oh ik wil juist nog een coop in de buurtquote:Op maandag 24 maart 2025 15:02 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik zag net dat de Coop in een andere wijk (waar ik wel eens kom) nu eindelijk een Plus gaat worden.
quote:Op maandag 24 maart 2025 15:05 schreef Recce het volgende:
[..]
LAAAAAA LA LA LA LAAAA LA lala LAAAAAAAA lalalala LAAALAAA. LAAHAAHAAAAA la LAAAAAAAAAAA!!
Die verdwijnt hier helemaal.quote:Op maandag 24 maart 2025 15:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh ik wil juist nog een coop in de buurt
dan heb ik zowat alles
Die lustte ik vroeger nooit maar met m'n huidige kirby-smaakpapillen gaan die er denk ik ook wel in.quote:
ik wil eigenlijk solero maar eet heel die doos in 1x op en dat wil ik dan weer nietquote:
Ik hoor niet zo super goed.quote:Op maandag 24 maart 2025 15:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
zeg dat tegen jezelfmijn volume is oke
Wat doe je in Enschedequote:Op maandag 24 maart 2025 15:08 schreef Recce het volgende:
Ik had een Supercoop. Dat was echt een goede winkel omdat er niemand kwam. Nu is het een Dirk en komt half Enschede er winkelen.
Maar de Dirk is wel een fijne supermarkt.quote:Op maandag 24 maart 2025 15:08 schreef Recce het volgende:
Ik had een Supercoop. Dat was echt een goede winkel omdat er niemand kwam. Nu is het een Dirk en komt half Enschede er winkelen.
Doe ik het ook voorquote:Op maandag 24 maart 2025 15:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik wil eigenlijk solero maar eet heel die doos in 1x op en dat wil ik dan weer niet
Je huidige watteuhquote:Op maandag 24 maart 2025 15:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die lustte ik vroeger nooit maar met m'n huidige kirby-smaakpapillen gaan die er denk ik ook wel in.
Mwah.quote:Op maandag 24 maart 2025 15:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Duitsland helemaal leeg kopen.
vreetboei-smaakpapillenquote:Op maandag 24 maart 2025 15:09 schreef rival het volgende:
[..]
Doe ik het ook voor
[..]
Je huidige watteuh
Ja, dat wel, maar niet als die steeds bomvol is.quote:Op maandag 24 maart 2025 15:09 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar de Dirk is wel een fijne supermarkt.
Oe talk dirty to mequote:Op maandag 24 maart 2025 15:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
*praat in je oor
dit kan erotisch zijn als je van oorpraten houdt
Truequote:Op maandag 24 maart 2025 15:10 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat wel, maar niet als die steeds bomvol is.
oke delen we de doos, dat kan bestquote:Op maandag 24 maart 2025 15:09 schreef rival het volgende:
[..]
Doe ik het ook voor
[..]
Je huidige watteuh
ik ook niet, zie deze voor het eerstquote:
Heb je daar je analytische denkvermogen voor gebruikt?quote:Op maandag 24 maart 2025 15:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die hebben ze bij de plus, denk ik.
dat gaan we zo zien, even wachten tot de mama's hun kindjes hebben opgehaaldquote:Op maandag 24 maart 2025 15:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die hebben ze bij de plus, denk ik.
Misschien kun je daar tegenwoordig AI voor gebruiken:quote:Op maandag 24 maart 2025 15:12 schreef rival het volgende:
[..]
Heb je daar je analytische denkvermogen voor gebruikt?
Ja.quote:Op maandag 24 maart 2025 15:12 schreef rival het volgende:
[..]
Heb je daar je analytische denkvermogen voor gebruikt?
De teringquote:Op maandag 24 maart 2025 15:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien kun je daar tegenwoordig AI voor gebruiken:
- Uit welke winkel komt dit?
- Je kunt de Plus Mango ijsjes bij de Jumbo kopen. Kan ik je ergens anders nog mee van dienst zijn?
allebei?! Damnboyquote:Op maandag 24 maart 2025 15:13 schreef rival het volgende:
[..]
oeeeeee
*sticks them in his mouth and sucks them
De immer indrukwekkende AIquote:Op maandag 24 maart 2025 15:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien kun je daar tegenwoordig AI voor gebruiken:
- Uit welke winkel komt dit?
- Je kunt de Plus Mango ijsjes bij de Jumbo kopen. Kan ik je ergens anders nog mee van dienst zijn?
Mooi streven ,en vonden mensen zout en werkzweet niet aantrekkelijk?quote:Op maandag 24 maart 2025 15:16 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ben van de......
Als je iets doet, dan moet je het goed doen!![]()
[ afbeelding ]
Ik! Ijsjes zijn hier reteduurquote:Op maandag 24 maart 2025 15:39 schreef Crack_ het volgende:
Ze hadden zowel de bosvruchtenijsjes als de mangoijsjesheb ze allebei meegenomen. Wie wil er een ijsje?
Ja, doe mij maar een Cornetto.quote:Op maandag 24 maart 2025 15:39 schreef Crack_ het volgende:
Ze hadden zowel de bosvruchtenijsjes als de mangoijsjesheb ze allebei meegenomen. Wie wil er een ijsje?
Mango graagquote:Op maandag 24 maart 2025 15:39 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar de mangoquote:Op maandag 24 maart 2025 15:39 schreef Crack_ het volgende:
Op een eilandquote:
Ben en Jerry is hier ook duur maar nog geen ¤10 volgens mij.quote:Op maandag 24 maart 2025 15:43 schreef Miniem het volgende:
[..]
Op een eiland
Pot Ben & jerrys ¤10,-
Zon pak Bounty ijsjes ¤10,-
Gewoon simpel pak choco ijsjes op een stokje ¤5,-
*steekt hand omhoog*quote:Op maandag 24 maart 2025 15:39 schreef Crack_ het volgende:
Ja plus vaak aanbiedingen.quote:Op maandag 24 maart 2025 15:43 schreef Ama het volgende:
[..]
Ben en Jerry is hier ook duur maar nog geen ¤10 volgens mij.
Mars ijsjesquote:Op maandag 24 maart 2025 15:45 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ja plus vaak aanbiedingen.
Die mars, twix, bounty ijsjes in NL ook. In de aanbieding ook zon 3 euro per pak.
God dat is pas over een maandquote:Op maandag 24 maart 2025 15:43 schreef Ama het volgende:
Hopen dat met Koningsdag dan wel beetje mooi weer is als ik naar de vrijmarkt wil.
ik heb ook wel eens plat brood.quote:
Klinkt als iets dat al 60 jaar bestaat en nu met een hippe Engelse naam opnieuw is gehyped? Kort,m geen idee wat het is.quote:
Geen idee. Ik gebruikte het in plaats van pitabroodjes.quote:Op maandag 24 maart 2025 15:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klinkt als iets dat al 60 jaar bestaat en nu met een hippe Engelse naam opnieuw is gehyped? Kort,m geen idee wat het is.
Of een naanbrood bij de Indiër.quote:Op maandag 24 maart 2025 15:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb ook wel eens plat brood.
dan ligt het per ongeluk in de boodschappentas onder iets zwaars
Gewoon platbrood.quote:Op maandag 24 maart 2025 15:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klinkt als iets dat al 60 jaar bestaat en nu met een hippe Engelse naam opnieuw is gehyped? Kort,m geen idee wat het is.
Nu heb ik zin in een pita met shoarma.quote:Op maandag 24 maart 2025 15:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Geen idee. Ik gebruikte het in plaats van pitabroodjes.
Ik zou een sausje gebruiken maar oké.quote:Op maandag 24 maart 2025 15:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nu heb ik zin in een pita met shoarma.En een Cornetto.
pita met jam en kaasquote:Op maandag 24 maart 2025 15:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nu heb ik zin in een pita met shoarma.En een Cornetto.
Mm ja, lekker.quote:Op maandag 24 maart 2025 15:39 schreef Crack_ het volgende:
Huh wat?quote:Op maandag 24 maart 2025 15:42 schreef Nizno het volgende:
@:essnhills welke van de drie twee?
zijn er twee in de aanbieding zie ik
Veel meer calorieën dan gewoon brood lees ik.quote:
quote:Op maandag 24 maart 2025 15:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Veel meer calorieën dan gewoon brood lees ik.
Ohquote:Op maandag 24 maart 2025 15:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
https://www.lidl.nl/q/search?q=robotstofzuiger
Dit heb ik nooit helemaal begrepenquote:
das gewoon echt lekker!quote:
quote:Op maandag 24 maart 2025 15:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh
Deze
https://www.lidl.nl/p/silvercrest-robotstofzuiger/p100378715
Ik voel me bedrogen nu.quote:Op maandag 24 maart 2025 15:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Neuh dan moet je dat volkoren libanese platbrood hebben dacht ik
quote:
quote:
*geeft mango ijsjequote:
als je de jam vervangt door ham of salamiquote:
*geeft mango ijsjequote:Op maandag 24 maart 2025 15:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd naar de mango
ook optie natuurlijk. maar doe dan salami en briequote:Op maandag 24 maart 2025 15:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als je de jam vervangt door ham of salami
of spek
Ik heb nu flashbacksquote:Op maandag 24 maart 2025 15:56 schreef Nizno het volgende:
zag net van dat shrinky dink papier spul waar je op kon tekenen en dan in de oven dat het kleiner werd....
dat ze er een foto op hadden weten te drukken... krijg je hele kleine foto's van... best leuk
*geeft mango ijsjequote:Op maandag 24 maart 2025 15:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Mm ja, lekker.![]()
Doe maar mango, alsjeblieft.
ja dat dusquote:
ik heb nog een echte mango... dus ik pak een perenijsje uit mn vriesdiepquote:Op maandag 24 maart 2025 15:57 schreef Crack_ het volgende:
Op maandag 24 maart 2025 15:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Briequote:Op maandag 24 maart 2025 15:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
ook optie natuurlijk. maar doe dan salami en brie
met een beetje pesto
uhuhquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |