Op een eilandquote:
Ben en Jerry is hier ook duur maar nog geen ¤10 volgens mij.quote:Op maandag 24 maart 2025 15:43 schreef Miniem het volgende:
[..]
Op een eiland
Pot Ben & jerrys ¤10,-
Zon pak Bounty ijsjes ¤10,-
Gewoon simpel pak choco ijsjes op een stokje ¤5,-
*steekt hand omhoog*quote:Op maandag 24 maart 2025 15:39 schreef Crack_ het volgende:
Ze hadden zowel de bosvruchtenijsjes als de mangoijsjesheb ze allebei meegenomen. Wie wil er een ijsje?
Ja plus vaak aanbiedingen.quote:Op maandag 24 maart 2025 15:43 schreef Ama het volgende:
[..]
Ben en Jerry is hier ook duur maar nog geen ¤10 volgens mij.
Mars ijsjesquote:Op maandag 24 maart 2025 15:45 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ja plus vaak aanbiedingen.
Die mars, twix, bounty ijsjes in NL ook. In de aanbieding ook zon 3 euro per pak.
God dat is pas over een maandquote:Op maandag 24 maart 2025 15:43 schreef Ama het volgende:
Hopen dat met Koningsdag dan wel beetje mooi weer is als ik naar de vrijmarkt wil.
ik heb ook wel eens plat brood.quote:
Klinkt als iets dat al 60 jaar bestaat en nu met een hippe Engelse naam opnieuw is gehyped? Kort,m geen idee wat het is.quote:
Geen idee. Ik gebruikte het in plaats van pitabroodjes.quote:Op maandag 24 maart 2025 15:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klinkt als iets dat al 60 jaar bestaat en nu met een hippe Engelse naam opnieuw is gehyped? Kort,m geen idee wat het is.
Of een naanbrood bij de Indiër.quote:Op maandag 24 maart 2025 15:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb ook wel eens plat brood.
dan ligt het per ongeluk in de boodschappentas onder iets zwaars
Gewoon platbrood.quote:Op maandag 24 maart 2025 15:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klinkt als iets dat al 60 jaar bestaat en nu met een hippe Engelse naam opnieuw is gehyped? Kort,m geen idee wat het is.
Nu heb ik zin in een pita met shoarma.quote:Op maandag 24 maart 2025 15:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Geen idee. Ik gebruikte het in plaats van pitabroodjes.
Ik zou een sausje gebruiken maar oké.quote:Op maandag 24 maart 2025 15:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nu heb ik zin in een pita met shoarma.En een Cornetto.
pita met jam en kaasquote:Op maandag 24 maart 2025 15:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nu heb ik zin in een pita met shoarma.En een Cornetto.
Mm ja, lekker.quote:Op maandag 24 maart 2025 15:39 schreef Crack_ het volgende:
Ze hadden zowel de bosvruchtenijsjes als de mangoijsjesheb ze allebei meegenomen. Wie wil er een ijsje?
Huh wat?quote:Op maandag 24 maart 2025 15:42 schreef Nizno het volgende:
@:essnhills welke van de drie twee?
zijn er twee in de aanbieding zie ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |