quote:Op maandag 24 maart 2025 11:17 schreef Ama het volgende:
Originele K3 met Karen, Kristel en Kathleen keert na 16 jaar terug op het podium - https://nos.nl/l/2560932
quote:Op maandag 24 maart 2025 11:17 schreef Ama het volgende:
Originele K3 met Karen, Kristel en Kathleen keert na 16 jaar terug op het podium - https://nos.nl/l/2560932
Komt vast wel op een streamingdienst beschikbaar.quote:
Of een extra show.quote:Op maandag 24 maart 2025 11:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Komt vast wel op een streamingdienst beschikbaar.
Ja, dat zal vast ook wel komen. Als Gert er meer geld uit ken halen, zal hij dat vast niet nalaten.quote:
Ben benieuwd naar de doelgroepquote:Op maandag 24 maart 2025 11:17 schreef Ama het volgende:
De kinderen van destijds met hun vaders en kinderen.quote:
quote:Op maandag 24 maart 2025 11:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De vaders die toentertijd meegingen naar het concert.
Daar hebben jullie ook wel een goed punt.quote:Op maandag 24 maart 2025 11:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De kinderen van destijds met hun vaders en kinderen.
quote:Op maandag 24 maart 2025 11:29 schreef bitterbal het volgende:
Ik had vandaag bijzonder bezoek @:recce
een white breasted kingfisher, waarschijnlijk een jonkie. Dacht dat er wat mis mee was maar hij is inmiddels weg.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn beste vriendin vroeger luisterde het ineens ook vet veel en toen waren we 16 ofzo.quote:Op maandag 24 maart 2025 11:32 schreef Crack_ het volgende:
Volgens mij heeft K3 ook best een aandeel volwassen vrouwen als fan. Denk opzich best diverse doelgroep maar ook wel weer beetje dezelfde type's ofzo.
Mooi beestjequote:Op maandag 24 maart 2025 11:29 schreef bitterbal het volgende:
een white breasted kingfisher, waarschijnlijk een jonkie. Dacht dat er wat mis mee was maar hij is inmiddels weg.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is wel fijne afleidingquote:Op maandag 24 maart 2025 11:30 schreef Ama het volgende:
Ondertussen proberen om mijn huis beetje fatsoenlijk te krijgen. Tyfus veel afwas en wasgoed en de vloer is zo goor.
Het liefst denk ik laat maar alleen ik heb echt geen zin om over een paar dagen nog meer afwas enz te moeten doen.
Ik vind dit zulke leuke vogelsquote:Op maandag 24 maart 2025 11:29 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mwah fijne afleiding weet ik niet maar ja moet toch gebeuren.quote:Op maandag 24 maart 2025 11:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mooi beestje
[..]
Dat is wel fijne afleiding
Wow, dat is wel bijzonder.quote:Op maandag 24 maart 2025 11:29 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alsjeblieft.quote:Op maandag 24 maart 2025 11:35 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb gisteravond de wasmachine aan gehad en ben vergeten hem te legen bedenk ik me nu dankzij Ama
Dit overkomt mij nog weleens. pfffffquote:Op maandag 24 maart 2025 11:35 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb gisteravond de wasmachine aan gehad en ben vergeten hem te legen bedenk ik me nu dankzij Ama
Muffe kleding nu.quote:Op maandag 24 maart 2025 11:35 schreef Nattekat het volgende:
Ik vooral als ik savonds tijdens een serie ofzo snel denk oh gooi de machine nog even aan.quote:
Ik doe dan gewoon even snel op half uurtje wassen nog een keer.quote:
Wat vind je van het liedje van Claude?quote:Op maandag 24 maart 2025 11:40 schreef Ama het volgende:
Even kijken of ik mijn beste vriendin zo gek krijg om het songfestival te kijken samen.Andere vrienden krijg ik sowieso niet zo gek.
Ik heb volgens mij alleen het refrein nog gehoord. Maar ik dacht dat ik hem inmiddels al wel vaker helemaal voorbij zou horen komen maar ik zal hem binnenkort alsnog even luisteren.quote:Op maandag 24 maart 2025 11:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat vind je van het liedje van Claude?
De koopjes zijn toch maar bijzaakquote:Op maandag 24 maart 2025 11:40 schreef Ama het volgende:
Volgende maand gaan we ook weer eens naar de vrijmarkt met Koningsdag. Deden we jaren geleden ook. Ben alleen altijd wel slecht in goede koopjes vinden op die kleedjes.
Ja had advies gevraagd op fb en ze zeiden ook dat ze erg schuw zijn normaal. Ik kon hem zelfs aanraken. Maar ze gaven advies om hem te laten zitten voor een uur ofzo dus toen ik terug kwam van badminton was die wegquote:Op maandag 24 maart 2025 11:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Wow, dat is wel bijzonder.Normaal zie je zo'n ijsvogel niet van zo dichtbij. Misschien was het een jong?
EDIT: Oh, dat laatste zei je al.
Zullen we samen gaan?quote:
Ah, goed gedaan.quote:Op maandag 24 maart 2025 11:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja had advies gevraagd op fb en ze zeiden ook dat ze erg schuw zijn normaal. Ik kon hem zelfs aanraken. Maar ze gaven advies om hem te laten zitten voor een uur ofzo dus toen ik terug kwam van badminton was die weg
Opgegeten door de hond.quote:Op maandag 24 maart 2025 11:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja had advies gevraagd op fb en ze zeiden ook dat ze erg schuw zijn normaal. Ik kon hem zelfs aanraken. Maar ze gaven advies om hem te laten zitten voor een uur ofzo dus toen ik terug kwam van badminton was die weg
quote:Op maandag 24 maart 2025 11:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hopelijk gaat het weer goed met het beestje![]()
Anders had ik hem sushi moeten voeren
Ah, helaas. Ik ben overgekwalificeerd zo te zien.quote:Op maandag 24 maart 2025 11:50 schreef Crack_ het volgende:
Ik mis oppervlakkige maar gezellige zuipmensen in mn leven
Ik werk aan mijn oppervlakkigheid.quote:Op maandag 24 maart 2025 12:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ah, helaas. Ik ben overgekwalificeerd zo te zien.
ja tuurlijk.quote:Op maandag 24 maart 2025 12:01 schreef Recce het volgende:
[..]Had je dat wel voor het beestje overgehad?
Ja die zijn hier nietquote:Op maandag 24 maart 2025 11:50 schreef Crack_ het volgende:
Ik mis oppervlakkige maar gezellige zuipmensen in mn leven
Volgende project:quote:Op maandag 24 maart 2025 12:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
quote:
ohh vetquote:Op maandag 24 maart 2025 12:08 schreef essnhills het volgende:
Straks pakketje met mijn nieuwe robotstofzuiger
Doe je snel, daar ben ik de hele zaterdag mee bezig.quote:Op maandag 24 maart 2025 12:08 schreef Ama het volgende:
Keuken is weer netjes. Vensterbankje schoongemaakt, alle afwas gedaan en de kattenbak. Wel beetje trots op mezelf.
Goed bezig.quote:Op maandag 24 maart 2025 12:08 schreef Ama het volgende:
Keuken is weer netjes. Vensterbankje schoongemaakt, alle afwas gedaan en de kattenbak. Wel beetje trots op mezelf.
Was toch al bezig met de afwas dus dacht doe dat ook wel. Alleen nog stofzuigen daar maar dat doe ik wel als ik de woonkamer ook doe.quote:Op maandag 24 maart 2025 12:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Doe je snel, daar ben ik de hele zaterdag mee bezig.
Een basic van SilverCrest (Lidl merk)quote:Op maandag 24 maart 2025 12:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ohh vetwat voor 1 heb je gekocht?
quote:Op maandag 24 maart 2025 12:12 schreef Ama het volgende:
Het is hier ook gewoon zo stoffig want kat en sinds vrijdag niet schoongemaakt.
En het is ook meteen afleiding en je voelt je je daarna beter want "wow vet goed van mezelf" en daarna zit je in je shiny schone huisquote:Op maandag 24 maart 2025 12:13 schreef Ama het volgende:
Kan me nog zo kut voelen maar dat stof irriteert me sowieso.
oh tofquote:Op maandag 24 maart 2025 12:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Een basic van SilverCrest (Lidl merk)
Maar hij kreeg goede reviews en was in de aanbieding
Ja dat is ook wel weer zo.quote:Op maandag 24 maart 2025 12:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
En het is ook meteen afleiding en je voelt je je daarna beter want "wow vet goed van mezelf" en daarna zit je in je shiny schone huis
Ja dat is al gauwquote:Op maandag 24 maart 2025 12:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wil je dieper gaan?quote:
Robbie Williams, Hollywoodfilms, bloesemsquote:Op maandag 24 maart 2025 12:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wat vinden oppervlakkige mensen leuk? Kan ik alvast wat studeren.
Ik ookquote:Op maandag 24 maart 2025 12:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh tofhoop dat je er veel plezier van hebt
Die eerste komt bij dat nieuwe programma van Lubach. Ik denk morgen (?) maar was gisteren er niet helemaal bij om goed te checken. Zag alleen de titel.quote:Op maandag 24 maart 2025 12:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Robbie Williams, Hollywoodfilms, bloesems
ja dat heb ik ook :pquote:Op maandag 24 maart 2025 12:15 schreef essnhills het volgende:
De officiële naam van het bedrijf is
Lidl Nederland GmbH
En ik denk iedere keer dat er Grmbl staat
@:ltvdk
Uhhh uhmquote:Op maandag 24 maart 2025 12:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wat vinden oppervlakkige mensen leuk? Kan ik alvast wat studeren.
quote:Op maandag 24 maart 2025 12:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ook
Wim had ik vrijdag nog een laatste keer aangezet maar hij hielt er al na 20 minuten mee op. Precies onder de bank, helemaal tegen de muur aan.
Ik heb nog geen energie gehad om hem er onder vandaan te halen. Voorlopige laatste rustplaats is dus onder de bank
RIP Wim
2017 - 2025
Mijn nieuwe robotstofzuiger heet Robbiequote:Op maandag 24 maart 2025 12:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Robbie Williams, Hollywoodfilms, bloesems
Ze leest hier mee.quote:Op maandag 24 maart 2025 12:16 schreef Ama het volgende:
Ja hoor ik begin over stofzuigen en wie komt weer thuis.. en ligt nu als een soort prinsesje bovenop de krabpaal.
Sow, oke. I'll take the hint.quote:Op maandag 24 maart 2025 12:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja dat is al gauwof ik vind mensen niet leuk, ook niet om oppervlakkig mee om te gaan
Rip Wim.quote:Op maandag 24 maart 2025 12:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ook
Wim had ik vrijdag nog een laatste keer aangezet maar hij hielt er al na 20 minuten mee op. Precies onder de bank, helemaal tegen de muur aan.
Ik heb nog geen energie gehad om hem er onder vandaan te halen. Voorlopige laatste rustplaats is dus onder de bank
RIP Wim
2017 - 2025
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |