me teveel en dan moet ik de verwachtingen even temperenquote:Op maandag 24 maart 2025 14:02 schreef rival het volgende:
[..]
Ik weet niet... maar op de 1 of andere manier... Had ik van jou iets meer verwacht
Heb je al eens normale focus geprobeerd?quote:
Ik ben die van mij kwijt.quote:
quote:Op maandag 24 maart 2025 14:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja af en toe wordt de druk me teveel en dan moet ik de verwachtingen even temperen
Zullen we Abu Dhabi 2021 terugkijken?quote:Op maandag 24 maart 2025 14:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben die van mij kwijt.
Komt deels omdat ik ook geen flikker te doen heb.
Ik moet nog veel doen dus ben de sigaar.quote:Op maandag 24 maart 2025 14:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben die van mij kwijt.
Komt deels omdat ik ook geen flikker te doen heb.
quote:Op maandag 24 maart 2025 14:39 schreef Ama het volgende:
Na. Heb ik even een moment dat ik het moeilijk heb, komt Hedwig van buiten naar binnen om op schoot te kruipen.![]()
quote:
quote:Op maandag 24 maart 2025 14:39 schreef Ama het volgende:
Na. Heb ik even een moment dat ik het moeilijk heb, komt Hedwig van buiten naar binnen om op schoot te kruipen.![]()
Ik heb echt zo erg spijt dat ik niet harder m'n best heb gedaan om daar een opname van te kunnen makenquote:Op maandag 24 maart 2025 14:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zullen we Abu Dhabi 2021 terugkijken?
Nee.quote:
quote:Op maandag 24 maart 2025 14:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb echt zo erg spijt dat ik niet harder m'n best heb gedaan om daar een opname van te kunnen maken
Zin om samen blij te huppelen?quote:Op maandag 24 maart 2025 14:01 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ben snel enthousiast, dat is soms een beetje wennen voor mensen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |