Oe talk dirty to mequote:Op maandag 24 maart 2025 15:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
*praat in je oor
dit kan erotisch zijn als je van oorpraten houdt
Truequote:Op maandag 24 maart 2025 15:10 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat wel, maar niet als die steeds bomvol is.
oke delen we de doos, dat kan bestquote:Op maandag 24 maart 2025 15:09 schreef rival het volgende:
[..]
Doe ik het ook voor
[..]
Je huidige watteuh
ik ook niet, zie deze voor het eerstquote:
Heb je daar je analytische denkvermogen voor gebruikt?quote:Op maandag 24 maart 2025 15:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die hebben ze bij de plus, denk ik.
dat gaan we zo zien, even wachten tot de mama's hun kindjes hebben opgehaaldquote:Op maandag 24 maart 2025 15:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die hebben ze bij de plus, denk ik.
Misschien kun je daar tegenwoordig AI voor gebruiken:quote:Op maandag 24 maart 2025 15:12 schreef rival het volgende:
[..]
Heb je daar je analytische denkvermogen voor gebruikt?
Ja.quote:Op maandag 24 maart 2025 15:12 schreef rival het volgende:
[..]
Heb je daar je analytische denkvermogen voor gebruikt?
De teringquote:Op maandag 24 maart 2025 15:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien kun je daar tegenwoordig AI voor gebruiken:
- Uit welke winkel komt dit?
- Je kunt de Plus Mango ijsjes bij de Jumbo kopen. Kan ik je ergens anders nog mee van dienst zijn?
allebei?! Damnboyquote:Op maandag 24 maart 2025 15:13 schreef rival het volgende:
[..]
oeeeeee
*sticks them in his mouth and sucks them
De immer indrukwekkende AIquote:Op maandag 24 maart 2025 15:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien kun je daar tegenwoordig AI voor gebruiken:
- Uit welke winkel komt dit?
- Je kunt de Plus Mango ijsjes bij de Jumbo kopen. Kan ik je ergens anders nog mee van dienst zijn?
Mooi streven ,en vonden mensen zout en werkzweet niet aantrekkelijk?quote:Op maandag 24 maart 2025 15:16 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ben van de......
Als je iets doet, dan moet je het goed doen!![]()
[ afbeelding ]
Ik! Ijsjes zijn hier reteduurquote:Op maandag 24 maart 2025 15:39 schreef Crack_ het volgende:
Ze hadden zowel de bosvruchtenijsjes als de mangoijsjesheb ze allebei meegenomen. Wie wil er een ijsje?
Ja, doe mij maar een Cornetto.quote:Op maandag 24 maart 2025 15:39 schreef Crack_ het volgende:
Ze hadden zowel de bosvruchtenijsjes als de mangoijsjesheb ze allebei meegenomen. Wie wil er een ijsje?
Mango graagquote:Op maandag 24 maart 2025 15:39 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar de mangoquote:Op maandag 24 maart 2025 15:39 schreef Crack_ het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |